Ohita
Liikenainen työskentelee kannettavalla tietokoneella ja tekee muistiinpanoja lehtiöön

Gigantti Yritysmyynti - Punch-out -ratkaisu

Tee kaikki yrityksesi laitehankinnat helpommin Punch-out-ratkaisun avulla.

Gigantti Yritysmyynnin EDI-integraatio tekee yrityksen laitetilausten teosta ja niiden hallinnasta nopeampaa ja helpompaa. Samalla laskujen käsittely ja eri sopimusten seuranta helpottuu.

Mikä on Punch-Out-ratkaisu?

Punch-Out on ratkaisu, jossa yrityksen hankintajärjestelmä integroidaan Gigantti Yritysmyynnin verkkokauppaan EDI-alustan kautta. Punch-Out-integraatio mahdollistaa asiakkaan pääsyn Gigantin tuotekatalogiin omasta hankintasovelluksestaan.

Gigantti Yritysmyynnin EDI-ratkaisun ansiosta yrityksesi ei tarvitse käyttää aikaa vieviä ja manuaalisia osto- ja hallintorutiineja. Tilausten, ostojen ja laskujen hallintaprosessit ovat automatisoituja. Tämä mahdollistaa helpomman hallinnan, paremman yleiskuvan laitehankinnoista sekä helpottaa laskutuksen ja sopimusten seurantaa.

Miten Punch-Out toimii?

Punch-Out-ratkaisussa yritys pystyy käyttämään Gigantin verkkokauppaa suoraan omasta hankintajärjestelmästään. Integraation ansiosta yritys saa käyttöönsä yrityskohtaisen version hankintajärjestelmässä olevan linkin kautta. Toisin sanoen Gigantin ostoskori siirretään verkkokaupasta suoraan yrityksen omaan hankintajärjestelmään. Näin erilaisten laitehankintojen teko on helpompaa, eikä yrityksen tarvitse kuin kirjautua omaan hankintajärjestelmäänsä, jonne Gigantti on liitetty tuotteiden toimittajaksi. Yritys näkee koko Gigantin tuotevalikoima ja -kuvaukset, jotka muistuttavat ulkoisesti Gigantti Yritysmyynnin -verkkosivuja. Yritys voi itse valita näkeekö se koko tuotevalikoiman tai vain valikoidut tuotteet, varastotiedot ja esimerkiksi toimitusvaihtoehdot.

Kun yritys on lisännyt haluamansa tuotteet ostoskoriin, vahvistaa se tilauksen sisäisesti omissa järjestelmissään, jonka jälkeen tilaus lähetetään eteenpäin sähköisesti Gigantille pakkausta ja toimitusta varten.

Tarvitsetko lisätietoja?