Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun
maski

Käytäthän maskia

Myymälöissämme on 17.3.2021 alkaen maskivaatimus sekä asiakkaiden että henkilökunnan turvaksi. Mikäli kasvomaskisi on unohtunut kotiin, pyydäthän sellaisen henkilökunnalta. Maskitta myymälässämme voivat vierailla alle 12-vuotiaat tai henkilöt, joille maskin käytölle on jokin terveydellinen este. Kiitos, kun välität!

myymälät

Myymälämme ovat auki

Tervetuloa ostoksille myymäläämme. Olemme tehneet lukuisia toimenpiteitä taataksemme turvallisen myymälävierailun. Nyt myös maksaminen onnistuu myymälöissämme ilman kontakteja MobilePayllä! Verkkokauppamme palvelee kellon ympäri.
Löydä lähin myymäläsi

UUTTA! Voit asioida myymälässämme myös etäyhteydellä. Gigantti Live-myyjä auttaa sinua löytämään oikeat tuotteet. Saat tilauksesi kotiin toimitettuna tai voit noutaa sen lähimmästä myymälästä.

myymälät

Hyvä saatavuus

Keskusvarastollamme ja myymälöissämme on valtava valikoima sekä suuret määrät tuotteita. Löydät kaiken tarpeellisen kodinelektroniikan meiltä.
Katso ajankohtaiset tarjoukset

myymälät

Sujuvat toimitukset

Vallitseva tilanne ei ole vaikuttanut toimituksiimme. Lähetykset kulkevat normaalisti ja voit tilata tuotteita kotiisi jopa samalle päivälle tai noutaa myymälävaraukset jo tunnin kuluttua tilauksestasi! Kaikki toimituksemme toteutetaan ilman ihmiskontakteja viruksen leviämisen ehkäisemiseksi.
Lue lisää toimitustavoistamme

Kaikissa myymälöissämme on myös mahdollista käyttää Drive-in -palvelua, jossa verkkotilauksesi tuodaan suoraan parkkipaikalle ja autoosi.
Lue lisää Drive-in -palvelusta

Usein kysyttyä:




Edellytämme maskin käyttöä
Myymälöissämme on 17.3.2021 alkaen maskivaatimus sekä asiakkaiden että henkilökunnan turvaksi. Mikäli kasvomaskisi on unohtunut kotiin, pyydäthän sellaisen henkilökunnalta. Maski¬tta myymälässämme voivat vierailla alle 12-vuotiaat tai henkilöt, joille maskin käytölle on jokin terveydellinen este.

Toivomme, että...

  • Noudatat THL:n yleisiä ohjeistuksia koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi
  • Suosit myymälöissämme kortti- tai MobilePay -maksua käteisen sijaan
  • Pidät kahden (2) metrin välimatkan muihin asiakkaisiin sekä Gigantin henkilökuntaan ehkäistäksemme virustartuntoja
  • Vältät tuotteiden ja muiden pintojen turhaa koskettelua

Kiitos, kun välität!

Gigantissa asioiminen on yhtä turvallista kuin muissakin kaupoissa. Koronavirus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Virus voi säilyä pinnoilla ja tartunta on mahdollinen myös kosketustartuntana käsien kautta sairastuneen henkilön ysköksistä saastuneiden materiaalien tai pintojen kautta. Tätä ei kuitenkaan pidetä tärkeimpänä tartuntareittinä. Olemme tehostaneet myymälöidemme kaikkien tilojen siivousta sekä ohjeistaneet henkilökuntaamme noudattamaan käsihygieniaa. Myymälöiden henkilökunta on käyttänyt myös kasvomaskeja korona-aikana jo pidempään asiakasturvallisuuden takaamiseksi.



Gigantti tarjoaa kaikille työntekijöilleen kasvomaskit ja edellytämme niiden käyttöä kaikissa asiakaspalvelutilanteissa ja asiakastiloissa liikuttaessa. Noudatamme maskien suhteen THL:n ohjeistusta, jonka mukaan maskin käyttö on suositeltavaa. Edellytämme, että myös asiakkaamme noudattavat suositusta kasvomaskien käyttöä asioidessaan Gigantin myymälöissä. Ilman kasvosuojaa asioiville tarjoamme maskit maksutta myyntitiskiemme yhteydestä. Muistutamme maskien käytöstä myymälöissämme julistein.

Henkilökunnalle tarjottavien kasvomaskien lisäksi myymälöidemme kassoilla on käytössä suojapleksit ja asiakkaamme voivat maksaa halutessaan ostoksensa korttimaksulla tai MobilePaylla ilman fyysistä kontaktia. Lisäksi torjumme viruksen leviämistä noudattamalla turvavälejä ja kiinnittämällä erityistä huomiota käsihygieniaan. Myymälöistämme löytyy runsaasti käsidesiä asiakkaidemme ja työntekijöidemme käyttöön. Turvaväleistä muistutetaan myymälöissämme lattiatarroin, kuulutuksin ja julistein. Halutessaan Gigantissa voi asioida myös täysin kontaktittomasti. Ostokset voi tilata myymälästämme DriveIn-palvelulla, jolloin ostokset toimitetaan suoraan myymälän parkkipaikalle. DriveIn-palvelu ei vaadi asiointia myymälässä. Asiakkaidemme käytössä on myös live-myyjä, joka auttaa asiakkaitamme esimerkiksi oikean tuotteen valinnassa etänä Teams-palvelun kautta. Luonnollisesti myös verkkokauppamme palvelee asiakkaitamme ostosten tekemisessä.

Tutustu Drive-in-palveluun, jonka avulla myymälänoudot onnistuvat nousematta autosta.

Maksaminen onnistuu myymälöissämme MobilePayllä ilman kontakteja. Lataa MobilePay tästä



Tällä hetkellä koronaviruksen leviämisellä ei ole ollut vaikutusta Gigantin tuotevalikoimiin. Suurten sisäänostomäärien sekä suurten varastojemme ansiosta olemme tällä hetkellä hyvin varautuneita erilaisiin mahdollisiin saatavuusongelmiin.



Tuotteiden tilaaminen netistä on turvallista, sillä koronan kaltaiset virukset eivät selviä tavaroissa pitkään. Virus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Virus voi säilyä pinnoilla ja tartunta on mahdollinen myös kosketustartuntana käsien kautta sairastuneen henkilön ysköksistä saastuneiden materiaalien tai pintojen kautta. Tätä ei kuitenkaan pidetä tärkeimpänä tartuntareittinä. Lisäksi kuljettajamme eivät luovuta paketteja vastaanottajalle käteen vaan soittavat ovikelloa ja asettavat lähetyksen vastaanottajan ovelle.

Pääkaupunkiseudulla, sekä Turun ja Oulun alueella voit tilata tuotteet kotiovellesi toimitettuna 0-1 arkipäivässä. Sinun ei siis tarvitse poistua kotoa ja pääset käyttämään laitteita jopa heti tilauspäivänä. Valitse ostoskorissa EXPRESS-kotiinkuljetus, niin saat toimituksen ovellesi seuraavaan arki-iltaan mennessä. Palvelun hinta alkaen 6,90€. Saatavuus ja hinta vaihtelevat asuinalueen ja ostoskorin tuotteiden mukaan.

Voit hyödyntää myös uudenlaista Drive-in-palvelua, jonka avulla myös myymälänoudot voi suorittaa nousematta autosta.



Kaikki toimituksemme toteutetaan ilman fyysisiä ihmiskontakteja. Tämä tarkoittaa sitä, että kotiinkuljetuksella tilatut tuotteet toimitetaan vastaanottajan ovelle, jolloin soittaa ovikelloa ja siirtyy etäämmälle. Kun ovi avataan, kuljettaja kuittaa lähetyksen vastaanotetuksi. Emme siis vaadi vastaanottajan allekirjoitusta nyt poikkeusoloissa. Jos olet tilannut esimerkiksi pyykinpesukoneen kotiisi asennettuna, voidaan palvelu suorittaa niin halutessasi. Vaihtoehtoisesti toimitus voidaan jättää ovelle tai se voidaan siirtää myöhemmälle ajankohdalle. Olemme näissä tapauksissa sinuun yhteydessä ennen toimitusta.



Tällä hetkellä toimituksissa ei ole koronaviruksesta johtuvia viivästyksiä ja tuotteet toimitetaan normaalisti. Seuraamme jatkuvasti tilannetta ja kerromme välittömästi nettisivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissamme, mikäli suuria viivästyksiä on odotettavissa.



Meille on erittäin tärkeää pitää huolta sekä asiakkaistamme että henkilökunnastamme, ja siksi edellytämme, että yhteisissä tiloissamme käytetään kasvomaskeja – kaikkien turvaksi ja terveydeksi.

Kyse on niin sanotusta viestinnällisestä maskivaatimuksesta, joka on eri asia kuin juridinen maskivaatimus. Jokaisella liiketoiminnan harjoittajalla on mahdollisuus määritellä omien liiketilojensa turvallisuuskäytännöt. Myymälä-, kuljettaja- ja asennushenkilökuntamme on käyttänyt maskeja jo pidemmän aikaa asiakkaidemme turvallisuuden takaamiseksi.

Haluamme nyt jatkaa huolenpitoa asiakkaistamme ja henkilöstöstämme ja omalta osaltamme tukea yhteiskunnan toimivuutta mahdollisimman turvallisella toiminnalla, niin kauan kuin koronatilanne sitä Suomessa vaatii.



Epidemia on nyt (maaliskuun puolivälissä) leviämisvaiheessa lähes joka puolella Suomea, joten koimme maskivaatimuksen käyttöönoton tarpeelliseksi tällä hetkellä.



Maskinkäyttö on yksilöllistä muun muassa terveydellisten syiden, kuten astman, takia. Maskitta myymälöissämme voivat vierailla alle 12-vuotiaat tai henkilöt, joilla maskin käytölle on terveydellinen este. Muita kehotamme maskin käyttöön yhteisen huolenpidon hengessä – myös rokotteen saanut tai koronan sairastanut voi kantaa ja/tai levittää virusta.



Kasvomaskien käyttö on yhteisvastuun ja luottamuksen asia. Muistutamme maskien käytöstä myymälöissä erilaisin kehottein ja tietoiskuin, kuten julisteiden, tarrojen ja kuulutusten avulla. Myymälähenkilökuntamme tarjoaa maskeja kaikille niille asiakkaille, joilta ne ovat unohtuneet kotiin.



Myymälähenkilökuntamme tarjoaa maskeja kaikille niille asiakkaille, joilta ne ovat unohtuneet kotiin.

Jos myymälässä asioiva on oman ilmoituksensa mukaisesti, esim. terveydellisen syyn takia, estynyt käyttämästä maskia, henkilö ohjataan asioimaan myyjän kanssa tilannearvion mukaan joustavasti, turvavälit huomioiden ja riittävällä etäisyydellä muista asiakkaista.

Muistutamme tarpeen tullen myös muista turvallisen asioinnin mahdollisuuksistamme, kuten verkkokaupasta sekä drive-in-palvelusta, jonka avulla tuotteiden myymälänoudot onnistuvat nousematta autosta. Verkossa henkilökohtaista palvelua saa kasvokkain live-myyjän avustuksella.



Palvelemme asiakkaan aina loppuun saakka ja ratkomme yhdessä tapauskohtaisesti oikean tavan toimia – avainasemassa on kaikille turvallinen etäisyys asioidessa.



Kasvomaskien käyttö on yhteisvastuun ja luottamuksen asia. Uskomme, että asiakkaamme noudattavat maskivaatimusta pääsääntöisesti hyvin. Jo tähän saakka suurella osalla myymälöidemme asiakkaista on ollut kasvomaski käytössä meillä asioidessaan – kiitos kaikille yhteisestä huolenpidosta.



Gigantilla on kattava verkkokauppa ja lisäksi drive-in-palvelu, jonka avulla tuotteiden myymälänoudot onnistuvat ilman kontaktia nousematta autosta. Verkossa henkilökohtaista palvelua saa kasvokkain live-myyjän avustuksella.