PartnerMarketplace-tilaukset - Tietoa asiakkailleMarketplace -tilaus, hinta ja maksu - Usein kysyttyä
Marketplace-tilaus, hinta ja maksu - Usein kysyttyäMiksi maksukorttiani on veloitettu useamman kerran? Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen. Tämän vuoksi jokainen Partneri myös veloittaa tilauksen erikseen, joka näkyy useampana veloituksena maksukortillasi.Jos olet tilannut tuotteita Gigantin omasta tuotevalikoimasta ja Partnerilta samanaikaisesti, veloitetaan maksukorttiasi myös tässä tilanteessa useamman kerran – Gigantti veloittaa omasta tuotevalikoimasta tilatuista tuotteista ja Partneri veloittaa omat tuotteensa. Veloitettava summa ei koskaan ylitä tilauksesi yhteenlaskettua loppusummaa.Onko Partnereiden tarjoamissa tuotteissa takuu? Kyllä. Marketplace Partnereidemme myymissä tuotteissa on valmistajantakuu. Osa Partnereistamme tarjoaa tämän lisäksi tuotteilleen ylimääräisen takuun. Takuutiedot löytyvät tuotekuvauksesta.Voinko valita tilaamalleni tuotteelle vaihtoehtoisen toimitusosoitteen? Kyllä. Voit määrittää vaihtoehtoisen toimitusosoitteen tilauksellesi maksun yhteydessä.Miten Partnerilta tilaamani toimituskulut määräytyvät? Partnerilta tilaamasi toimituskulut määräytyvät valitsemasi toimitusmuodon sekä tilaamasi tuotteen koon mukaan. Tarkistaessasi tuotteen hinnan ja laittaessasi tuotteen ostoskoriin, näytämme edullisimman toimitusvaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitusmuotoa tuotteen maksun yhteydessä kassalla.Ostaessasi useamman tuotteen partnerilta saatat vastaanottaa tilaamasi tuotteet samassa lähetyksessä tai erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut ainoastaan yhden kerran ostostesi yhteydessä.Jos tilaat useamman tuotteen useammalta partnerilta, vastaanotat tuotteet jokaiselta partnerilta erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut jokaisen partnerin tilauksesta erikseenKaikki yhteistyökumppaneidemme toimitukset saapuvat räätälöityinä, mikä tarkoittaa, että lisäkustannuksia ei lisätä jälkikäteen.Mitä tapahtuu, jos Partneri peruuttaa tilaukseni? Satunnaisesti Partnerimme joutuu peruuttamaan aktiivisen tilauksen. Tällaisen peruutuksen syy saattaa olla tuotteen loppuminen Partnerin varastosta. Tällaisissa tilanteissa ilmoitamme peruutuksesta sähköpostitse ja palautamme rahat maksukortille. Huomioithan, että palautuksen näkyminen pankkitilillä saattaa kestää jopa 7 arkipäivää riippuen pankkisi käsittelyajasta.Kuinka voin muuttaa tilauksen vastaanottajan nimen, puhelinnumeron tai toimitusosoitteen? Ota yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin kirjautumalla omille sivuille. Tilausvahvistuksesta pääset myös kirjautumaan omille sivuille.