a11y.skip.navigation
Tervetuloa uudistettuun verkkokauppaamme! Oletko yritysasiakas? Klikkaa tästä
Asiakaspalvelu
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas
Etsi lähin myymälä

Suosituimmat tuoteryhmät - Gigantti

PuhelimetTelevisiotKuulokkeetPelipöytäkoneetPyykinpesukoneetAstianpesukoneetWindows-kannettavatPölynimuritPelikannettavat

Main Categories follow

  • Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
    Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
  • Puhelimet, tabletit ja älykellot
    Puhelimet, tabletit ja älykellot
  • TV, ääni ja älykoti
    TV, ääni ja älykoti
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
    Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
  • Kodinkoneet
    Kodinkoneet
  • Kodin pienkoneet
    Kodin pienkoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
    Terveys ja hyvinvointi
  • Urheilu ja vapaa-aika
    Urheilu ja vapaa-aika
  • Palvelut ja lisävarusteet
    Palvelut ja lisävarusteet
  • Outlet
    Outlet
  • Gigantti_logo-670x335-Finnish
    Tarjoukset ja kampanjat
  1. Asiakaspalvelu
  2. Tietoa koronatilanteen vaikutuksesta

Tietoa koronaviruksen vaikutuksista

Suosittelemme maskin käyttöä

Noudatamme korona-aikana viranomaisten alueellisia turvallisuusohjeistuksia. Myymälöissämme on maskisuositus asiakkaiden ja henkilökunnan turvaksi. Mikäli kasvomaskisi on unohtunut kotiin, voit pyytää sellaisen henkilökunnalta. Käsidesiä löydät aina kassapisteen lähettyviltä. Kiitos, kun välität!

Turvallisesti myymälöissä

Noudatamme korona-aikana THL:n ja viranomaisten alueellisia turvallisuusohjeistuksia. Maskia voit käyttää myymälässämme harkintasi mukaan. Mikäli haluat maskin, tarjoamme sinulle sellaisen vieraillessasi meillä. THL:n suositusten mukainen vapaaehtoisuus maskien käytössä koskee myös Gigantin henkilökuntaa.

Suosittelemme kuitenkin maskin käyttöä edelleen, mikäli et ole ottanut koronarokotusta tai saanut vielä molempia rokotusannoksia. Gigantin henkilökunnalta toivomme vahvasti molempien koronarokotteiden ottamista. Huomioimme palvelussamme edelleen turvavälit ja panostamme käsihygieniaan – käsidesiä löydät jatkossakin kassapisteidemme lähettyviltä. 

Kätevää asiointia kellon ympäri

Tervetuloa ostoksille myymäläämme - takaamme sinulle turvallisen ja sujuvan vierailun. Verkkokauppamme palvelee kellon ympäri ja myymälöissämme voit maksaa edelleen ilman kontakteja MobilePaylla.

MUISTATHAN! Voit asioida myymälässämme myös etäyhteydellä. Gigantti Live-myyjä auttaa sinua löytämään oikeat tuotteet. Saat tilauksesi kotiin toimitettuna tai voit noutaa sen lähimmästä myymälästä.

Drive-in -palvelu

Varaa ja maksa verkossa ja nouda tuotteet jo tunnissa myymälämme parkkipaikalta! Kaikissa myymälöissämme on myös mahdollista käyttää Drive-in -palvelua, jossa verkkotilauksesi tuodaan suoraan autoosi.

Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Ennustettua voimakkaammin kasvaneen kulutuselektroniikan kysynnän ja tavarantoimittajien pitkittyneiden toimitusvaikeuksien takia asiakaspalvelukeskukseemme tulee tällä hetkellä kaksi kertaa enemmän yhteydenottoja kuin tavallisesti.
Tällä hetkellä pystymme vastaamaan asiakaspalvelussamme puheluihin, sähköposteihin ja chattiin valitettavasti merkittävällä viiveellä. Henkilökohtaista palvelua saa tällä hetkellä nopeimmin Gigantin koronaturvallisesti palvelevista myymälöistä, joita löydät 42 ympäri Suomea.

Usein kysyttyä:

Miten Gigantti Yritysmyynti palvelee tällä hetkellä?

Myymälät palvelevat pääosin normaalein aukioloajoin.

Asiakaspalvelussamme on valitettavasti ruuhkaa ja pääsemme vastaamaan tällä hetkellä yhteydenottoihin merkittävällä viiveellä. Katso yhteystiedot.

Mitä minun täytyy ottaa huomioon asioidessani Gigantin myymälöissä?

Noudatamme korona-aikana THL:n ja viranomaisten alueellisia turvallisuusohjeistuksia. Maskia voit käyttää myymälässämme harkintasi mukaan. Mikäli haluat maskin, tarjoamme sinulle sellaisen vieraillessasi meillä. Käsidesiä löydät aina kassapisteen lähettyviltä. Noudatamme myymälöissämme myös turvavälejä. Toivomme, että vältät tuotteiden ja muiden pintojen turhaa koskettelua. Suosimalla kortti- ja MobilePay-maksua käteisen sijaan ennaltaehkäiset myös paremmin viruksen leviämistä.

Voiko koronavirus tarttua Gigantin myymälöissä olevista tuotteista ihmisestä toiseen?

Gigantissa asioiminen on yhtä turvallista kuin muissakin kaupoissa. Koronavirus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Virus voi säilyä pinnoilla ja tartunta on mahdollinen myös kosketustartuntana käsien kautta sairastuneen henkilön ysköksistä saastuneiden materiaalien tai pintojen kautta. Tätä ei kuitenkaan pidetä tärkeimpänä tartuntareittinä. Olemme tehostaneet myymälöidemme kaikkien tilojen siivousta sekä ohjeistaneet henkilökuntaamme noudattamaan käsihygieniaa.

Mitä Gigantti tekee estääkseen koronaviruksen leviämistä?

Noudatamme maskinkäytössä THL:n ja viranomaisten alueellisia turvallisuusohjeistuksia. Kaikille kasvosuojan haluaville tarjoamme maskit maksutta myyntitiskiemme yhteydestä. 
Useiden myymälöidemme kassoilla on käytössä suojapleksit ja asiakkaamme voivat maksaa halutessaan ostoksensa korttimaksulla tai MobilePaylla ilman fyysistä kontaktia. Lisäksi noudatamme turvavälejä ja kiinnitämme erityistä huomiota käsihygieniaan. Halutessaan Gigantissa voi asioida myös täysin kontaktittomasti. Ostokset voi tilata myymälästämme Drive-in-palvelulla, jolloin ostokset toimitetaan suoraan myymälän parkkipaikalle. Asiakkaidemme käytössä on myös Livemyyjä, joka auttaa asiakkaitamme esimerkiksi oikean tuotteen valinnassa etänä nettipalvelun kautta. Luonnollisesti myös nettikauppamme palvelee asiakkaitamme ostosten tekemisessä.

Tutustu Drive-in-palveluun, jonka avulla myymälänoudot onnistuvat nousematta autosta.

Maksaminen onnistuu myymälöissämme MobilePayllä ilman kontakteja. Lataa MobilePay tästä

Mitä vaikutusta koronatilanteella on Gigantin tarjoamaan tuotevalikoimaan?

Tällä hetkellä tavarantoimittajillamme on toimitusvaikeuksia useissa tuoteryhmissä siru- ja raaka-ainepulan, sekä kuljetuskonttien riittämättömyyden vuoksi. Kaikissa tuoteryhmissä ei ole toimitusvaikeuksia. Koronaturvallisesti palvelevissa Gigantti-myymälöissä tavaraa riittää paremmin, ja usealle tuotteelle on löydettävissä myös korvaava vaihtoehto.

Onko tuotteiden tilaaminen netistä turvallista?

Tuotteiden tilaaminen netistä on turvallista, sillä koronan kaltaiset virukset eivät selviä tavaroissa pitkään. Virus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Virus voi säilyä pinnoilla ja tartunta on mahdollinen myös kosketustartuntana käsien kautta sairastuneen henkilön ysköksistä saastuneiden materiaalien tai pintojen kautta. Tätä ei kuitenkaan pidetä tärkeimpänä tartuntareittinä. Lisäksi kuljettajamme eivät luovuta paketteja vastaanottajalle käteen vaan soittavat ovikelloa ja asettavat lähetyksen vastaanottajan ovelle.

Pääkaupunkiseudulla, sekä Turun ja Oulun alueella voit tilata tuotteet kotiovellesi toimitettuna 0-1 arkipäivässä. Sinun ei siis tarvitse poistua kotoa ja pääset käyttämään laitteita jopa heti tilauspäivänä. Valitse ostoskorissa EXPRESS-kotiinkuljetus, niin saat toimituksen ovellesi seuraavaan arki-iltaan mennessä. Palvelun hinta alkaen 6,90 €. Saatavuus ja hinta vaihtelevat asuinalueen ja ostoskorin tuotteiden mukaan.
Voit hyödyntää myös Drive-in-palvelua, jonka avulla myös myymälänoudot voi suorittaa nousematta autosta.

Miten tilanne on otettu huomioon toimituksissa?

Kaikki toimituksemme toteutetaan ilman ihmiskontakteja. Tämä tarkoittaa sitä, että kotiinkuljetuksella tilatut tuotteet toimitetaan vastaanottajan ovelle ja kuljettaja soittaa ovikelloa ja siirtyy etäämmälle. Kun ovi avataan, kuljettaja kuittaa lähetyksen vastaanotetuksi. Emme siis vaadi vastaanottajan allekirjoitusta nyt poikkeusoloissa. Jos olet tilannut esimerkiksi pyykinpesukoneen kotiisi asennettuna, voidaan palvelu suorittaa niin halutessasi. Vaihtoehtoisesti toimitus voidaan jättää ovelle tai se voidaan siirtää myöhemmälle ajankohdalle. Olemme näissä tapauksissa sinuun yhteydessä ennen toimitusta.

Onko nettikaupan toimituksissa viivästyksiä?

Kärsimme monien muiden yritysten tapaan maailmanlaajuisen pandemian vaikutuksista ja tavarantoimittajiemme pitkittyneistä toimitusvaikeuksista. Tavarantoimittajillamme on vaikeuksia monissa tuoteryhmissä siru- ja raaka-ainepulan, sekä kuljetuskonttien riittämättömyyden vuoksi. Teemme kaikkemme, että tuote saataisiin toimitettua sinulle mahdollisimman pian. Seuraamme jatkuvasti tilannetta tavaransaatavuuksien suhteen, ja teemme kaikkemme pitääksemme asiakkaamme ajan tasalla tilauksista ja toimituksista.

50 päivän palautusoikeus
50 päivän palautusoikeus
Varaa netistä, nouda myymälästä
Varaa netistä, nouda myymälästä
Toimitus ja asennuspalvelut
Toimitus ja asennuspalvelut
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Ota yhteyttä
  • Usein kysyttyä
  • Kaikkeen löytyy ratkaisu – Artikkeleita ja inspiraatiota
  • Maksutavat
  • Myymälät
  • Näin aloitat yritysasiakkuuden
Tietoa Gigantista
  • Tietoa Gigantista
  • Gigantti tekee hyvää
  • Vastuullisuus
  • Ymparistölupaus
  • Gigantin arvot ja visio
  • Avoimet työpaikat
  • Evästeet
  • Gigantti Oy AB:n poikkeamakäytäntö
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas

©2022 Gigantti Oy | Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki | Kaikki oikeudet pidätetään.

OstoehdotTuoteryhmätTuotemerkit