Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset
Tältä sivulta löydät meiltä usein kysytyt kysymykset ja vastaukset niihin. Jotta löytäisit etsimäsi mahdollisimman helposti, olemme jakaneet kysymykset eri luokkiin. Autamme mielellämme!
- Yleiset kysymykset ja ehdot
- Tilaus, hinta ja maksaminen
- Toimitus, nouto ja palautus
- Huolto, tuki ja tuoteturva
Yleiset kysymykset ja ehdot
Löydät aukioloaikamme joko painamalla "Etsi lähin myymälä " sivujemme oikeasta yläkulmasta tai painamalla tätä linkkiä ja etsimällä paikallisen myymäläsi.
Joskus oikean ostopäätöksen teko on hankalaa. Tästä syystä Gigantti haluaa tarjota asiakkailleen 50 päivän palautusoikeuden. Voit testata tuotetta kotonasi ja päättää onko se käyttöösi sopiva. Katso lisätiedot ja poikkeukset täältä.
Jos salasana unohtui, toimi seuraavasti:
- Valitse "Kirjaudu sisään" sivun oikeasta ylälaidasta ja klikkaa "Unohditko salasanasi"-linkkiä. Saat jatko-ohjeet sähköpostiisi.
- Mikäli kohtaat ongelmia uuden salasanan luomisessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Tuotteiden saatavuus päivittyy 15 minuutin välein, joten näet verkkokaupassamme reaaliaikaisen varastotilanteen. Joissain tapauksissa tuote voi loppua varastosta muutamassa minuutissa suuren kysynnän vuoksi, joten emme voi aina taata tuotteen todellista saatavuutta.
Gigantissa on keskitetty asiakaspalvelu, jossa voimme auttaa sinua suoraan kaikissa asioissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Yritysasiakkaita palvelee myymälöissä Pro Center -yritysosastot ja yritysmyyntivastaavat. Lisäksi alueelliset yhteyshenkilöt auttavat yritysasiakkaita suurissa hankinnoissa ja yhteistyösopimuksissa Gigantin kanssa.
Liittymällä Gigantti-klubiin, saat monipuolisten etujen lisäksi käyttöösi kätevän asiointiportaalin sivustollamme. Liity klubiin ja näet kirjautuneena Omilla sivuillasi tekemiesi tilausten tiedot, sekä myös kätevän toimitusten seurannan.
Yritysasiakkaat näkevät myös yrityksen tilausten tilaustiedot kirjautuneena. Oletko vielä luonut yrityksellesi tiliä? Katso tästä miten helppoa tilin luominen on. Kun olet yritystilin ylläpitäjä, näet kaikki yrityksesi tilausten tiedot kirjautuneena Omien sivujen "Tilaukset" -välilehdeltä. Kirjautuneena näet sekä netissä, että myymälässä tehtyjen tilausten tiedot ja saat käyttöösi myös toimitusten seurannan, sekä lukuisia muita etuja. Katso yritystilin edut täältä.
Tilaus, hinta ja maksaminen
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi tilauksen yhteydessä. Kuitti tai lasku lähetetään sinulle samalla kun lähetämme tuotteesi varastoltamme.
Klubilaisena näet tilaustiedot Omilla sivuillasi välittömästi tehtyäsi tilauksen. Etkö ole vielä Gigantti-klubilainen? Lue lisää eduista täältä ja liity jäseneksi.
Yritysasiakkaat näkevät tilausten tiedot yritystilin Omilta sivuilta kirjautuneena "Tilaukset" -välilehdeltä. Avaa ilmainen yritystili tästä ja hyödynnä edut.
Laskun eräpäivän siirto on mahdollista ainoastaan tilanteissa, joissa tuotteen vastaanottaminen viivästyy jakeluteknisistä syistä. Lähetämme laskun ja tuotteen samanaikaisesti. Laskulla on 14 päivän maksuaika. Muissa tilanteissa laskun eräpäivää ei voi siirtää.
Yritysasiakkaat voivat olla yhteydessä yritysmyyntipalveluun laskun siirtämiseen koskevissa kysymyksissä.
Maksukorttiasi veloitetaan tuotteen tilaushetkellä.
Tilaukset käsitellään erittäin nopeasti, joten suosittelemme tekemään erillisen tilauksen mahdollisille muille tuotteille.
Voit soittaa meille ja hoidamme asian puolestasi. Huomioi: Jos olet tilannut tuotteen laskulla, emme voi muuttaa toimitusosoitetta jälkikäteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitus, nouto ja palautus
Nettikaupan tilauksissa sinulla on mahdollisuus tarkastella tuotteen toimituskuluja "Ostoskori"-vaiheessa, jossa valittavanasi on useita toimitustapoja.
Toimitus- ja asennusehdot saat auki tästä. Verkosta tilatessa hyväksyt toimitus- ja asennusehdot, kun teet tilauksen loppuun. Myymälässä saat ehdot luettavaksi ennen maksua ja ehdot tulee allekirjoittaa ennen tilauksen maksua. Lähetämme ehdot vielä tilauksen jälkeen sähköpostiisi.
Voit peruttaa tilauksesi jos emme ole vielä lähettäneet sitä keskusvarastolta. Jos tilauksesi on pakattu ja lähetetty, emme valitettavasti voi peruuttaa sen lähettämistä. Jos olet tilannut jotain suurempaa, joka toimitettaisiin valitsemasi aikataulun mukaisesti, ole meihin yhteydessä vähintään kaksi arkipäivää ennen toimitusta jotta voimme vaihtaa toimituksesi ajankohdan käytettävissä olevien päivien ja aikojen perusteella uuteen.
Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää. Jos olet tilannut tuotteen jota ei ole varastossa ostohetkellä, toimitamme sen heti kun olemme vastaanottaneet toimituksen keskusvarastollemme.
Suuremmille tuotteille (mm. isot kodinkoneet, suuret televisiot jne.) valitset itse toimituspäivän ja -ajan tilauksen yhteydessä. Nopeimmillaan toimitus voi onnistua jopa 2 arkipäivän sisään, riippuen tuotteesta, sijainnista ja toimitustavasta.
Klubilaisena voit kirjautua sisään verkkosivuillemme ja näet toimitusten seurannan avulla missä toimituksen vaiheessa tilauksesi etenee. Etkö vielä ole Gigantti-klubilainen? Lue lisää klubista täältä.
Yritysasiakkaana näet toimitusten seurannan kätevästi kirjautuneena Omilta sivuilta. Luo yritystili tästä.
Et voi noutaa tilaustasi varastolta, sillä lähetämme tuotteet keskusvarastoltamme Ruotsin Jönköpingistä ja/tai suoraan valmistajan varastolta.
Voit noutaa tuotteen myymälästä, tilaamalla tuotteen varaa ja nouda -tilauksella. Lue lisää täältä.
Kun ostat vanhan laitteen poisvienti kierrätykseen -palvelun, ottavat kuljettajat vanhan laitteen mukaansa kotiinkuljetuksen yhteydessä. Mikäli unohdit tilata palvelun oston yhteydessä, voit tilata sen asiakaspalvelumme kautta ennen toimitusajankohtaa.
Lue lisää vanhan laitteen poisvienti kierrätykseen -palvelusta tästä. Kierrätykseen ja uusiokäyttöön liittyvät artikkelimme löydät täältä.
Jos tilattu kotiinkuljetus viivästyy, otamme aina yhteyttä puhelimitse tai tekstiviestillä ja yritämme sopia kanssasi uuden toimitusajankohdan.
Kuljettajamme soittavat noin tuntia ennen tuotteen toimitusta.
Kyllä. Varaa ja nouda -palvelua käyttämällä tuote varataan myymälästä ja on noudettavissa jo tunnin kuluttua.
Kyllä. Sinulla on mahdollisuus saada uusi vastaava tuote. Vaihtoehtoisesti sinulla on oikeus korvaukseen, mikäli päätät pitää vaurioituneen tuotteen. Koska kaikki tuoteviat/vauriot ovat yksilöllisiä, on tärkeää, että otat vauriosta kuvan, säästät pakkausmateriaalin ja soitat asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme. Muistathan, että kotiinkuljetuksen peruutuksen tulee tapahtua vähintään 2 arkipäivää ennen toimitusajankohtaa.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tutkimme asian ja varmistamme, että saat puuttuvat tuotteet.
Ota meihin yhteyttä ja varmistetaan että saat tilaamasi tuotteet sinulle sopivaan ajankohtaan.
Kyllä. Voit palauttaa Gigantin verkkokaupasta ostamasi tuotteen lähimpään myymälään (Gigantti Phonehouse - myymälät vastaanottavat vain puhelin-, tabletti- ja kuulokepalautuksia). Ota laite, mahdolliset mukana tulleet tarvikkeet ja kuitti myymälään mukaan.
Tutustu tarkemmin täältä miten meidän palautusoikeus toimii.
Onko tilaamasi tuote kolmannen osapuolen (marketplace) tuote? Täältä löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset koskien Marketplace -tuotteiden palautusta.
"Toimitus kynnykselle" tai "Toimitus ulko-ovelle" tarkoittaa, että tuote toimitetaan ensimmäiselle kynnykselle eli esim. kerrostalossa talon alaovelle. Lue lisää meidän toimitusvaihtoehdoista täältä.
Huolto, tuki ja tuoteturva
Ota yhteyttä laitevalmistajan tukeen, joka mahdollisesti ratkaisee ongelman puhelimitse tai lähettää huollon kotiisi. Suuret kodinkoneet tai elektroniikkatuotteet huolletaan asiakkaan kotona. Pienemmät tuotteet toimitetaan huoltoliikkeeseen. Autamme sinua kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa Gigantin myymälöissä ja asiakaspalvelussa.
Takuu on valmistajan tai myyjän sinulle tarjoama lisäetu. Takuu tarjoaa yksityisasiakkaalle laissa nimettyä virhevastuuta paremmat oikeudet, jotka määritellään joko ajassa tai laajuudessa. Kaikissa Gigantista ostamissasi tuotteissa on takuu. Takuuaika ja sen kattavuus vaihtelee tuotteittain. Virhevastuu sen sijaan on lakisääteinen ja se on määritelty kaikille tuotteille.
Lue lisää takuusta, virhevastuusta ja huoltoehdoista täältä.
Keskimääräinen laitteen huoltoaika on 2-3 viikkoa, mutta useimmiten laite toimitetaan takaisin aikaisemmin.
Suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan valmistajan tukeen. Luonnollisesti autamme sinua myymälöissämme oikean varaosan löytämisessä. Voit tilata varaosia täältä.
Yleiset kysymykset ja ehdot - Yritysasiakkaat
Voit luoda ilmaisen yritystilin Gigantin verkkosivulla klikkaamalla "kirjaudu" ja "luo tili" sivun oikeasta yläkulmasta.
Tottakai. Ota yhteys myymälöidemme yrityspalveluosastoon tai puhelimitse yritysmyyntipalveluun. Huomioithan, että laskulle myynti yritysasiakkaille ainoastaan yritysmyyntipalvelun kautta. Ota yhteyttä: www.gigantti.fi/yritysmyynti
Lähtökohtaisesti Gigantin Yritysmyynti tarjoaa samat hinnat kuin Gigantti.fi. Tämä pätee myös viikkotarjoustuotteisiin ja muihin kampanjahintoihin. Yleisenä sääntönä on yksi (1) tarjoustuote per asiakas. Jos haluat tehdä suuremman ostoksen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi
Ota yhteyttä yritysmyynnin myyntipalveluumme tilaustasi varten puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi
Ota yhteyttä myyntipalveluumme puhelimitse 020 500 5500 tai sähköpostitse yritysmyynti@gigantti.fi
Rekisteröidyille asiakkaille tarjoamme maksutavaksi laskutusta. Saat 30 päivää maksuaikaa laskulle. Yrityksen rekisteröinti laskutusasiakkaaksi vaaditaan. Luottotiedot tarkistetaan ennen tilausta.
Kaikki yritykset voivat hakea Gigantin laskutusasiakkaaksi. Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi, kirjaudu sisään, valitse oikean yläkulman valikosta "Yritykseni" ->"Laskutustiedot" ->"Pyydä laskua". Huomaa että hakemuksesi käsittely voi kestää 24-48 tuntia. Täältä voit lukea lisää maksutavoistamme.
Syitä voi olla useita: esimerkiksi ikä tai merkintä luottotiedoissa. Yleisin syy on, että olet valinnut toimitusosoitteeksi muun kuin väestörekisteriin kirjatun osoitteen.
Gigantti-klubi
Gigantti-klubi on Gigantin kortiton ja maksuton kanta-asiakasohjelma, joka on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöille. Gigantti-klubin jäsenyys on henkilökohtainen. Klubin jäsenenä voit hyödyntää ajankohtaisia klubitarjouksiamme ja yhteistyökumppaneidemme tarjoamia etuja, sekä saat alennuksia valikoiduista tarvikkeista ja tuoteryhmistä. Jäsenenä sinulla on ennakko-osto-oikeus alennusmyynteihin.
Gigantti-klubiin voi liittyä jokainen 15 vuotta täyttänyt henkilö. 15-17-vuotiaat voivat liittyä toimittamalla huoltajan antaman kirjallisen suostumuksen myymälään. 18 vuotta täyttäneet voivat liittyä klubiin gigantti.fi verkkosivulla, myymälässä tai soittamalla asiakaspalveluun.
Gigantti-klubin jäsenten edut ja tarjoukset vaihtelevat sesonkien mukaan. Tämän takia pidätämme oikeuden tehdä muutoksia Gigantti-klubin jäsentarjouksiin ja -etuihin. Näet kaikki ajankohtaiset jäsenten saamat edut ja tarjoukset osoitteessa gigantti.fi/klubi. Kaikki sivun tarjoukset ovat voimassa toistaiseksi, ellei toisin mainita.
Jäsenedut päivitetään kuukausittain. Lähetämme automaattisesti sähköpostin kuukauden ensimmäisenä päivänä kaikille jäsenillemme, missä esittelemme uudet tarjoukset. Saat myös tietoa uusista tuotteista, kutsuja tapahtumiin myymälöissämme ja verkossa, sekä vinkkejä asiantuntijoiltamme.
Ei. Klubijäsenyys on täysin maksuton etu, eikä jäsenyys edellytä tuotteiden ostamista.
Luo tili nettikauppaamme ja voit liittyä samalla jäseneksi. Kirjauduttuasi sisään nettikauppaamme päivittyvät Klubitarjoukset automaattisesti ostoskorissa. Voit myös liittyä klubin jäseneksi myymälöissämme. Koska klubijäsenyys edellyttää henkilötietojen varmentamista, emme voi rekisteröidä uusia jäseniä puhelimen välityksellä asiakaspalvelussamme.
Voit päättää jäsenyyden milloin tahansa Gigantin verkkosivulla Omilta sivuiltasi, soittamalla asiakaspalveluun, tai painamalla "peruuta jäsenyys" -linkkiä kaikkien lähettämiemme sähköpostien lopusta.
Jäsenyytesi on voimassa, kunnes itse päätät erota Gigantti-klubista. Jäsenyydelle ei ole asetettu aikarajaa.
Ei. Jäsenyyden kestolle ei ole asetettu alarajaa.
Ei. Gigantti-klubin jäsenyys on täysin maksuton.
Gigantti-klubin jäsenyyttä koskevia tietojasi käsitellään Suomen tietosuojalain mukaisesti.
Tietojasi ei poisteta automaattisesti jäsenyyden loppuessa. Voit lähettää meille kirjallisen pyynnön kaikkien asiakastietojesi poistamisesta.
Et. Jäsenedut ovat henkilökohtaisia.
Helpoin tapa peruuttaa klubiviestintä on käyttää sähköpostin alaosassa olevaa tilauksen peruutuslinkkiä. Voit myös kirjautua sivuillemme, soittaa meille tai ilmoittaa peruutuksesta myymälähenkilökunnallemme. Huomioi, että klubiviestinnän peruuttaminen tarkoittaa myös poistumista klubista, jolloin et voi enää ostaa klubitarjouksia jäsenhinnoilla.
Tuote voidaan palauttaa Gigantti-myymälöihin normaalisti kuittia vastaan. Jos olet ostanut tuotteen verkossa, voit palauttaa sen myymäläämme tai lähettää sen postitse. Älä unohda palautuslomaketta. Tutustu palautusta koskeviin sääntöihin.
Vieraile Gigantti-myymälässä, soita meille tai käytä verkkosivustomme chat-ominaisuutta, niin vastaamme klubijäsenyyttäsi koskeviin kysymyksiin.
Tutustu ostoehdoissamme palautusta koskeviin sääntöihin.
Jäsenyytesi päätyttyä et voi enää hyödyntää Gigantti-klubin jäsentarjouksia.
Jos olet rekisteröitynyt jäseneksi myymälässämme, voi jäsenyytesi päivittymiseen verkkokaupassa kulua jopa 24 tuntia. Jos olet rekisteröitynyt jäseneksi verkossa, voit aloittaa ostokset heti. On tärkeää, että käytät samaa sähköpostiosoitetta asioidessasi verkkokaupassamme, kuin jota käytit rekisteröityessäsi klubiin myymälässämme. Jos olet käyttänyt eri sähköpostiosoitteita, emme pysty tunnistamaan jäsenyyttäsi.
Klubin jäsenyys edellyttää, että asut vakituisesti Suomessa.
Gigantti Marketplace
Gigantti on aloittanut yhteistyön useiden tavarantoimittajien ja maahantuojien kanssa tarjotakseen sinulle entistä laajemman tuotevalikoiman. Partnereidemme tuotteet löydät nyt verkkokaupassamme. Kutsumme tätä nimellä Gigantti Marketplace.
Toivomme Marketplacen tarjoavan sinulle mielenkiintoisia tuotteita, helpolla ja turvallisella ostokokemuksella! Tutustu valikoimaan täältä.
Marketplace Partnereiden tuotteet löydät Gigantin verkkokaupasta. Tilaus ja maksu tapahtuu Gigantin turvallisten järjestelmien kautta ja samaan tapaan kuin Gigantin tuotteiden tilaaminen. Kun Partnerimme on vastaanottanut tilauksen, lähetetään tilaus antamaasi toimitusosoitteeseen. Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen.
Jos sinulla on kysyttävää koskien tilausta, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen tarjoavaan Partneriin. Gigantti-klubilaisena näet myös Omilta sivuilta tilauksen etenemisen ja voit olla yhteydessä Partneriin viestitse. Lue klubilaisten kattavista eduista ja liity klubiin!
Partneri on tavarantoimittaja, joka tarjoaa tuotteitaan Gigantti Marketplacessa. Marketplace Partnerimme ovat tarkkaan valittuja toimijoita, joiden tarjoamat tuotteet ja palvelut täyttävät asettamamme korkeat vaatimukset. Kaikki Marketplace Partnerit ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä. Meille ensisijaista on, että sinä olet tyytyväinen! Tämän vuoksi olemme kiinnostuneita kuulemaan, kuinka hyvin asiat sujuivat tilauksen tekemisen jälkeen.
Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen. Tämän vuoksi jokainen Partneri myös veloittaa tilauksen erikseen, joka näkyy useampana veloituksena maksukortillasi.
Jos olet tilannut tuotteita Gigantin omasta tuotevalikoimasta ja Partnerilta samanaikaisesti, veloitetaan maksukorttiasi myös tässä tilanteessa useamman kerran – Gigantti veloittaa omasta tuotevalikoimasta tilatuista tuotteista ja Partneri veloittaa omat tuotteensa. Veloitettava summa ei koskaan ylitä tilauksesi yhteenlaskettua loppusummaa.
Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.
Voit ottaa yhteyttä Partneriin kirjautuneena Omien sivujesi kautta. Yhteystiedot löytyvät "Tilaukset" -välilehdeltä. Kun olet lähettänyt viestin Partnerillemme, sinulle lähetetään vahvistus sähköpostitse. Saat vastauksen Partneriltamme 2 arkipäivän kuluessa. Jos et ole saanut vastausta kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Gigantin Asiakaspalvelu auttaa sinua ottamaan yhteyttä Partneriin. Ota aina ensin yhteyttä Partneriimme ennen kuin pyydät apua Gigantin Asiakaspalvelusta.
Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.
Marketplacesta tilaama tuote tulee palauttaa Partnerille, jolta tilasit tuotteen. Partnerilta tilamaasi tuotetta ei voi palauttaa Gigantin myymälään. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, tai haluat hyvityksen, tulee sinun ottaa yhteyttä Partneriin. Partnerilla on vastuu tilaamasi tuotteen toimituksesta, tuotetuesta, palautuksesta, hyvityksestä ja muusta asiakaspalvelusta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua täyttämään tilausvahvistuksen yhteydessä toimitetun palautuslomakkeen ja toimimaan seuraavasti:
- Kirjaudu sisään Omille sivuillesi ja avaa tilaushistoria (Tilaukset -välilehti).
- Löydä tilaus ja valitse "Ota yhteyttä Partneriin".
- Kirjoita viesti ja lähetä se.
- Partneri ottaa sinuun yhteyttä 2 arkipäivän kuluessa ja kertoo, kuinka voit palauttaa tuotteen.
Jos tilaamasi tuote on viallinen tai puutteellinen, Partnerimme vaihtaa tuotteen uuteen tai hyvittää tuotteen hinnan takaisin. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos tuote on puutteellinen, ota yhteys Partneriin ja saat lisätietoa vaihto- ja palautusoikeudesta. Jokainen Partneri on sitoutunut noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä ja Partnerimme tarjoavat tuotteilleen vähintään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Huomioithan, että Partnereidemme palautusehdot eroavat Gigantin palautus -ja toimitusehdoista, jonka vuoksi suosittelemme tutustumaan niihin aina ennen tuotteen tilaamista. Löydät Partnerin toimitus- ja palautusehdot klikkaamalla tuotesivulla olevaa Partnerin logoa tai etsimällä Partneri täältä.
Kyllä. Marketplace Partnereidemme myymissä tuotteissa on valmistajantakuu. Osa Partnereistamme tarjoaa tämän lisäksi tuotteilleen ylimääräisen takuun. Takuutiedot löytyvät tuotekuvauksesta.
Kyllä. Voit määrittää vaihtoehtoisen toimitusosoitteen tilauksellesi maksun yhteydessä.
Partnerilta tilaamasi toimituskulut määräytyvät toimitusmuodon ja tuotteen painon sekä koon mukaan. Tarkistaessasi tuotteen hinnan, näytämme edullisimman toimitusvaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitusmuotoa tuotteen maksun yhteydessä kassalla.
Ostaessasi useamman tuotteen samalta partnerilta, toimituskulut veloitetaan ainoastaan yhden kerran. Jos tilaat useamman tuotteen useammalta partnerilta, vastaanotat tuotteet jokaiselta partnerilta erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut jokaisen partnerin tilauksesta erikseen.
Suurin osa Partnereistamme tarjoaa tuotteilleen lähetyksen seurannan. Tilausvahvistuksen yhteydessä saat linkin, jonka avulla voit seurata lähetyksen etenemistä. Löydät lähetyksen seurantalinkin myös Omilta sivuilta tilaushistoriasta, kun Partnerimme on lähettänyt tuotteen.
Jos et vastaanottanut lähetyksen seuranta -linkkiä tilausvahvistuksen yhteydessä, suosittelemme olemaan yhteydessä partneriin omien sivujen kautta.
Etkö ole vielä liittynyt Gigantti-klubiin? Klubiin liittyminen on ilmaista ja tarjoamme lukuisia etuja, mm. kätevän tilaushistorian ja toimitusten seurannan Omien sivujen kautta kirjautuneena. Lue lisää klubin eduista ja liity!
Yritysasiakas näkee myös toimitusten seurannan ja tilaushistorian kirjautuneena yritystilin käyttäjänä. Avaa ilmainen yritystili ja hae kätevää laskutuslupaa.
Partnerimme lähettää tilausvahvistuksen 72 tunnin kuluessa tilauksen teosta. Kun tuote on lähetetty Partnerin varastolta, vastaanotat lähetystunnuksen sisältävän sähköpostin.
Klubilaiset ja yritysasiakkaat näkevät tilaushistorian kätevästi kirjautuneena.
Yritysasiakas, avaa ilmainen yritystili.
Satunnaisesti Partnerimme joutuu peruuttamaan aktiivisen tilauksen. Tällaisen peruutuksen syy saattaa olla tuotteen loppuminen Partnerin varastosta. Tällaisissa tilanteissa ilmoitamme peruutuksesta sähköpostitse ja palautamme rahat maksukortille. Huomioithan, että palautuksen näkyminen pankkitilillä saattaa kestää jopa 7 arkipäivää riippuen pankkisi käsittelyajasta.
Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin Omien sivujen kautta.
Omille sivuille pääset kirjautuneena klubilaisena. Liity klubiin tästä.
Yritysasiakkaat pääsevät yritystilin Omille sivuille avaamalla ilmaisen yritystilin.
Jos ostamasi tuote ei vastaa tuotekuvausta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.
Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin omien sivujen kautta.
Ota yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin kirjautumalla omille sivuille. Tilausvahvistuksesta pääset myös kirjautumaan omille sivuille.
Ongelmatilanteissa Partnerin tulee aina ratkaista tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Tilanteissa, joissa et ole tyytyväinen Partnerin tapaan ratkaista ongelma, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa varmista, että sinulla on tilausvahvistus saatavilla ja riittävän selkeä kuvaus ongelman luonteesta – näin kykenemme auttamaan sinua mahdollisimman tehokkaasti.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et ole tyytyväinen Marketplace Partnerin tapaan ratkaista ongelmasi.
Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.
Jos olet lähettänyt Partnerille viestin kirjautuneena omien sivujen kautta, saat usein vastauksen kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamiseen kuluu kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.
Jos vastaanotat Partnerilta mainoksia tai muuta, tilaukseesi kuulumatonta sähköpostia, pyydämme sinua ilmoittamaan asiasta asiakaspalveluumme. Partnerilta saapuvan sähköpostisisällön tulee koskea ainoastaan tilaamaasi tuotetta ja toimitusta.
Jos et ole vastaanottanut tilaustasi sovittuna aikana tai tilauksesta puuttuu yksittäisiä tuotteita, tulee sinun ensisijaisesti ottaa yhteyttä Partneriin. Voit ottaa yhteyden Partneriin kätevästi omien sivujesi kautta.
Jos yhteydenottosi koskee tilauksesta puuttuvia yksittäisiä tuotteita, tulee Partnerin ilmoittaa, lähetetäänkö puuttuva tuote erikseen vai onko puuttuvan tuotteen kanssa ilmennyt muita ongelmia. Partnerimme vastaavat kyselyihin kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamisessa kestää kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun tilauksesi on käsitelty, sinulle lähetetään sähköposti, jossa sinulta pyydetään arviota ostokokemuksesta ja arviota Partnerista. Kehitämme palveluitamme mm. asiakaspalautteen perusteella, jonka vuoksi kaikenlainen palaute on tärkeää ja tervetullutta.