Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun
Gigantin palvelut
Gigantin palvelut

Kotiinkuljetus -ja toimituspalvelut

Toimitus ovelle 28 €

Toimitus toivottuun huoneeseen 39,90 €

Gigantista löydät markkinoiden kattavimmat toimitustavat. Valitse sinulle parhaiten sopiva toimitustapa asennuksineen monista vaihtoehdoistamme. Halutessasi voit tilata kuljetukseesi lisäpalveluita vielä 24 tuntia ennen toimitusta.

Toimitustavat:

Kuljetus 10 päivän kuluessa

- Edullisin vaihtoehto
- Sisältää kuljetuksen kynnykselle
- Tekstiviesti-ilmoitus päivää ennen toimitusta
- Saatavilla vain pääkaupunkiseudulla

Kuljetus kynnykselle

- Sisältää kuljetuksen kynnykselle
- Ajankohta valittavissa aikavälillä 08.00-21.00 (Aikavälit vaihtelevat paikkakunnittain)

Kuljetus kotiin

- Toimitus sisälle asiakkaan osoittamaan paikkaan
- Ajankohta valittavissa aikavälillä 07.00-21.00 (Aikavälit vaihtelevat paikkakunnittain)
+ Tuotteen asennus saatavilla lisäpalveluna viimeistään 24 tuntia ennen sovittua toimitusaikaa

Pikatoimitus

- Toimitus saman päivän aikana (saatavilla valikoiduissa suuremmissa kaupungeissa)
- Toimitus saatavana joko kynnykselle tai valittuun huoneeseen

Pakkausmateriaalin poisvienti

- Viemme tuotteen pakkausmateriaalit mukanamme kierrätykseen, joten sinun ei tarvitse huolehtia kotisi siisteydestä
+ Saatavilla lisäpalveluna vain Kuljetus kotiin -palveluun viimeistään 24 tuntia ennen toimitusta

Vanhan laitteen kierrätys

- Teemme osuutemme ympäristön hyväksi ja viemme vanhan laitteesi mukanamme asianmukaiseen kierrätykseen
+ Saatavilla lisäpalveluna vain Kuljetus kotiin -palveluun viimeistään 24 tuntia ennen toimitusta

Asennus

- Asennamme tuotteen puolestasi sille osoitettuun valmiiseen paikkaan
- Lisätietoa ostamasi tuotteen asennukseen liittyen löydät osoitteesta gigantti.fi/palvelut
+ Saatavilla lisäpalveluna Kuljetus kotiin -palveluun
+ Asennus -vaihtoehto saatavilla oston yhteydessä

Lue lisää toimitusvaihtoehdoista täällä.


Tietoa kotiinkuljetuksesta

Lue lisää kotiinkuljetuksen eri vaihtoehdoista sekä ohjeita, kuinka valmistautua tuotteen vastaanottamiseen.

Jos sinulla on kysyttävää tuotteen toimitukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 020 321 321 tai nettisivujemme chat-palvelun kautta. Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 9-20, la 10-16. Puhelun hinta 8,8snt/min.

Lue ohjeet

Tilaus toimitetaan talon tai rapun ovelle ennalta valittuna ajankohtana. Kuljetusliike ottaa yhteyttä 60 minuuttia ennen toimitusta. Palvelu ei sisällä pakkauksesta purkua.

Voit ilmoittaa mahdollisista toimitusesteistä tai -muutoksista asiakaspalveluumme puhelimitse 020 321 321 tai nettisivujemme chat-palvelun kautta. Ilmoitus tulee tehdä vähintään 24 tuntia ennen toimitusta.

Ennen rahtikirjan allekirjoittamista sinun tulee tarkistaa, että olet vastaanottanut oikean määrän tuotteita ja että tuotteissa ei ole vaurioita. Mahdollinen poikkeama on merkittävä rahtikirjaan. Jos toimituksen yhteydessä aiheutuu vaurioita omaisuuteen tai asuntoon, tulee niistä tehdä merkintä rahtikirjaan, ja ilmoittaa Gigantin asiakaspalveluun 48 tunnin sisällä.


Lue lisää ostoehdoistamme

Lue lisää asennuspalveluistamme

Tilaus toimitetaan kotiin haluamaasi huoneeseen ennalta valittuna ajankohtana. Muista myös suojata lattiat, sillä kuljetuksessa olevat suuret ja raskaat laitteet saattavat vaurioittaa herkkiä lattiapintoja. Kuljettajat eivät myöskään poista jalkineitaan työturvallisuussyistä. Kuljetusliike ottaa yhteyttä 60min ennen toimitusta. Varmista, että kuljetusautolla on esteetön pääsy perille ja mahdolliset esteet sisäänkannolle on poistettu. Toimitus ei sisällä pakkauksesta purkua, ellei sitä ole ostettu erikseen.

Jos olet tilannut kierrätyslaitteen poisviennin, tulee kierrätettävän laitteen olla irti kytkettynä ja tyhjennetty. Jos haluat, että tilaamasi tuote asennetaan toimituksen yhteydessä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme vähintään 48 tuntia ennen toimitusta puhelimitse 020 321 321 ja ostaa asennuspalvelun erikseen.

Voit ilmoittaa mahdollisista toimitusesteistä tai -muutoksista asiakaspalveluumme puhelimitse 020 321 321 tai nettisivujemme chat-palvelun kautta. Ilmoitus tulee tehdä vähintään 24 tuntia ennen toimitusta.

Ennen rahtikirjan allekirjoittamista sinun tulee tarkistaa, että olet vastaanottanut oikean määrän tuotteita ja että tuotteissa ei ole vaurioita. Mahdollinen poikkeama on merkittävä rahtikirjaan. Jos toimituksen yhteydessä aiheutuu vaurioita omaisuuteen tai asuntoon, tulee niistä tehdä merkintä rahtikirjaan, ja ilmoittaa Gigantin asiakaspalveluun 48 tunnin sisällä.


Lue lisää ostoehdoistamme

Lue lisää asennuspalveluistamme

Tilaus toimitetaan kotiin haluamaasi huoneeseen ennalta valittuna ajankohtana. Kuljetusliike ottaa yhteyttä 60 minuuttia ennen toimitusta. Toimitukseen kuuluu tilaamiesi laitteiden asennus sekä pakkausjätteiden poisvienti. Integroitavien laitteiden kalusteasennuspalvelu on ostettava erikseen tilausvaiheessa tai myöhemmin soittamalla asiakaspalveluumme 020 321 321.

Asennuspaikan sähkö-, vesi-, ja viemäriliitännät tulee olla valmiina ja tarpeeksi lähellä, jotta laitteen asennus voidaan suorittaa laitteen omilla johdoilla ja letkuilla. Kaapistojen läpivedot tulee olla valmiina asennusta varten, asentajat eivät tee muutostöitä. ”Aquastopilla” varustetut tiskikoneet tarvitsevat läpivetoa varten aukon, joka on halkaisijaltaan n. 10cm. Kierrätettävät laitteet tulee olla valmiiksi irti kytkettyinä, ellei uudelle laitteelle ole asennuspalvelua tilattuna.

Muista suojata kotisi lattiat, sillä kuljetuksessa olevat suuret ja raskaat laitteet saattavat vaurioittaa herkkiä lattiapintoja. Kuljettajat eivät poista jalkineitaan työturvallisuussyistä. Varmista myös, että kuljetusautolla on esteetön pääsy perille ja mahdolliset esteet sisäänkannolle on poistettu.

Asennuksissa otettava huomioon myös:

  • Astianpesukone: Sähkö-, vesi-, ja viemäriliitännät tulee olla valmiina. Vesiliitäntään täytyy olla kytkettynä toimiva sulkuhana. ”Aquastopilla” varustetut tiskikoneet tarvitsevat läpivetoa varten aukon, joka on halkaisijaltaan n. 10cm. Lattiatasolle asennettaessa, tarkistathan ennen toimitusta että lattiamateriaali jatkuu myös koneen alle ja että vuotosuoja asennetaan laitteen alle.
  • Liesi: Varmista, että lieden kytkentään on ohjattu oikea jännite. Tämän teet helpoiten katsomalla sulakekaappiin ja tarkistamalla kuinka monta sulaketta on ohjattu liitäntään; yksi sulake = 230V, 3 sulaketta = 400V. Huonokuntoinen kaapeli tulee vaihtaa erillisenä palveluna. Huonokuntoiseen kaapeliin ei kytketä liettä.
  • Jää- / pakastinkaappi: Tarkista kumpaan suuntaan haluat oven avautuvan. Tarvittaessa voit tilata oston yhteydessä kätisyyden vaihdon. Jos laitteessa vesiliitäntä, tarvitaan laitteen alle vuotosuoja.
  • Pyykinpesukone: Vesiliitännässä täytyy olla valmiina toimiva sulkuhana. Jos pyykinpesukoneen päälle asennetaan kuivausrumpu, on asiakkaan hankittava välisarja erikseen. Jos asennus kuivatilaan, tarvitaan laitteen alle vuotosuoja.
  • Kuivausrumpu: Jos kuivausrumpu asennetaan pyykinpesukoneen päälle, on asiakkaan hankittava tarvittavat välisarjat.
  • Erillisuuni ja liesitaso: Poista kaikki paloarka materiaali asennuspaikalta. Varmista, että sähköliitäntä, johon laite kytketään, on enintään 0,5m päässä laitteesta. Huomioi, että emme asenna liesituulettimia emmekä tee muutoksia kaapistoihin.
  • TV:n asennus omalle jalalle: Asennamme uuden televisiosi paketin mukana tulevalle jalalle ja asetamme haluamallesi paikalle. Kytkemme television olemassa oleviin sähkö- ja antenniliitäntöihin. Haemme kanavat ja varmistamme tuotteen toimivuuden. Oheislaitteiden asennus ei sisälly palveluun. TV-pöytä ja kaapelit eivät sisälly palveluun.
  • TV:n asennus seinälle: Asennamme seinätelineen haluamaasi paikkaan ja tv:n telineeseen. Kytkemme television olemassa oleviin sähkö- ja antenniliitäntöihin. Haemme kanavat ja varmistamme tuotteen toimivuuden. Oheislaitteiden asennus ei sisälly palveluun. Emme suorita kaapeleiden koteloimista. Muista, että seinäteline ja kaapelit ovat hankittava erikseen. Tarkista, että tarvittavat kaapelit ovat tarpeeksi pitkät ja että seinä varmasti kestää. Asentajalla on oikeus olla asentamatta televisiota seinälle, jos asentaja toteaa, että seinä ei kestä television painoa.

Voit ilmoittaa mahdollisista toimitusesteistä tai -muutoksista asiakaspalveluumme puhelimitse 020 321 321 tai nettisivujemme chat-palvelun kautta. Ilmoitus tulee tehdä vähintään 24 tuntia ennen toimitusta.

Ennen rahtikirjan allekirjoittamista sinun tulee tarkistaa, että olet vastaanottanut oikean määrän tuotteita ja että tuotteissa ei ole vaurioita. Mahdollinen poikkeama on merkittävä rahtikirjaan. Jos toimituksen yhteydessä aiheutuu vaurioita omaisuuteen tai asuntoon, tulee niistä tehdä merkintä rahtikirjaan, ja ilmoittaa Gigantin asiakaspalveluun 48 tunnin sisällä.


Lue lisää ostoehdoistamme

Lue lisää asennuspalveluistamme