Digitaalinen infonäyttö korvaa sellaisenaan tehokkaasti staattiset julisteet ja kyltit. Toisin kuin televisio se on tarkoitettu ensisijaisesti erilaisten viestien näyttämiseen asiakkaille, työntekijöille ja vieraille:
– Näytöllä voi esittää tiedotteita, kampanjoita tai muuta sisältöä. Kiehtovat kuvat ja dynaaminen sisältö herättävät huomiota ja sitouttavat katsojia. Siksi se on tehokas viestintäväline yrityksille, Ristilä selittää.
Oma ohjelmisto
Siinä missä televisiossa on sisäänrakennettu viritin, digitaalisessa infonäytössä on oma ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti sisällön esittämistä varten. Se tarjoaakin useita etuja:
- Se mahdollistaa saumattoman sisällön suunnittelun, toiston ja mukauttamisen.
- Esitettävää sisältöä on mahdollista hallita täysin.
- Se takaa, että oikea viesti tavoittaa oikean yleisön oikeaan aikaan.
Monet luulevat, että digitaaliset infonäytöt ovat tavallisia televisiota kalliimpia. Teknologiapuolen avustava myyntipäällikkö Teemu Ristilä kumoaa mielellään tämän myytin:
– Digitaaliset infonäytöt eivät välttämättä ole kalliimpia kuin tavalliset televisiot. Itse asiassa infonäyttö on taloudellisesti järkevä valinta, kun yritys haluaa modernisoida viestintäänsä. Gigantilla on laaja valikoima erilaisiin tarpeisiin soveltuvia infonäyttöjä eri hintaluokissa. Osa infonäyttöjen valikoimasta on ostettavissa suoraan verkkokaupastamme, kun taas yrityksille suunnatun myyntipalvelumme kautta tarjoamme yritysasiakkaillenne laajemman tuotevalikoiman palveluineen. Käänny puoleemme, niin löydämme yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun, hän sanoo hymyillen.