a11y.skip.navigation
Tervetuloa uudistettuun verkkokauppaamme! Oletko yritysasiakas? Klikkaa tästä
Asiakaspalvelu
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas
Etsi lähin myymälä

Suosituimmat tuoteryhmät - Gigantti

PuhelimetTelevisiotKuulokkeetPelipöytäkoneetPyykinpesukoneetAstianpesukoneetWindows-kannettavatPölynimuritPelikannettavat

Main Categories follow

  • Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
    Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
  • Puhelimet, tabletit ja älykellot
    Puhelimet, tabletit ja älykellot
  • TV, ääni ja älykoti
    TV, ääni ja älykoti
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
    Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
  • Kodinkoneet
    Kodinkoneet
  • Kodin pienkoneet
    Kodin pienkoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
    Terveys ja hyvinvointi
  • Urheilu ja vapaa-aika
    Urheilu ja vapaa-aika
  • Palvelut ja lisävarusteet
    Palvelut ja lisävarusteet
  • Outlet
    Outlet
  • Gigantti_logo-670x335-Finnish
    Tarjoukset ja kampanjat
  1. Asiakaspalvelu
  2. Usein kysyttyä
Kaksi valkoista puhekulplaa vihreällä taustalla

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Tältä sivulta löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset niihin. Jotta löytäisit etsimäsi mahdollisimman helposti, olemme jakaneet kysymykset eri luokkiin. Autamme mielellämme!

  • Yleiset kysymykset ja ehdot
  • Tilaus, hinta ja maksaminen
  • Toimitus, nouto ja palautus
  • Huolto, tuki ja tuoteturva

Yleiset kysymykset ja ehdot

Miten Gigantin palautusoikeus toimii?

Joskus oikean ostopäätöksen teko on hankalaa. Tästä syystä Gigantti haluaa tarjota asiakkailleen 50 päivän palautusoikeuden. Voit testata tuotetta kotonasi ja päättää onko se käyttöösi sopiva. Katso lisätiedot ja poikkeukset osoitteessa gigantti.fi/palautus. 

Unohdin salasanani. Mitä teen?

Jos salasana unohtui, toimi seuraavasti:

  • Valitse "Kirjaudu sisään" sivun oikeasta ylälaidasta ja klikkaa "Unohditko salasanasi"-linkkiä. Saat jatko-ohjeet sähköpostiisi
  • Yritysmyyntimme voi auttaa asiassa. Soita 020 500 5500
Kuinka paikkaansa pitävä verkkokaupassa näkyvä tuotteiden varastotilanne on?

Tuotteiden saatavuus päivittyy 15 minuutin välein, joten näet verkkokaupassamme reaaliaikaisen varastotilanteen. Joissain tapauksissa tuote voi loppua varastosta muutamassa minuutissa suuren kysynnän vuoksi, joten emme voi aina taata tuotteen todellista saatavuutta.

Voinko olla suorassa yhteydessä lähimpään myymälään?

Gigantissa on keskitetty myynti- ja asiakaspalvelu, jossa voimme auttaa sinua suoraan kaikissa asioissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mistä löydän kuitin/laskun?

Kun olet kirjautuneena sisään, löydät tietoja tilauksista ja laskut oikean yläkulman valikosta "Yritykseni" -> "Tilin yhteenveto".

Tilaus, hinta ja maksaminen

Milloin saan kuitin ostoksistani?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi tilauksen yhteydessä. Kuitti tai lasku lähetetään sinulle samalla kun lähetämme tuotteesi varastoltamme.

Voiko puhelimessa ostamaani tuotteen laskun eräpäivää siirtää?

Laskun eräpäivän siirto on mahdollista ainoastaan tilanteissa, joissa tuotteen vastaanottaminen viivästyy jakeluteknisistä syistä. Lähetämme laskun ja tuotteen samanaikaisesti. Laskulla on 14 päivän maksuaika. Muissa tilanteissa laskun eräpäivää ei voi siirtää.

Milloin maksukorttiani veloitetaan?

Maksukorttiasi veloitetaan tuotteen tilaushetkellä.

Voinko lisätä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen?

Tilaukset käsitellään erittäin nopeasti, joten suosittelemme tekemään erillisen tilauksen mahdollisille muille tuotteille.

Kuinka muutan tuotteen toimitukseen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

Voit soittaa meille ja hoidamme asian puolestasi. Huomioi: Jos olet tilannut tuotteen laskulla, emme voi muuttaa toimitusosoitetta jälkikäteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitus, nouto ja palautus

Mistä voin tarkastella yksittäisen tuotteen toimituskuluja?

Nettikaupan tilauksissa sinulla on mahdollisuus tarkastella tuotteen toimituskuluja "Ostoskori"-vaiheessa, jossa valittavanasi on useita toimitustapoja.

Mitä teen, jos haluan peruttaa toimituksen tai vaihtaa toimitusaikaa?

Voit peruttaa tilauksesi jos emme ole vielä lähettäneet sitä keskusvarastolta. Jos tilauksesi on pakattu ja lähetetty, emme valitettavasti voi peruuttaa sen lähettämistä. Jos olet tilannut jotain suurempaa, joka toimitettaisiin valitsemasi aikataulun mukaisesti, ole meihin yhteydessä vähintään kaksi arkipäivää ennen toimitusta jotta voimme vaihtaa toimituksesi ajankohdan käytettävissä olevien päivien ja aikojen perusteella uuteen.

Milloin toimitatte tilaukseni?

Pienemmät (enintään 35 kg) tuotteet toimitamme Matkahuollon Jakopakettina suoraan yrityksesi toimipisteeseen. Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää ja teemme kaiken mahdollisen jotta tilauksesi toimitettaisiin pikaisesti. Jos olet tilannut tuotteen jota ei ole varastossa ostohetkellä, toimitamme sen heti kun olemme vastaanottaneet toimituksen keskusvarastollemme.

Suuremmille (mm. isot kodinkoneet, suuret televisiot jne.) tuotteille valitset itse toimituspäivän ja -ajan tilauksen yhteydessä. Nopeimmillaan toimitus voi onnistua jopa 2 arkipäivän sisään, riippuen tuotteesta, sijainnista ja toimitustavasta.

Voinko itse hakea tuotteen varastoltanne?

Et voi noutaa tilaustasi varastolta, sillä lähetämme tuotteet keskusvarastoltamme Ruotsin Jönköpingistä ja/tai suoraan valmistajan varastolta.

Viettekö pois vanhan tuotteeni uuden tuotteen toimituksen yhteydessä?

Kun ostat vanhan laitteen poisvienti-palvelun, ottavat kuljettajat vanhan laitteen mukaansa kotiinkuljetuksen yhteydessä. Mikäli unohdit tilata palvelun oston yhteydessä, voit tilata sen asiakaspalvelumme kautta ennen toimitusajankohtaa.

Mitä tapahtuu, jos tuotteen kotiinkuljetus viivästyy?

Jos tilattu kotiinkuljetus viivästyy, otamme aina yhteyttä puhelimitse tai tekstiviestillä ja yritämme sopia kanssasi uuden toimitusajankohdan.

Otatteko minuun yhteyttä ennen tuotteen toimitusta?

Kuljettajamme soittavat aina 60 minuuttia ennen tuotteen toimitusta.

Voinko tilata tuotteita verkosta ja noutaa ne kaupasta?

Kyllä. Varaa ja nouda -palvelua käyttämällä haluamasi tilaus varataan myymälästä ja on noudettavissa jo tunnin kuluttua.

Saanko uuden tuotteen, jos vastaanottamani tuote on viallinen/vaurioitunut?

Kyllä. Sinulla on mahdollisuus saada uusi vastaava tuote. Vaihtoehtoisesti sinulla on oikeus korvaukseen, mikäli päätät pitää vaurioituneen tuotteen. Koska kaikki tuoteviat/vauriot ovat yksilöllisiä on tärkeää, että otat vauriosta kuvan, säästät pakkausmateriaalin ja soitat asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Voinko peruuttaa tilaamani tuotteen kotiinkuljetuksen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme. Muistathan, että kotiinkuljetuksen peruutuksen tulee tapahtua vähintään 2 vuorokautta ennen toimitusajankohtaa.

En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tutkimme asian ja varmistamme, että saat puuttuvat tuotteet.

Tuotteen kotiinkuljetus ei onnistunut, koska en ollut kotona. Mitä teen?

Ota meihin yhteyttä ja autamme varamaan uuden kotiinkuljetuksen, joudut maksamaan uuden kotiinkuljetuksen.

Voinko palauttaa netistä tilaamani tuotteen myymälään?

Kyllä. Voit palauttaa Gigantin verkkokaupasta ostamasi tuotteen lähimpään myymälään (Gigantti Phonehouse - myymälät vastaanottavat vain puhelin-, tabletti- ja kuulokepalautuksia). Ota laite, mahdolliset mukana tulleet tarvikkeet ja kuitti myymälään mukaan.

Mitä tarkoittaa "Toimitus kynnykselle"?

"Toimitus kynnykselle" tai "Toimitus ulko-ovelle" tarkoittaa, että tuote toimitetaan ensimmäiselle kynnykselle eli esim. kerrostalossa talon alaovelle. 

Huolto, tuki ja tuoteturva

Tuotteeni on hajonnut. Mitä teen?

Ota yhteyttä laitevalmistajan tukeen, joka mahdollisesti ratkaisee ongelman puhelimitse tai lähettää huollon kotiisi. Suuret kodinkoneet tai elektroniikkatuotteet huolletaan asiakkaan kotona. Pienemmät tuotteet toimitetaan huoltoliikkeeseen. Autamme sinua kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa Gigantti-myymälöissä ja asiakaspalvelussa.

Mikä on takuun ja virhevastuun ero?

Takuu on valmistajan tai myyjän sinulle tarjoama lisäetu. Takuu tarjoaa yksityisasiakkaalle laissa nimettyä virhevastuuta paremmat oikeudet, jotka määritellään joko ajassa tai laajuudessa. Kaikissa Gigantista ostamissasi tuotteissa on takuu. Takuuaika ja sen kattavuus vaihtelee tuotteittain. Virhevastuu sen sijaan on lakisääteinen ja se on määritelty kaikille tuotteille.

Kuinka pitkä laitteen huoltoaika on?

Keskimääräinen laitteen huoltoaika on 2-3 viikkoa, mutta useimmiten laite toimitetaan takaisin aikaisemmin.

Voinko ostaa laitteeseen varaosia Gigantista?

Suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan valmistajan tukeen. Luonnollisesti autamme sinua myymälöissämme oikean varaosan löytämisessä. Huomioithan, että varaosia ei ole mahdollista tilata verkkokaupassamme tai Gigantin asiakaspalvelussa.

Yleiset kysymykset ja ehdot - Yritysasiakkaat

Miten rekisteidyn Gigantin yritysasiakkaaksi?

Voit luoda ilmaisen yritystilin Gigantin verkkosivulla klikkaamalla "kirjaudu" ja "luo tili" sivun oikeasta yläkulmasta.

Lue lisää yritysasiakkuudesta.

Onko minulla yritysasiakkaana oikeus laskuun?

Tottakai. Ota yhteys myymälöidemme yrityspalveluosastoon tai puhelimitse yritysmyyntipalveluun. Huomioithan, että laskulle myynti yritysasiakkaille ainoastaan yritysmyyntipalvelun kautta. Ota yhteyttä: www.gigantti.fi/yritysmyynti

Huomasin hyvän tarjoustuotteen Gigantti.fi verkkokaupassa, voinko yritysasiakkaana ostaa samalla hinnalla?

Lähtökohtaisesti Gigantin Yritysmyynti tarjoaa samat hinnat kuin Gigantti.fi. Tämä pätee myös viikkotarjoustuotteisiin ja muihin kampanjahintoihin. Yleisenä sääntönä on yksi (1) tarjoustuote per asiakas. Jos haluat tehdä suuremman ostoksen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi

Yrityksemme haluaa ostaa suuren määrän tuotteita. Mistä saan tarjouksen tästä?

Ota yhteyttä yritysmyynnin myyntipalveluumme tilaustasi varten puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi

Minulla on kysyttävää tuotteesta tai haluan tuotesuosituksia. Keneen otan yhteyttä?

Ota yhteyttä myyntipalveluumme puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi

Kuinka monta päivää luottoa Gigantti tarjoaa?

Rekisteröidyille asiakkaille tarjoamme maksutavaksi laskutusta. Saat 30 päivää maksuaikaa laskulle. Yrityksen rekisteröinti laskutusasiakkaaksi vaaditaan. Luottotiedot tarkistetaan ennen tilausta.

Voiko yritykseni maksaa laskulla?

Kaikki yritykset voivat hakea Gigantin laskutusasiakkaaksi. Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi, kirjaudu sisään, valitse oikean yläkulman valikosta "Yritykseni" ->"Laskutustiedot" ->"Pyydä laskua". Huomaa että hakemuksesi käsittely voi kestää 24-48 tuntia. Täältä voit lukea lisää maksutavoistamme.

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla?

Syitä voi olla useita: esimerkiksi ikä tai merkintä luottotiedoissa. Yleisin syy on, että olet valinnut toimitusosoitteeksi muun kuin väestöreksiteriin kirjatun osoitteen.

Gigantti-klubi

Mikä on Gigantti-klubi?

Gigantti-klubi on Gigantin kortiton ja maksuton kanta-asiakasohjelma, joka on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöille. Gigantti-klubin jäsenyys on henkilökohtainen. Klubin jäsenenä voit hyödyntää ajankohtaisia klubitarjouksiamme ja yhteistyökumppaneidemme tarjoamia etuja, sekä saat alennuksia valikoiduista tarvikkeista ja tuoteryhmistä. Jäsenenä sinulla on ennakko-osto-oikeus alennusmyynteihin.

Liittyminen Gigantti-klubiin

Gigantti-klubiin voi liittyä jokainen 15 vuotta täyttänyt henkilö. 15-17-vuotiaat voivat liittyä toimittamalla huoltajan antaman kirjallisen suostumuksen myymälään. 18 vuotta täyttäneet voivat liittyä klubiin gigantti.fi verkkosivulla, myymälässä tai soittamalla asiakaspalveluun.

Gigantti-klubin jäsenten saamat edut

Gigantti-klubin jäsenten edut ja tarjoukset vaihtelevat sesonkien mukaan. Tämän takia pidätämme oikeuden tehdä muutoksia Gigantti-klubin jäsentarjouksiin ja -etuihin. Näet kaikki ajankohtaiset jäsenten saamat edut ja tarjoukset osoitteessa gigantti.fi/klubi. Kaikki sivun tarjoukset ovat voimassa toistaiseksi, ellei toisin mainita.

Miten saan tietoa eri jäsentarjouksista?

Jäsenedut päivitetään kuukausittain. Lähetämme automaattisesti sähköpostin kuukauden ensimmäisenä päivänä kaikille jäsenillemme, missä esittelemme uudet tarjoukset. Saat myös tietoa uusista tuotteista, kutsuja tapahtumiin myymälöissämme ja verkossa, sekä vinkkejä asiantuntijoiltamme.

Onko jäsenten ostettava tuotteita?

Ei. Klubijäsenyys on täysin maksuton etu, eikä jäsenyys edellytä tuotteiden ostamista.

Miten liityn jäseneksi?

Luo tili nettikauppaamme ja voit liittyä samalla jäseneksi. Kirjauduttuasi sisään nettikauppaamme päivittyvät Klubitarjoukset automaattisesti ostoskorissa. Voit myös liittyä klubin jäseneksi myymälöissämme. Koska klubijäsenyys edellyttää henkilötietojen varmentamista, emme voi rekisteröidä uusia jäseniä puhelimen välityksellä asiakaspalvelussamme.

Jäsenyyden päättäminen

Voit päättää jäsenyyden milloin tahansa Gigantin verkkosivulla Omilta sivuiltasi, soittamalla asiakaspalveluun, tai painamalla peruuta jäsenyys linkkiä kaikkien lähettämiemme sähköpostien lopusta.

Kuinka kauan jäsenyys on voimassa?

Jäsenyytesi on voimassa, kunnes itse päätät erota Gigantti-klubista. Jäsenyydelle ei ole asetettu aikarajaa. 

Onko jäsenyyden kestolla alarajaa?

Ei. Jäsenyyden kestolle ei ole asetettu alarajaa.

Maksaako jäsenyys mitään?

Ei. Gigantti-klubin jäsenyys on täysin maksuton.

Miten henkilötietojani käsitellään?

Gigantti-klubin jäsenyyttä koskevia tietojasi käsitellään Suomen tietosuojalain mukaisesti. 

Poistetaanko tietoni jos lopetan jäsenyyteni?

Tietojasi ei poisteta automaattisesti jäsenyyden loppuessa. Voit lähettää meille kirjallisen pyynnön kaikkien asiakastietojesi poistamisesta.

Voinko siirtää jäsenetuni toiselle henkilölle?

Et. Jäsenedut ovat henkilökohtaisia.

Miten voin perua klubia koskevat uutiskirjeet?

Helpoin tapa peruuttaa klubiviestintä on käyttää sähköpostin alaosassa olevaa tilauksen peruutuslinkkiä. Voit myös kirjautua sivuillemme, soittaa meille tai ilmoittaa peruutuksesta myymälähenkilökunnallemme. Huomioi, että klubiviestinnän peruuttaminen tarkoittaa myös poistumista klubista, jolloin et voi enää ostaa klubitarjouksia jäsenhinnoilla.

Miten palautan jäsenhinnalla ostetut tuotteet?

Tuote voidaan palauttaa Gigantti-myymälöihin normaalisti kuittia vastaan. Jos olet ostanut tuotteen verkossa, voit palauttaa sen myymäläämme tai lähettää sen postitse. Älä unohda palautuslomaketta. Tutustu palautusta koskeviin sääntöihin.

Miten saan vastauksen Gigantti-klubin jäsenyyttä koskeviin kysymyksiin?

Vieraile Gigantti-myymälässä, soita meille tai käytä verkkosivustomme chat-ominaisuutta, niin vastaamme klubijäsenyyttäsi koskeviin kysymyksiin.

Voinko saada rahat takaisin ostamastani tuotteesta

Tutustu ostoehdoissamme palautusta koskeviin sääntöihin.

Mitä tapahtuu kun lopetan jäsenyyteni?

Jäsenyytesi päätyttyä et voi enää hyödyntää Gigantti-klubin jäsenetarjouksia.

Jäsenhinta ei näy verkkokaupassa

Jos olet rekisteröitynyt jäseneksi myymälässämme, voi jäsenyytesi päivittymiseen verkkokaupassa kulua jopa 24 tuntia. Jos olet rekisteröitynyt jäseneksi verkossa, voit aloittaa ostokset heti. On tärkeää, että käytät samaa sähköpostiosoitetta asioidessasi verkkokaupassamme, kuin jota käytit rekisteröityessäsi klubiin myymälässämme. Jos olet käyttänyt eri sähköpostiosoitteita, emme pysty tunnistamaan jäsenyyttäsi.

Asun ulkomailla. Voinko liittyä silti Gigantti-klubin jäseneksi?

Klubin jäsenyys edellyttää, että asut vakituisesti Suomessa.

Gigantti Marketplace

Mikä on Gigantti Marketplace?

Gigantti on aloittanut yhteistyön useiden tavarantoimittajien ja maahantuojien kanssa tarjotakseen sinulle entistä laajemman tuotevalikoiman. Partnereidemme tuotteet löydät nyt verkkokaupassamme, gigantti.fi. Kutsumme tätä nimellä Gigantti Marketplace.

Toivomme Marketplacen tarjoavan sinulle mielenkiintoisia tuotteita, helpolla ja turvallisella ostokokemuksella!

Kuinka Gigantti Marketplace toimii?

Marketplace Partnereiden tuotteet löydät Gigantin verkkokaupasta. Tilaus ja maksu tapahtuu Gigantin turvallisten järjestelmien kautta ja yhtä helposti kuin Gigantin tuotteiden tilaaminen. Kun Partnerimme on vastaanottanut tilauksen, lähetetään tilaus antamaasi osoitteeseen. Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen.

Jos sinulla on kysyttävää koskien tilausta, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen tarjoavaan Partneriin. Lisätietoja tuotteen tarjoavasta Partnerista löydät omilta sivuilta osoitteessa gigantti.fi. Omilta sivuilta näet myös tilauksen etenemisen ja voit olla yhteydessä Partneriin viestitse.

Mikä on Partneri?

Partneri on tavarantoimittaja, joka tarjoaa tuotteitaan Gigantti Marketplacessa. Marketplace Partnerimme ovat tarkkaan valittuja toimijoita, joiden tarjoamat tuotteet ja palvelut täyttävät asettamamme korkeat vaatimukset. Kaikki Marketplace Partnerit ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä. Meille ensisijaista on, että sinä olet tyytyväinen! Tämän vuoksi olemme kiinnostuneita kuulemaan, kuinka hyvin asiat sujuivat tilauksen tekemisen jälkeen.

Miksi maksukorttiani on veloitettu useamman kerran?

Kun teet ostoksia Gigantti Marketplacessa, saatat välillä huomata, että ostoksesi on veloitettu useamman kerran. Tämä on normaalia, mutta emme koskaan veloita maksukortiltasi suurempaa summaa kuin ostostesi yhteen laskettu summa. Kun tilaat tuotteen Partnerilta, veloitetaan tilauksen summa maksukortilta, kun Partneri lähettää tilauksen.

Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen. Tämän vuoksi jokainen Partneri myös veloittaa tilauksen erikseen, joka näkyy useampana veloituksena maksukortillasi.

Jos olet tilannut tuotteita Gigantin omasta tuotevalikoimasta ja Partnerilta samanaikaisesti, veloitetaan maksukorttiasi myös tässä tilanteessa useamman kerran – Gigantti veloittaa omasta tuotevalikoimasta tilatuista tuotteista ja Partneri veloittaa omat tuotteensa. Veloitettava summa ei koskaan ylitä tilauksesi yhteenlaskettua loppusummaa.

Keneen minun tulisi ottaa yhteyttä koskien Gigantti Marketplacen tuotteita tai Marketplacessa tekemääni tilausta?

Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.

Kuinka voin ottaa yhteyttä Partneriin?

Voit ottaa yhteyttä Partneriin Omien sivujesi kautta. Kun olet lähettänyt viestin Partnerillemme, sinulle lähetetään vahvistus sähköpostitse. Saat vastauksen Partneriltamme 2 arkipäivän kuluessa. Jos et ole saanut vastausta kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Gigantin Asiakaspalvelu auttaa sinua ottamaan yhteyttä Partneriin. Ota aina ensin yhteyttä Partneriimme ennen kuin pyydät apua Gigantin Asiakaspalvelusta.

Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.

Kuinka palautan Partnerilta tilatun tuotteen?

Marketplacesta tilaama tuote tulee palauttaa Partnerille, jolta tilasit tuotteen. Partnerilta tilamaasi tuotetta ei voi palauttaa Gigantin myymälään. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, tai haluat hyvityksen, tulee sinun ottaa yhteyttä Partneriin. Partnerilla on vastuu tilaamasi tuotteen toimituksesta, tuotetuesta, palautuksesta, hyvityksestä ja muusta asiakaspalvelusta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua täyttämään tilausvahvistuksen yhteydessä toimitetun palautuslomakkeen ja toimimaan seuraavasti:

  1. Kirjaudu profiiliisi ja avaa tilaushistoria.
  2. Löydä tilaus ja valitse Ota yhteyttä Partneriin.
  3. Kirjoita viesti ja lähetä se.
  4. Partneri ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo, kuinka voit palauttaa tuotteen.
Kuinka palautan viallisen tuotteen, jonka olen tilannut Partnerilta?

Jos tilaamasi tuote on viallinen tai puutteellinen, Partnerimme vaihtaa tuotteen uuteen tai hyvittää tuotteen hinnan takaisin. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos tuote on puutteellinen, ota yhteys Partneriin ja saat lisätietoa vaihto- ja palautusoikeudesta. Jokainen Partneri on sitoutunut noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä ja Partnerimme tarjoavat tuotteilleen vähintään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.

Huomioithan, että Partnereidemme palautusehdot eroavat Gigantin palautus -ja toimitusehdoista, jonka vuoksi suosittelemme tutustumaan niihin aina ennen tuotteen tilaamista. Löydät Partnerin toimitus- ja palautusehdot klikkaamalla tuotesivulla olevaa Partnerin logoa.

Onko Partnereiden tarjoamissa tuotteissa takuu?

Kyllä. Marketplace Partnereidemme myymissä tuotteissa on valmistajantakuu. Osa Partnereistamme tarjoaa tämän lisäksi tuotteilleen ylimääräisen takuun. Takuutiedot löytyvät tuotekuvauksesta.

Voinko valita tilaamalleni tuotteelle vaihtoehtoisen toimitusosoitteen?

Kyllä. Voit määrittää vaihtoehtoisen toimitusosoitteen käyttäjätililläsi maksun yhteydessä.

Miten Partnerilta tilaamani toimituskulut määräytyvät?

Partnerilta tilaamasi toimituskulut määräytyvät toimitusmuodon ja tuotteen painon sekä koon mukaan. Tarkistaessasi tuotteen hinnan, näytämme edullisimman toimitusvaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitusmuotoa tuotteen maksun yhteydessä kassalla.

Ostaessasi useamman tuotteen samalta partnerilta, toimituskulut veloitetaan ainoastaan yhden kerran. Jos tilaat useamman tuotteen useammalta partnerilta, vastaanotat tuotteet jokaiselta partnerilta erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut jokaisen partnerin tilauksesta erikseen.

Voinko seurata Partnerilta tilaamaani tuotteen lähetystä?

Suurin osa Partnereistamme tarjoaa tuotteilleen lähetyksen seurannan. Tilausvahvistuksen yhteydessä saat linkin, jonka avulla voit seurata lähetyksen etenemistä. Löydät lähetyksen seurantalinkin myös Tilaushistoria-sivuilta, kun Partnerimme on lähettänyt tuotteen.

Jos et vastaanottanut lähetyksen seuranta -linkkiä tilausvahvistuksen yhteydessä, suosittelemme olemaan yhteydessä partneriin.

Mistä löydän tilaukseni?

Partnerimme lähettää tilausvahvistuksen 72 tunnin kuluessa tilauksen teosta. Kun tuote on lähetetty Partnerin varastolta, vastaanotat lähetystunnuksen sisältävän sähköpostin.

Mitä tapahtuu, jos Partneri peruuttaa tilaukseni?

Satunnaisesti Partnerimme joutuu peruuttamaan aktiivisen tilauksen. Tällaisen peruutuksen syy saattaa olla tuotteen loppuminen Partnerin varastosta. Tällaisissa tilanteissa ilmoitamme peruutuksesta sähköpostitse ja palautamme rahat maksukortille. Huomioithan, että palautuksen näkyminen pankkitilillä saattaa kestää jopa 7 arkipäivää riippuen pankkisi käsittelyajasta.

Voinko palauttaa tuotteen, jonka olen ostanut Partnerilta yli 14 päivää sitten?

Jos ostamasi tuote ei vastaa tuotekuvausta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.

Kuinka toimia tilanteessa, jossa tilaamani tuote ei vastaa tuotekuvausta?

Partnerilta tilaamasi toimituskulut määräytyvät toimitusmuodon ja tuotteen painon sekä koon mukaan. Tarkistaessasi tuotteen hinnan, näytämme edullisimman toimitusvaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitusmuotoa tuotteen maksun yhteydessä kassalla. Ostaessasi useamman tuotteen samalta partnerilta, toimituskulut veloitetaan ainoastaan yhden kerran. Jos tilaat useamman tuotteen useammalta partnerilta, vastaanotat tuotteet jokaiselta partnerilta erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut jokaisen partnerin tilauksesta erikseen.

Onko minulla oikeus palauttaa tai vaihtaa Partnerilta ostamani tuote ja minkälaiset ovat Partnereiden toimitus- ja palautusehdot?

Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin oman käyttäjäprofiilisi kautta.

Kuinka voin muuttaa tilauksen vastaanottajan nimen, puhelinnumeron tai toimitusosoitteen?

Ota yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin omien sivujen kautta osoitteessa gigantti.fi

Miten minun tulee toimia tilanteessa, jossa Partneri ei ratkaise ongelmaani tyydyttävällä tavalla?

Ongelmatilanteissa Partnerin tulee aina ratkaista tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Tilanteissa, joissa et ole tyytyväinen Partnerin tapaan ratkaista ongelma, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa varmista, että sinulla on tilauksen vahvistusnumero saatavilla ja riittävän selkeä kuvaus ongelman luonteesta – näin kykenemme auttamaan sinua mahdollisimman tehokkaasti.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos en ole tyytyväinen Partnerin tapaan ratkaista tilaukseen liittyvä ongelma?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et ole tyytyväinen Marketplace Partnerin tapaan ratkaista ongelmasi. Asiakaspalvelumme yrittää ratkaista ongelmasi 7 arkipäivän kuluessa.

Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.

Kuinka nopeasti Partneri vastaa kyselyihin?

Jos olet lähettänyt Partnerille viestin oman profiilisi kautta osoitteessa gigantti.fi, saat usein vastauksen kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamiseen kuluu kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.

Miten minun tulisi toimia, jos saan Partnerilta tilaukseeni kuulumatonta sähköpostia tai mainoksia?

Jos vastaanotat Partnerilta mainoksia tai muuta, tilaukseesi kuulumatonta sähköpostia, pyydämme sinua ilmoittamaan asiasta asiakaspalveluumme. Partnerilta saapuvan sähköpostisisällön tulee koskea ainoastaan tilaamaasi tuotetta ja toimitusta.

Miten minun tulisi toimia, jos Partnerilta tilaamaani tuotetta ei toimiteta sovitusti tai osa tilauksestani puuttuu?

Jos et ole vastaanottanut tilaustasi sovittuna aikana tai tilauksesta puuttuu yksittäisiä tuotteita, tulee sinun ensisijaisesti ottaa yhteyttä Partneriin. Voit ottaa yhteyden Partneriin kätevästi omien sivujesi kautta osoitteessa gigantti.fi

Jos yhteydenottosi koskee tilauksesta puuttuvia yksittäisiä tuotteita, tulee Partnerin ilmoittaa, lähetetäänkö puuttuva tuote erikseen vai onko puuttuvan tuotteen kanssa ilmennyt muita ongelmia. Partnerimme vastaavat kyselyihin kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamisessa kestää kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme yrittää löytää ratkaisun ongelmaasi 7 arkipäivän kuluessa.

Kuinka voin antaa palautetta Partnerista?

Kun tilauksesi on käsitelty, sinulle lähetetään sähköposti, jossa sinulta pyydetään arviota ostokokemuksesta ja arviota Partnerista. Kehitämme palveluitamme mm. asiakaspalautteen perusteella, jonka vuoksi kaikenlainen palaute on tärkeää ja tervetullutta.

Onko sinulla kysyttävää?

AsiakaspalveluOta yhteyttä
50 päivän palautusoikeus
50 päivän palautusoikeus
Varaa netistä, nouda myymälästä
Varaa netistä, nouda myymälästä
Toimitus ja asennuspalvelut
Toimitus ja asennuspalvelut
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Ota yhteyttä
  • Usein kysyttyä
  • Kaikkeen löytyy ratkaisu – Artikkeleita ja inspiraatiota
  • Maksutavat
  • Myymälät
  • Näin aloitat yritysasiakkuuden
Tietoa Gigantista
  • Tietoa Gigantista
  • Gigantti tekee hyvää
  • Vastuullisuus
  • Ymparistölupaus
  • Gigantin arvot ja visio
  • Avoimet työpaikat
  • Evästeet
  • Gigantti Oy AB:n poikkeamakäytäntö
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas

©2022 Gigantti Oy | Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki | Kaikki oikeudet pidätetään.

OstoehdotTuoteryhmätTuotemerkit