Haluatko saada kaiken irti hankkimastasi tietokoneesta?
Me Gigantissa tiedämme, että uusi tietokone on tärkeä hankinta ja että ostaessasi uuden tietokoneen haluat vain, että kaikki toimii. Käytitpä tietokonetta sitten pelaamiseen tai työ- tai koulutehtävien tekemiseen, me haluamme auttaa sinua varmistamaan, että saat ostoksestasi kaiken hyödyn irti.
Uutta tietokonetta ostettaessa on otettava huomioon monia asioita, mutta noudattamalla kolmea yksinkertaista ohjetta voit olla varma, että saat seuraavasta hankinnastasi mahdollisimman paljon irti:
Vaihe 2: Uuden tietokoneen käyttöönotto
Okei, löysit siis tarpeisiisi sopivan tietokoneen – mutta mitä seuraavaksi? Kun ostat tietokoneesi Gigantista, autamme sinut alkuun, vaikkei sinulla olisi juuri lainkaan aikaisempaa kokemusta tietokoneen käytöstä. Olemme myös apunasi, jos tietokoneessasi ilmenisi jokin vika, tai jos sille tapahtuu jotain, ja se lakkaa toimimasta odotetulla tavalla.
Tukisopimus
PC-tukisopimuksemme avulla voimme auttaa sinua asentamaan ja poistamaan ohjelmia ja sovelluksia niin, että tietokone sisältää juuri sinun tarvitsemasi ominaisuudet. Voimme asentaa internetin ja sähköpostin ja siirtää vanhoja kuvia, videoita ja tiedostoja. Voimme myös auttaa sinua liittämään tietokoneeseen lisälaitteita, kuten tulostimen tai näppäimistön.
Vaikka olisitkin tekniikan asiantuntija, on useita hyviä syitä sisällyttää PC-sopimukseen Gigantin tukisopimus. Meidän avullamme varmistat muun muassa, että kaikki vanhan tietokoneen tiedot siirretään uuteen tietokoneeseen, jolloin uuden tietokoneen käyttöönotto on entistäkin helpompaa:
- Rajoittamaton tietojen tallennus. Meiltä saat Jottacloudin Gigantti Cloud Family -pilvipalvelun, joka tarjoaa rajattomasti turvallista tallennustilaa koko perheelle.
- Surffaa turvallisesti. McAfeen LiveSafe-tietoturvaohjelma tarjoaa ensiluokkaisen virus- ja yksityisyydensuojan. Lisäksi saat VPN-yhteyden, jonka avulla voit surffata nimettömänä ja suomalaisella IP-osoitteella, vaikka olisitkin ulkomailla. Tämä tarkoittaa sitä, että voit nauttia suosikkisuoratoistopalvelustasi, vaikka olisitkin maan rajojen ulkopuolella.
- Etäapu. Tämä on nerokas työkalu, jonka avulla Gigantin huoltoteknikot voivat muodostaa yhteyden tietokoneeseesi, olitpa sitten kotona tai toimistossa. Tarvitset vain internetyhteyden, ja me ratkaisemme tekniset ongelmasi.
Ja hei, jos päivität Premium-tukisopimukseen, saat myös Microsoft 365 Family -palvelun. Lue lisää täältä.
ELCARE-takuun laajennus
Tämä laajennettu takuu kattaa tekniset ongelmat jopa viiden vuoden ajan. Korjaamme ongelman ilman lisäkustannuksia – tai saat tilalle korvaavan tuotteen.
- 100 % takuu teknisten vikojen varalta
- Kattaa myös tuotepakkauksen tarvikkeet (kaukosäätimen, laturin jne.).
- Toimita tuote mihin tahansa Gigantin myymälään huollettavaksi tai huollata se paikan päällä kotonasi.
- Ei omavastuuosuutta.
- Jos tuotetta ei voida korjata, saat uuden samanlaisen tuotteen tai teknisiltä ominaisuuksiltaan vastaavan tuotteen.
Vakuutus
Vakuutuksen ansiosta sinun ei tarvitse huolehtia odottamattomista kuluista, sillä me korjaamme tai korvaamme tietokoneesi, jos se vahingoittuu. Gigantti-vakuutus:
- Kattaa sekä sisäiset että ulkoiset ennakoimattomat vahingot - mukaan lukien nesteen aiheuttamat vauriot.
- Tuotteen ilmainen korjaus tai korvaaminen uudella tuotteella.
- Ei omavastuuta, ikävähennystä tai piilotettuja maksuja.
- Sopimus kattaa kaikki alkuperäiseen pakkaukseen sisältyvät lisävarusteet.
- Nopea palvelu vahingon sattuessa – 90 % ongelmista ratkeaa yhdellä puhelinsoitolla.
- 50 päivän peruuttamisoikeus – saat rahasi takaisin, jos kadut ostosta