a11y.skip.navigation
Tervetuloa uudistettuun verkkokauppaamme! Oletko yritysasiakas? Klikkaa tästä
Asiakaspalvelu
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas
Etsi lähin myymälä

Suosituimmat tuoteryhmät - Gigantti

PuhelimetTelevisiotKuulokkeetPelipöytäkoneetPyykinpesukoneetAstianpesukoneetWindows-kannettavatPölynimuritPelikannettavat

Main Categories follow

  • Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
    Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
  • Puhelimet, tabletit ja älykellot
    Puhelimet, tabletit ja älykellot
  • TV, ääni ja älykoti
    TV, ääni ja älykoti
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
    Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
  • Kodinkoneet
    Kodinkoneet
  • Kodin pienkoneet
    Kodin pienkoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
    Terveys ja hyvinvointi
  • Urheilu ja vapaa-aika
    Urheilu ja vapaa-aika
  • Palvelut ja lisävarusteet
    Palvelut ja lisävarusteet
  • Outlet
    Outlet
  • Gigantti_logo-670x335-Finnish
    Tarjoukset ja kampanjat
  1. Asiakaspalvelu
  2. Apua ja tukea
  3. Kuljetusvauriot
Kuljetusvauriot

Kuljetusvauriot

Tarkista vastaanottamasi lähetys aina huolellisesti. Onko tilaamasi tuote vaurioitunut toimituksen aikana? Alla ohjeet, kuinka toimia kuljetusvauriotapauksissa.

Kotiinkuljetuksella toimitetut suuret tuotteet

  1. Avaa pakkaus varovasti ja tarkista tuote huolellisesti. Ota kuvia vauriosta.
  2. Jos kuljettaja on vielä paikalla, kerro vauriosta hänelle ja tee merkintä rahtikirjaan.
  3. Ilmoita vauriosta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Säilytä pakkaus ja tarvikkeet. Vaurioiden laajuudesta riippuen tuote joko vaihdetaan uuteen tai huolletaan.

Matkahuollolla tai postitse toimitetut tuotteet

  1. Avaa pakkaus varovasti ja tarkista tuote huolellisesti. Ota kuvia vauriosta.
  2. Ilmoita vaurioista asiakaspalveluumme
  3. Voit palauttaa tuotteen maksutta mihin tahansa Matkahuollon noutopisteeseen yhdessä täytetyn palautuslomakkeen kanssa. Palautuslomakke on toimitettu sähköpostiisi kuitin yhteydessä.

Pakkaus sekä tarvikkeet tulee palauttaa yhdessä vaurioituneen tuotteen kanssa.

Ilmoita vahingosta

Ilmoita kuljetusvaurio alla olevasta linkistä. Vahingon rekisteröinnin jälkeen asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Säilytäthän alkuperäisen myyntipakkauksen ja mahdolliset mukana tulleet tarvikkeet.

Ilmoita kuljetusvauriosta
50 päivän palautusoikeus
50 päivän palautusoikeus
Varaa netistä, nouda myymälästä
Varaa netistä, nouda myymälästä
Toimitus ja asennuspalvelut
Toimitus ja asennuspalvelut
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Ota yhteyttä
  • Usein kysyttyä
  • Kaikkeen löytyy ratkaisu – Artikkeleita ja inspiraatiota
  • Maksutavat
  • Myymälät
  • Näin aloitat yritysasiakkuuden
Tietoa Gigantista
  • Tietoa Gigantista
  • Gigantti tekee hyvää
  • Vastuullisuus
  • Ymparistölupaus
  • Gigantin arvot ja visio
  • Avoimet työpaikat
  • Evästeet
  • Gigantti Oy AB:n poikkeamakäytäntö
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas

©2022 Gigantti Oy | Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki | Kaikki oikeudet pidätetään.

OstoehdotTuoteryhmätTuotemerkit