Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun

Ohjeet palautuslähetyksiin

Tuotteen voi palauttaa tai tuoda huoltoon mihin tahansa Gigantti-myymälään. Voit myös lähettää tuotteen meille veloituksetta sekä Postin että Matkahuollon kautta*. Mukaan tulee liittää palautus- ja takuuhuoltolomake (linkki alapuolella). Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa mukaan lomakkeessa tarvittavat tiedot. Tuote tulee pakata käyttöohjeineen ja tarvikkeineen huolellisesti alkuperäispakettiin tai vastaavaan kuljetusta kestävään laatikkoon. Gigantti ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat huonosta paketoinnista. Lähettäessä muista ottaa talteen palautuslähetystosite josta löytyy seurantatunnus! Katso alta ohjeet sekä tuotteiden palauttamiseen että huoltoon toimittamiseen.


Lataa palautuslomake tästä linkistä

MH palautus

Oletko palauttamassa Gigantista hankkimaasi tuotetta? Palautuslähetys onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9503310.
Posti palautus

Oletko palauttamassa Gigantista hankkimaasi tuotetta? SmartPostista noutamasi paketin voit palauttaa samaan automaattiin 14 päivän kuluessa paketin noudosta. Käytä automaatilla samaa koodia, kun noutaessasi pakettia. Muissa Postin toimipisteissä ilmoita sopimusnumero 613046.
MH huolto

Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9516368.
Posti huolto


Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Postin toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 646549.


*) Gigantti ei vastaa kustannuksista tyytyväisyyspalautuksissa, jotka vaativat erilliskuljetusta (kodinkoneet, isot tv:t ja muut lavakuljetusta vaativat). Tilaa kuljetus asiakaspalvelustamme.


Mikäli sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä, ilmoita seurantatunnus ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme.