Seuraa huollon tilaa
Mitä laitteellesi tapahtuu, kun olet toimittanut sen meille huoltoon? Laitteiden huoltoaika on aina tapauskohtainen, ja siksi haluamme pitää sinut ajan tasalla sen etenemisestä alusta loppuun asti. Voit seurata huollon tilaa helposti seurantajärjestelmämme avulla. Tutustu alla oleviin ohjeisiin, jossa kerromme lisää huollon tilan seurannasta.
1. Löydä meiltä saamasi sähköposti tai tekstiviesti
Toimitettuasi tuotteen huoltoon, rekisteröimme sen vastaanotetuksi ja lähetämme sinulle vahvistuksen tekstiviestillä ja sähköpostilla. Vahvistusviesti sisältää seurantalinkin, jonka kautta voit seurata laitteesi huollon tilaa. Linkki näyttää tältä: https://mypage.elkjop.no/repair/ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890
2. Klikkaa linkkiä
Avaa meiltä saamasi sähköposti tai tekstiviesti ja klikkaa sen sisältämää seurantalinkkiä, josta pääset suoraan korjauksia koskevaan seurantajärjestelmäämme.
3. Kirjaudu sisään (jos tarpeen)
Jos et ole jo kirjautunut sisään sivuillemme, pyydetään sinua antamaan Gigantti-tililläsi käyttämäsi sähköpostiosoite ja salasana. Syötä tarvittavat tiedot ja valitse "Kirjaudu sisään" päästäksesi korjauksen seurantajärjestelmään.
4. Tarkasta huollon tila
Voit nyt tarkistaa huollon palvelun tilan ja tarkistaa uusimmat päivitykset. Linkin avulla voit myös suorittaa vaaditut toimenpiteet, kuten esimerkiksi korjauskustannusten hyväksyminen, tuotteen palauttaminen ilman huoltoa tai tuotteen toimittaminen kierrätykseen.
Suosittelemme tarkistamaan seurantajärjestelmän säännöllisesti korjauspyyntöösi liittyvien päivitysten varalta. Palvelutiimimme lähettää myös päivityksiä sähköpostitse ja tekstiviestillä pitääkseen sinut ajan tasalla koko huoltoprosessin ajan.
Esimerkki
Esimerkki siitä, miltä seurantaohjelma voi näyttää huoltopyynnön yhteydessä.
Onko sinulla kysyttävää?
Tarvitsetko apua laitteesi huollon tilan seurannassa tai onko sinulla muuta kysyttävää? Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.