Marketplace -tuotteiden palautus - Usein kysyttyä
Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin Omien sivujen kautta.
Omille sivuille pääset kirjautuneena klubilaisena. Liity klubiin tästä.
Yritysasiakkaat pääsevät yritystilin Omille sivuille avaamalla ilmaisen yritystilin.
Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin omien sivujen kautta.
Marketplacesta tilaama tuote tulee palauttaa Partnerille, jolta tilasit tuotteen. Partnerilta tilamaasi tuotetta ei voi palauttaa Gigantin myymälään. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, tai haluat hyvityksen, tulee sinun ottaa yhteyttä Partneriin. Partnerilla on vastuu tilaamasi tuotteen toimituksesta, tuotetuesta, palautuksesta, hyvityksestä ja muusta asiakaspalvelusta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua täyttämään tilausvahvistuksen yhteydessä toimitetun palautuslomakkeen ja toimimaan seuraavasti:
- Kirjaudu sisään Omille sivuillesi ja avaa tilaushistoria (Tilaukset -välilehti).
- Löydä tilaus ja valitse "Ota yhteyttä Partneriin".
- Kirjoita viesti ja lähetä se.
- Partneri ottaa sinuun yhteyttä 2 arkipäivän kuluessa ja kertoo, kuinka voit palauttaa tuotteen.
Jos tilaamasi tuote on viallinen tai puutteellinen, Partnerimme vaihtaa tuotteen uuteen tai hyvittää tuotteen hinnan takaisin. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos tuote on puutteellinen, ota yhteys Partneriin ja saat lisätietoa vaihto- ja palautusoikeudesta. Jokainen Partneri on sitoutunut noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä ja Partnerimme tarjoavat tuotteilleen vähintään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Huomioithan, että Partnereidemme palautusehdot eroavat Gigantin palautus -ja toimitusehdoista, jonka vuoksi suosittelemme tutustumaan niihin aina ennen tuotteen tilaamista. Löydät Partnerin toimitus- ja palautusehdot klikkaamalla tuotesivulla olevaa Partnerin logoa tai etsimällä Partneri täältä.