Kuljetusvauriot
Tarkista vastaanottamasi lähetys aina huolellisesti. Onko tilaamasi tuote vaurioitunut toimituksen aikana? Alla ohjeet, kuinka toimia kuljetusvauriotapauksissa.
Kotiinkuljetuksella toimitetut suuret tuotteet
- Avaa pakkaus varovasti ja tarkista tuote huolellisesti. Ota kuvia vauriosta.
- Jos kuljettaja on vielä paikalla, kerro vauriosta hänelle ja tee merkintä rahtikirjaan.
- Ilmoita vauriosta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Säilytä pakkaus ja tarvikkeet. Vaurioiden laajuudesta riippuen tuote joko vaihdetaan uuteen tai huolletaan.
Matkahuollolla tai postitse toimitetut tuotteet
- Avaa pakkaus varovasti ja tarkista tuote huolellisesti. Ota kuvia vauriosta.
- Ilmoita vaurioista asiakaspalveluumme
- Voit palauttaa tuotteen maksutta mihin tahansa Matkahuollon noutopisteeseen yhdessä täytetyn palautuslomakkeen kanssa. Palautuslomakke on toimitettu sähköpostiisi kuitin yhteydessä.
Pakkaus sekä tarvikkeet tulee palauttaa yhdessä vaurioituneen tuotteen kanssa.
Ilmoita vahingosta
Ilmoita kuljetusvaurio alla olevasta linkistä. Vahingon rekisteröinnin jälkeen asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Säilytäthän alkuperäisen myyntipakkauksen ja mahdolliset mukana tulleet tarvikkeet.