Ohita

Näin saat IT-tukea pienyrityksille

Oletko tahtomattasi yrityksesi it tuki desk

Näin saat IT-tukea pienyrityksille

Kun pienyrityksessä ei ole IT-tukea, ongelmanratkaisijan tehtävä lankeaa aina tietylle työntekijälle, jonka puoleen kaikki ongelmissaan kääntyvät. Jos tuo ongelmanratkaisija olet sinä, sinusta on tullut IT-tuki vasten tahtoasi. Tässä artikkelissa kerromme, miten pääset eroon IT-tuen roolista ja pystyt käyttämään aikasi varsinaisen työsi tekemiseen.


Kun IT- ja teknologiatehtävät hoidetaan yrityksessä fiksusti, kaikki hyötyvät – myös ne, jotka jatkuvasti joutuvat vaivaamaan toisia ongelmillaan.

Tukitehtävät kannattaa jättää ammattilaisten hoidettaviksi. Mutta miten se onnistuu pienessä yrityksessä ilman, että kustannukset ja lisätyön määrä kasvavat liian suuriksi? Kun yritys on liian pieni perustamaan oman IT-osaston tai palkkaamaan kalliita konsultteja, vaihtoehtona on yksinkertainen ja kustannustehokas ratkaisu. Parasta siinä on, että se on saatavilla yrityksen lähellä sijaitsevasta myymälästä. 

Toimistossa oleva nainen kannettava tietokone kainalossaan

Räätälöityjä valmispalveluja

Gigantti on luonut oman palveluvalikoiman juuri pienille ja keskisuurille yrityksille. Kävimme läpi kaikki suuryrityksen teknologiatehtävät ja jaottelimme ne palvelutuotteisiin, joista yritys voi valita juuri tarvitsemansa. Emme siis tyydy vain myymään tietokoneita, vaan huolehdimme siitä, että niistä on yritykselle mahdollisimman paljon hyötyä ja että niiden käyttö on mahdollisimman ongelmatonta koko käyttöiän ajan. Yritysasiakkaille on tarjolla esimerkiksi laajennettu takuu.

Lue lisää laajennetusta takuusta. 

IT-tuki - Palvelut - Toimistossa oleva nainen katsoo puhelintaan

IT-tuki

Aloitetaan ilmeisimmästä eli IT-tuesta. Tarjoamme siihen yksinkertaisen ratkaisun: Palvelun voi ostaa kuten fyysisen tuotteen. Vaihtoehtoisesti tuotteen mukana voi ostaa tukisopimuksen. Tällöin yrityksen työntekijöillä ovat käytettävissään tuotteen valmistajan asiantuntijoiden tukipalvelut.
 

Lue lisää Apple Caresta yrityksille

Lue lisää B2B Support Agreement Basic -tukisopimuksesta 

Gigantti - Elkjøpin työntekijä Javid myymälässä
Neuvontapalvelu

Neuvontapalvelumme menestyksen salaisuus on, että sen työntekijät osaavat yhdistää oikeat tuotteet oikeisiin palveluihin. Palvelut voi valita ja niitä voi yhdistellä vapaasti, jotta yritys saa juuri omia tarpeitaan vastaavan palveluvalikoiman. Käänny neuvontapalvelumme puoleen suunnitelman laatimiseksi. Tärkein tehtävämme on helpottaa pienten yritysten toimintaa mahdollisimman paljon.
 

Palvelut yrityksille

     
     
     
     
     
     
     
Tutustu mitä Gigantti yrityksille tarjoaa: