Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun
Epoq-keittiöt – Usein kysyttyä

Epoq-keittiöt - Usein kysyttyä

Uuden keittiön hankinta tai kodinhoitohuoneen kalusteiden päivitys on suuri päätös. Keittiön tai kodinhoitohuoneen suunnittelussa on otettava huomioon monia eri tekijöitä. Gigantti haluaa auttaa sinua löytämään täydelliset ratkaisut omaan kotiisi. Olemme keränneet sivulle yleisimmät Epoq-keittiöitä koskevat kysymykset, jotta löytäisit nopeasti vastauksen kysymyksiisi.

Usein kysyttyä

Voit varata keittiön suunnitteluajan usealla eri tavalla. Tee varaus Gigantin verkkosivuilla: Varaa suunnitteluaika, ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä tai vierailemalla lähimmässä Gigantti-myymälässä.

Oletko kadottanut keittiöpiirustukset tai et ole vastaanottanut niitä keittiösuunnitteluajan jälkeen? Voit ottaa tässä tapauksessa yhteyttä keittiömyyjäämme Epoq-keittiöitä välittävässä Gigantti-myymälässä. Löydä lähin myymälä.

Voit tietenkin tilata lisää maalia, pintakäsittelyainetta tai lakkaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua tekemään tilauksen. Ota yhteyttä.

Epoq-keittiötilausten tavallinen toimitusaika vaihtelee 2-4 viikon välillä. Joissain tapauksissa tilauksen toimitukseen voi kulua kauemmin, esimerkiksi silloin, kun olet tilannut tavallisuudesta poikkeavan keittiöratkaisun tai mittatilauksena tehtävän työtason. Tässä tapauksessa toimitusaika on noin 4-6 viikkoa. Keittiömyyjämme antaa sinulle tietoa keittiösi toimitusajankohdasta tilauksen yhteydessä. Voit muussa tapauksessa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota yhteyttä. Voit myös seurata toimitustasi helposti verkkosivujemme kautta.

Mikäli et pysty vastaanottamaan tilaustasi sovittuna ajankohtana, voit vaihtaa sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota yhteyttä. Huomioi, että tilauksen toimitusajankohta on muutettava viimeistään viikkoa ennen sovittua ajankohtaa.

Toimitusajankohta voi muuttua eri syistä. Keittiömyyjämme auttavat sinua löytämään nopeimman toimitustavan sille päivälle, joka sopii sinulle parhaiten. Mikäli lopullinen toimitusajankohta muuttuu, etkä pysty vastaanottamaan tilaustasi annettuna päivänä, ota yhteyttä keittiömyyjäämme. Löydä lähin myymälä.

Toimituspäivä ja -aika on suunniteltu tarkasti viivästysten välttämiseksi. Valitettavasti joissakin tapauksissa toimitus voi saapua odotettua myöhemmin. Mikäli näin tapahtuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota yhteyttä. Voit myös seurata toimitustasi verkkosivujemme kautta.

Tarkasta kaikki toimitetut tuotteet heti, kun olet vastaanottanut ne. Suosittelemme, että lajittelet toimituksen sisältämät tuotteet kuitissa annetussa järjestyksessä. Mikä havaitset puutteita tai jokin tuotteista on viallinen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Mahdollisista vioista tai puutteista tulee ilmoittaa 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Jos olet tilannut keittiön asennuksen meidän kauttamme, on tärkeää, että ilmoitat puutteista tai vioista mahdollisimman pikaisesti.

Sinä päätät, kuka asentaa uuden Epoq-keittiösi. Voit tilata asennuksen keittiömyyjämme avustuksella tai asentaa sen itse. Suosittelemme harkitsemaan ammattiasentajan käyttöä. Löydä ammattitaitoinen keittiöasentaja Gigantin avustuksella. Mikäli haluat asentaa keittiösi itse, autamme mielellämme asennusta koskevissa kysymyksissä, mikäli vain mahdollista. Tutustu asennusohjeisiimme, josta löydät tärkeää tietoa Epoq-keittiön asennusta koskien.

Tässä lyhyessä videossa esitellään, miten vetolaatikot irrotetaan kaappiin asennetuista kiskoista. Videosta näet myös, kuinka laatikot saadaan asennettua takaisin paikoilleen.

Mikäli olet asentanut keittiösi itse tai olet palkannut työhön yksityisen asentajan, emme valitettavasti pysty auttamaan sinua. Tässä tapauksessa sinun on itse otettava yhteyttä keittiöasennuksesta vastanneeseen henkilöön/yritykseen. Jos olet tilannut asennuksen Gigantin kautta, etkä ole tyytyväinen työn laatuun, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toivomme, että olet tyytyväinen keittiöösi, eikä sinun tarvitse tehdä virheilmoitusta. Mikäli joudut kuitenkin tekemään virheilmoituksen, voit kysyä asian etenemistä asiakaspalvelustamme.