Superpäivät sunnuntaihin asti - katso tarjoukset!
Ohita

Ilmoita vahingosta

Onko tuotteesi varastettu tai vaurioitunut? Jos sinulla on Gigantti-vakuutus, katso täältä ohjeet vahinkoilmoituksen tekemiseen.

Valkoinen teksti "Hyödyllisiä vinkkejä ennen vahingon ilmoittamista" vihreällä pohjalla
Kuva Gigantin käteiskuitista

1. Ota tilauksen numero

Vahinkoilmoitusta tehtäessä on ilmoitettava ostokuitista, käteiskuitista tai laskusta löytyvän tilauksen numero.

Puhelin, jonka näytöllä näkyy IMEI-numero
2. Etsi puhelimen IMEI-numero

Varmista, että laitteesi ja IMEI-numero ovat valmiina ennen vahinkoilmoituksen tekoa. IMEI on lyhenne sanoista International Mobile Equipment Identity, 15-numeroinen numerosarja, joka on yksilöllinen jokaiselle laitteelle.

Henkilö kirjoittaa kannettavalla tietokoneella
3. Kirjaudu portaaliin

Portaalissa voit kuvailla laitteen vauriot tai ongelman ja saat mukautetun korjausvaihtoehdon.

Maksa omavastuu ja saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää tarvittavat tiedot laitteen huoltoa varten.

iPhone, jonka näytöllä Etsi iPhoneni-sovelluksen asetukset
4. Käännä puhelimen paikannus pois päältä

Ennen laitteen huoltoon lähettämistä, tulee sinun kääntää Etsi iPhoneni/Etsi matkapuhelimeni -toiminto pois päältä.

Voit tehdä tämän helposti puhelimen asetuksissa tai verkkosivun kautta. Toiminto vaihtelee puhelinmallista riippuen.

Huom! Jos toimintoa ei ole kytketty pois päältä, ei puhelinta voida korjata ja sinulta voidaan veloittaa maksu.

Hymyilevä nainen istuu tietokoneen ääressä asiakaspalvelussa
Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä!

Yksityisasiakkaat: (+358) 020 321 321

Yritysasiakkaat: (+358) 020 500 5500