
Näin palvelu toimii:
1. Klikkaa oikean alakulman live-myyjä -kuvaketta, ja valitse "Tarvitsen apua ennen kuin ostan".
2. Muodostamme yhteyden sinun ja live-myyjän välille. Voit ottaa rennosti, me emme näe sinua, mutta sinä näet videokuvaa live-myyjästä myymälässä.
3. Valittuasi tuotteet tilaukseen, live-myyjä lisää tuotteet ostoskoriin ja maksu tapahtuu turvallisesti tekstiviestillä tulevan Payment Linkin kautta verkkopankissa, luottokortilla tai Mobile Paylla. Kuitin ostoksista saat sähköpostiisi.
Live-myyjämme on valmiina auttamaan sinua ostoksissasi:
Maanantai-perjantai: klo. 09:00-20:00
Lauantai: klo. 10:00-18:00
Sunnuntai: klo. 10:00-18:00
Palvelu tarjoaa asiantuntija-apua uuden laitteen hankintaan. Jos sinulla on kysyttävää aiemmasta ostoksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä tarvitset?
Tarvitset vain älypuhelimen tai tietokoneen verkkoyhteydellä. Sinä voit nähdä meidät, mutta me emme näe sinua, ellet halua. Videokuva kaupastamme on vain sinulle, joten voit ottaa täysin rennosti.
Selaimeksi suosittelemme Google Chromea tai Microsoft Edgeä. Halutessasi voit asentaa Microsoft Teamsin videotapaamista varten.
Usein kysyttyä:
Ei. Pysyt täysin anonyymina. Tietosi eivät näy meille, eikä niitä tallenneta.
Palvelu tarjoaa sinulle asiatuntija-apua tehdessäsi ostoksia gigantti.fi-verkkokaupassa. Voit liikkua myymälässä, tutustua tuotevalikoimaamme ja valita tuotteita, joihin haluat tutustua tarkemmin. Me autamme sinua löytämään juuri sinun tarpeisiisi sopivan ratkaisun.
Jos sinulla on kysyttävää aiemmasta tilauksesta, toimituksesta tai sinulla on ongelmia laitteen käytön kanssa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Ei, palvelua käyttäessäsi ei ole ostopakkoa. Voit tutustua tuotteisiin ja vertailla tuotteita keskenään myyjiemme avustuksella ilman velvoitetta tehdä ostoa.
