
Yritysasiakas - Avaa ilmainen yritystili ja ota edut käyttöön!
Me kerromme tällä sivulla kuinka helposti voit avata yritystilin ja hakea yritykselle laskutuslupaa. Kuka tahansa yrityksen työntekijöistä voi avata yritystilin.
Aloita klikkaamalla oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu".
Yritystilin luominen
- Avaa yritystili klikkaamalla oikean yläkulman Kirjaudu-linkkiä, ja Luo asiakastili.
- Syötä yrityksen Y-tunnus, nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostisi niin saat sähköpostiisi koodin vahvistusta varten. Koodi on voimassa 30 minuuttia. Koodin vastaanottamiseen sähköpostiin saattaa kulua muutama minuutti. Tarkista roskapostikansio, mikäli se ei ilmesty saapuneet -kansioon muutamassa minuutissa.
- Kuka tahansa yrityksestä voi rekisteröityä asiakkaaksi syöttämällä Y-tunnuksen kirjautumissivulle.
Salasanan määrityksen jälkeen on yritystili avattu ja pystyt kirjautumaan sisään.
Kirjauduttuasi sisään
- Kirjauduttuasi sisään voit heti tehdä tilauksia korttiostoina tai pankkitunnuksilla yrityksen nimiin. Roolisi on vahvistamaton asiakas, ennen kuin ylläpitäjä/Gigantti Yritysmyynti on hyväksynyt sinut tilin käyttäjäksi. Laskutusta varten tarvitset ylläpitäjän roolin tai yritystilin nykyisen ylläpitäjän myöntämän luvan.
- Mikäli yritystilillä on jo ylläpitäjä, saa hän automaattisesti ilmoituksen uudesta vahvistamattomasta asiakkaasta. Ylläpitäjä voi myös lisätä käyttäjiä kirjautuneena Käyttäjä -välilehdeltä.
- Ollessasi yritystilin ensimmäisen ylläpitäjä-roolin hakija, Gigantin Yritysmyynti käsittelee hakemuksesi ja saat tiedon päätöksestä kahden arkipäivän kuluessa sähköpostitse.
- Hakiessa ylläpitäjä-roolia täytyy hakemus tehdä erikseen kirjauduttuasi.
- Klikkaa oikeasta yläkulmasta "Hei, (oma nimesi)"-linkkiä päästäksesi hallinnoimaan tietoja.
- Välilehdiltä voit hallinnoida omaa asiakastiliäsi, esim. salasanan vaihto ja ylläpitäjä-roolin hakemus, sekä näet tilaukset ja nykyisen roolisi.
- Huomioithan, että sinun ei tarvitse erikseen tehdä hakemusta vahvistaaksesi asiakkuutesi.
- Kirjauduttuasi ensimmäistä kertaa uutena vahvistamattomana asiakkaana, automaattinen hakemus hyväksytystä asiakkuudesta lähtee ylläpitäjälle, tai Gigantti Yritysmyyntiin, ylläpitäjän vielä puuttuessa.
- Vahvistuksen tekee yritystilin ylläpitäjä, mikäli yritystilillä on määritetty ylläpitäjä, tai muussa tapauksessa Gigantti Yritysmyynti. Saat vahvistuksen päätöksestä sähköpostitse.
Ylläpitäjän lisäämä käyttäjä
- Ylläpitäjä voi kirjautuneena lisätä yritystilille käyttäjiä.
- Käyttäjän lisäämisen yhteydessä ylläpitäjä määrittää uuden käyttäjän tiedot (nimi, sähköposti, puhelinnumero, rooli laskutuksella tai ilman).
- Uusi käyttäjä saa sähköpostiinsa linkin, jota kautta hän voi lisätä salasanan ja kirjautua sisään.
- Rooli on nyt vahvistettu asiakas laskutusluvalla tai ilman.
Laskutusluvan hakeminen
- Rekisteröidy ja kirjaudu sisään yritystilillesi klikkaamalla oikean yläkulman Kirjaudu-linkkiä.
- Vain yrityksen ylläpitäjä voi hakea yritykselle laskutuslupaa. Voit tarkistaa oman roolisi ja hakea ylläpitäjän roolia Asiakastili -välilehdeltä kirjautuneena.
Kun roolisi on ylläpitäjä, voit kirjautuneena Omilta sivuilta Hae laskutuslupaa yrityksellesi -kohdasta klikata "Hae nyt".
Lisää toivomasi luottoraja.
Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksesi 2 arkipäivän kuluessa ja saat päätöksestä tiedon sähköpostiisi.
Mikä on laskutuslupa?
- Me tarjoamme GIgantin Yritysmyynnissä rekisteröityneille asiakkaille laskutusta maksuvaihtoehtona.
- Laskutus on 30 päivää koroton ja kuluton luotto.
- Laskutuslupa yritykselle vaatii ylläpitäjän hakemuksen, jonka jälkeen Gigantti Yritysmyynti tekee päätöksen 2 arkipäivän kuluessa ja tiedottaa sähköpostite yritysasiakasta päätöksestä.
- Laskutuslupa helpottaa asioimista ja lisää joustavuutta tilausten hallinnointiin.
Kaipaatko vielä lisää tietoa laskutusluvasta? Tänne on koottu kaikki, mitä tarkoittaa laskutuslupa yrityksille.
Edut
Luo ilmainen tili klikkaamalla oikeasta yläkulmasta "kirjaudu" ja "luo tili".
Rekisteröityneenä yritysasiakkaana pääset kiinni näihin etuihin:
- Voit hakea yritykselle laskutusta (30 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa)
- Näet kätevästi ja kootusti yrityksen nimissä tehtyjen tilausten kuitit
- Voit helposti seurata tilauksesi toimituksia
- Laskutus- ja toimitusosoitteiden hallinnointi
- Yritystilin käyttäjien oikeuksien hallinnointi
- Saat yritystiliasiakkaan erikoistarjouksia
- Näet yrityksen mahdolliset sopimushinnat
- Tapahtumia ja ennakkopääsyjä alennusmyynteihin

Luo ilmainen tili ja tee asioimisesta vieläkin helpompaa!
Tilaukset laskulla? Täysi hallinta yrityksesi hankinnoista? Erikoistarjouksia kellon ympäri? Haluatko seurata missä tilauksesi toimitus etenee? Kuitit aina saatavilla parin klikkauksen päässä?
Me olemme tehneet asioimisesta meillä helppoa. Kannattaa rekisteröityä.
Yritystilin käyttäjien roolit
- Kun luot asiakastilin ensimmäistä kertaa, on roolisi automaattisesti vahvistamaton asiakas, ellei tilin ylläpitäjä ole lisännyt sinua käyttäjäksi /lähettänyt kutsulinkkiä.
- Yritystilin ylläpitäjä saa automaattisesti ilmoituksen uudesta vahvistamattomasta asiakastilistä ja käsittelee hakemuksen Omilla sivuillaan kirjautuneena.
- Voi maksaa kortilla tai pankkitunnuksilla.
- Rooli muodostuu automaattisesti jos ylläpitäjä lisää käyttäjän ilman laskutusta.
- Rooli muodostuu jos käyttäjä luo asiakastilin ja ylläpitäjä hyväksyy käyttäjän ilman laskutusta.
- Näkee yrityksen mahdolliset sopimushinnat.
- Saa yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
- Voi maksaa kortilla ja pankkitunnuksilla.
- Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
- Rooli muodostuu automaattisesti jos ylläpitäjä lisää käyttäjän ja myöntää laskutusluvan.
Rooli muodostuu jos käyttäjä luo asiakastilin ja ylläpitäjä hyväksyy käyttäjän laskutusluvalla. - Näkee yrityksen mahdolliset sopimushinnat.
- Saa yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
- Voi maksaa kortilla ja pankkitunnuksilla, sekä laskulla.
- Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
- Tilin muiden käyttäjien hallinnointi.
- Laskutus- ja toimitusosoitteiden hallinnointi.
- Yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
- Toimitusten seuranta.
- Täydellinen tilaushistoria (myös myymälässä tehdyistä ostoista)
- Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
- Ylläpitäjän roolia voi hakea kirjautuneena "Asiakastili"-välilehdeltä.
- Roolin hyväksyy toinen ylläpitäjä tai Gigantti Yritysmyynti. Uutta roolia hakeva käyttäjä saa tiedon päätöksestä sähköpostitse. Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksen kahden arkipäivän kuluessa, mikäli yritystilillä ei ole ennestään ylläpitäjää.
- Ylläpitäjä voi kirjautuneena hakea yritykselleen laskutusta ja laskutusluvan käsittelee Gigantti Yritysmyynti. Ylläpitäjä saa päätöksen sähköpostitse.
Yritystilistä ja laskutusluvasta usein kysyttyä:
Kun olet luonut uuden yritystilin ja hakenut ylläpitäjän roolin, voit hakea laskutusta Omilta sivuilta kirjautuneena. Voit myös lisätä toivomasi luottorajan.
Gigantti Yritysmyynti (yritysmyynti@gigantti.fi) käsittelee hakemuksen kahden arkipäivän kuluessa. Saat tiedon päätöksestä sähköpostiisi.
Jos roolisi on vahvistettu asiakas ilman laskutusta, ei tilin ylläpitäjä ole myöntänyt sinulle laskutuslupaa. Tällöin et voi hakea laskutusta kirjautuneena, vaan täytyy kontaktoida yritystilin ylläpitäjää ja pyytää roolin muutosta.
Kirjaudu sisään ja klikkaa oikeasta yläkulmasta "Hei, (oma nimesi)" -kohtaa. Näin pääset Omille sivuillesi. Sitten mene Käyttäjä -välilehdelle ja klikkaa "Lisää käyttäjä".
Syötä käyttäjän tiedot ja rooli. Näin käyttäjä saa sähköpostiinsa linkin, jonka kautta hän voi kirjautua sisään ja uusi asiakastili on luotu.
Valitettavasti et voi. Yritystili mahdollistaa aina yhden y-tunnuksen käytön kerrallaan.
Voit, mutta tarvitset jokaista yritystiliä varten eri sähköpostin. Yhdellä sähköpostilla voi olla vain yhden yritystilin käyttäjä.
Joku yritystilin ylläpitäjistä on jo hakenut laskutusta, ja silloin nappi muuttuu harmaaksi. Laskutusluvan käsittely tapahtuu kahden arkipäivän kuluessa ja ylläpitäjänä saat tiedon tästä myös sähköpostitse. Mikäli et ole kahteen arkipäivään saanut tietoa päätöksestä, ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin (yritysmyynti@gigantti.fi).
Jäikö sinulla kysyttävää?
Ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin niin autamme!
Puhelin: 020 500 5500
Sähköposti: yritysmyynti@gigantti.fi
Ma - Pe: 09:00 - 17:00
Puhelun hinta matkapuhelimesta:
19,2 snt/min