a11y.skip.navigation
Oletko yritysasiakas? Katso mitä Gigantti tarjoaa yrityksille!
Asiakaspalvelu
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas
Etsi lähin myymälä

Suosituimmat tuoteryhmät - Gigantti

Kannettavat opiskeluunWindows-kannettavatIlmastointilaitteetTuulettimetPuhelimetTelevisiotKuulokkeetPelipöytäkoneetPyykinpesukoneetAstianpesukoneetPölynimuritPelikannettavat

Main Categories follow

  • Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
    Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
  • Puhelimet, tabletit ja älykellot
    Puhelimet, tabletit ja älykellot
  • TV, ääni ja älykoti
    TV, ääni ja älykoti
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
    Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
  • Kodinkoneet
    Kodinkoneet
  • Kodin pienkoneet
    Kodin pienkoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
    Terveys ja hyvinvointi
  • Urheilu ja vapaa-aika
    Urheilu ja vapaa-aika
  • Palvelut ja lisävarusteet
    Palvelut ja lisävarusteet
  • Outlet
    Outlet
  • Vastuullisuus Gigantissa
    Vastuullisuus
  • Gigantti_logo-670x335-Finnish
    Tarjoukset ja kampanjat
  • Kaipaatko räätälöityjä ratkaisuja yrityksellesi
    Gigantti Yritysmyynti
  1. Gigantti Yritysmyynti
  2. Näin aloitat yritysasiakkuuden
Nainen hymyillen kättelee istualteen henkilöä sinisessä puvussa

Yritysasiakas - Avaa ilmainen yritystili ja ota edut käyttöön!

Me kerromme tällä sivulla kuinka helposti voit avata yritystilin ja hakea yritykselle laskutuslupaa. Kuka tahansa yrityksen työntekijöistä voi avata yritystilin.

Aloita klikkaamalla oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu".

Täältä löydät tarkemmat ohjeet yritystilin luomiseen.

Yritystilin luominen

  • Avaa yritystili klikkaamalla oikean yläkulman Kirjaudu-linkkiä, ja Luo asiakastili.
  • Syötä yrityksen Y-tunnus, nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostisi niin saat sähköpostiisi koodin vahvistusta varten. Koodi on voimassa 30 minuuttia. Koodin vastaanottamiseen sähköpostiin saattaa kulua muutama minuutti. Tarkista roskapostikansio, mikäli se ei ilmesty saapuneet -kansioon muutamassa minuutissa.
  • Kuka tahansa yrityksestä voi rekisteröityä asiakkaaksi syöttämällä Y-tunnuksen kirjautumissivulle.
  • Salasanan määrityksen jälkeen on yritystili avattu ja pystyt kirjautumaan sisään.

Kirjauduttuasi sisään

  • Kirjauduttuasi sisään voit heti tehdä tilauksia korttiostoina tai pankkitunnuksilla yrityksen nimiin. Roolisi on vahvistamaton asiakas, ennen kuin ylläpitäjä/Gigantti Yritysmyynti on hyväksynyt sinut tilin käyttäjäksi. Laskutusta varten tarvitset ylläpitäjän roolin tai yritystilin nykyisen ylläpitäjän myöntämän luvan.
  • Mikäli yritystilillä on jo ylläpitäjä, saa hän automaattisesti ilmoituksen uudesta vahvistamattomasta asiakkaasta. Ylläpitäjä voi myös lisätä käyttäjiä kirjautuneena Käyttäjä -välilehdeltä.
  • Ollessasi yritystilin ensimmäisen ylläpitäjä-roolin hakija, Gigantin Yritysmyynti käsittelee hakemuksesi ja saat tiedon päätöksestä kahden arkipäivän kuluessa sähköpostitse.
  • Hakiessa ylläpitäjä-roolia täytyy hakemus tehdä erikseen kirjauduttuasi. 
  • Klikkaa oikeasta yläkulmasta "Hei, (oma nimesi)"-linkkiä päästäksesi hallinnoimaan tietoja.
  • Välilehdiltä voit hallinnoida omaa asiakastiliäsi, esim. salasanan vaihto ja ylläpitäjä-roolin hakemus, sekä näet tilaukset ja nykyisen roolisi.
  • Huomioithan, että sinun ei tarvitse erikseen tehdä hakemusta vahvistaaksesi asiakkuutesi.
  • Kirjauduttuasi ensimmäistä kertaa uutena vahvistamattomana asiakkaana, automaattinen hakemus hyväksytystä asiakkuudesta lähtee ylläpitäjälle, tai Gigantti Yritysmyyntiin, ylläpitäjän vielä puuttuessa.
  • Vahvistuksen tekee yritystilin ylläpitäjä, mikäli yritystilillä on määritetty ylläpitäjä, tai muussa tapauksessa Gigantti Yritysmyynti. Saat vahvistuksen päätöksestä sähköpostitse.

Ylläpitäjän lisäämä käyttäjä

  • Ylläpitäjä voi kirjautuneena lisätä yritystilille käyttäjiä.
  • Käyttäjän lisäämisen yhteydessä ylläpitäjä määrittää uuden käyttäjän tiedot (nimi, sähköposti, puhelinnumero, rooli laskutuksella tai ilman).
  • Uusi käyttäjä saa sähköpostiinsa linkin, jota kautta hän voi lisätä salasanan ja kirjautua sisään.
  • Rooli on nyt vahvistettu asiakas laskutusluvalla tai ilman.
Näin haet laskutuslupaa

Laskutusluvan hakeminen

  • Rekisteröidy ja kirjaudu sisään yritystilillesi klikkaamalla oikean yläkulman Kirjaudu-linkkiä.
  • Vain yrityksen ylläpitäjä voi hakea yritykselle laskutuslupaa. Voit tarkistaa oman roolisi ja hakea ylläpitäjän roolia Asiakastili -välilehdeltä kirjautuneena.
  • Kun roolisi on ylläpitäjä, voit kirjautuneena Omilta sivuilta Hae laskutuslupaa yrityksellesi -kohdasta klikata "Hae nyt".

  • Lisää toivomasi luottoraja.

  • Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksesi 2 arkipäivän kuluessa ja saat päätöksestä tiedon sähköpostiisi.

Mikä on laskutuslupa?

  • Me tarjoamme GIgantin Yritysmyynnissä rekisteröityneille asiakkaille laskutusta maksuvaihtoehtona.
  • Laskutus on 30 päivää koroton ja kuluton luotto.
  • Laskutuslupa yritykselle vaatii ylläpitäjän hakemuksen, jonka jälkeen Gigantti Yritysmyynti tekee päätöksen 2 arkipäivän kuluessa ja tiedottaa sähköpostite yritysasiakasta päätöksestä.
  • Laskutuslupa helpottaa asioimista ja lisää joustavuutta tilausten hallinnointiin.

Kaipaatko vielä lisää tietoa laskutusluvasta? Tänne on koottu kaikki, mitä tarkoittaa laskutuslupa yrityksille.

Edut

Luo ilmainen tili klikkaamalla oikeasta yläkulmasta "kirjaudu" ja "luo tili".

Rekisteröityneenä yritysasiakkaana pääset kiinni näihin etuihin:

  • Voit hakea yritykselle laskutusta (30 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa)
  • Näet kätevästi ja kootusti yrityksen nimissä tehtyjen tilausten kuitit
  • Voit helposti seurata tilauksesi toimituksia
  • Laskutus- ja toimitusosoitteiden hallinnointi
  • Yritystilin käyttäjien oikeuksien hallinnointi
  • Saat yritystiliasiakkaan erikoistarjouksia
  • Näet yrityksen mahdolliset sopimushinnat
  • Tapahtumia ja ennakkopääsyjä alennusmyynteihin
Yritystiliasiakkaan_edut-670x335-Finnish

Luo ilmainen tili ja tee asioimisesta vieläkin helpompaa!

Tilaukset laskulla? Täysi hallinta yrityksesi hankinnoista? Erikoistarjouksia kellon ympäri? Haluatko seurata missä tilauksesi toimitus etenee? Kuitit aina saatavilla parin klikkauksen päässä?

Me olemme tehneet asioimisesta meillä helppoa. Kannattaa rekisteröityä.

Lue lisää!

Yritystilin käyttäjien roolit


Vahvistamaton asiakas
  • Kun luot asiakastilin ensimmäistä kertaa, on roolisi automaattisesti vahvistamaton asiakas, ellei tilin ylläpitäjä ole lisännyt sinua käyttäjäksi /lähettänyt kutsulinkkiä.
  • Yritystilin ylläpitäjä saa automaattisesti ilmoituksen uudesta vahvistamattomasta asiakastilistä ja käsittelee hakemuksen Omilla sivuillaan kirjautuneena.
  • Voi maksaa kortilla tai pankkitunnuksilla.
Vahvistettu asiakas ilman laskutusta
  • Rooli muodostuu automaattisesti jos ylläpitäjä lisää käyttäjän ilman laskutusta.
  • Rooli muodostuu jos käyttäjä luo asiakastilin ja ylläpitäjä hyväksyy käyttäjän ilman laskutusta.
  • Näkee yrityksen mahdolliset sopimushinnat.
  • Saa yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
  • Voi maksaa kortilla ja pankkitunnuksilla.
  • Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
Vahvistettu asiakas laskutusluvalla
  • Rooli muodostuu automaattisesti jos ylläpitäjä lisää käyttäjän ja myöntää laskutusluvan.
    Rooli muodostuu jos käyttäjä luo asiakastilin ja ylläpitäjä hyväksyy käyttäjän laskutusluvalla.
  • Näkee yrityksen mahdolliset sopimushinnat.
  • Saa yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
  • Voi maksaa kortilla ja pankkitunnuksilla, sekä laskulla.
  • Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
Ylläpitäjä
  • Tilin muiden käyttäjien hallinnointi.
  • Laskutus- ja toimitusosoitteiden hallinnointi.
  • Yritystiliasiakkaan erikoistarjoukset.
  • Toimitusten seuranta.
  • Täydellinen tilaushistoria (myös myymälässä tehdyistä ostoista)
  • Tapahtumat ja pääsy ennakkomyynteihin.
  • Ylläpitäjän roolia voi hakea kirjautuneena "Asiakastili"-välilehdeltä.
  • Roolin hyväksyy toinen ylläpitäjä tai Gigantti Yritysmyynti. Uutta roolia hakeva käyttäjä saa tiedon päätöksestä sähköpostitse. Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksen kahden arkipäivän kuluessa, mikäli yritystilillä ei ole ennestään ylläpitäjää.
  • Ylläpitäjä voi kirjautuneena hakea yritykselleen laskutusta ja laskutusluvan käsittelee Gigantti Yritysmyynti. Ylläpitäjä saa päätöksen sähköpostitse.

Yritystilistä ja laskutusluvasta usein kysyttyä:


Rekisteröin yritystilin, mutta miten haen laskutusta?

Kun olet luonut uuden yritystilin ja hakenut ylläpitäjän roolin, voit hakea laskutusta Omilta sivuilta kirjautuneena. Voit myös lisätä toivomasi luottorajan.

Gigantti Yritysmyynti (yritysmyynti@gigantti.fi) käsittelee hakemuksen kahden arkipäivän kuluessa. Saat tiedon päätöksestä sähköpostiisi.

Jos roolisi on vahvistettu asiakas ilman laskutusta, ei tilin ylläpitäjä ole myöntänyt sinulle laskutuslupaa. Tällöin et voi hakea laskutusta kirjautuneena, vaan täytyy kontaktoida yritystilin ylläpitäjää ja pyytää roolin muutosta.

Olen yritystilin ylläpitäjä, kuinka lisään käyttäjän?

Kirjaudu sisään ja klikkaa oikeasta yläkulmasta "Hei, (oma nimesi)" -kohtaa. Näin pääset Omille sivuillesi. Sitten mene Käyttäjä -välilehdelle ja klikkaa "Lisää käyttäjä".

Syötä käyttäjän tiedot ja rooli. Näin käyttäjä saa sähköpostiinsa linkin, jonka kautta hän voi kirjautua sisään ja uusi asiakastili on luotu.

Voinko lisätä useamman yrityksen hankinnat saman yritystilin alle?

Valitettavasti et voi. Yritystili mahdollistaa aina yhden y-tunnuksen käytön kerrallaan.

Voinko toimia useamman yritystilin käyttäjänä?

Voit, mutta tarvitset jokaista yritystiliä varten eri sähköpostin. Yhdellä sähköpostilla voi olla vain yhden yritystilin käyttäjä.

"Hae laskutuslupaa"-nappi on harmaana. Miksi en voi hakea laskutusta?

Joku yritystilin ylläpitäjistä on jo hakenut laskutusta, ja silloin nappi muuttuu harmaaksi. Laskutusluvan käsittely tapahtuu kahden arkipäivän kuluessa ja ylläpitäjänä saat tiedon tästä myös sähköpostitse. Mikäli et ole kahteen arkipäivään saanut tietoa päätöksestä, ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin (yritysmyynti@gigantti.fi).

Jäikö sinulla kysyttävää?

Ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin niin autamme!

Puhelin: 020 500 5500

Sähköposti: yritysmyynti@gigantti.fi

Ma - Pe: 09:00 - 17:00

Puhelun hinta matkapuhelimesta:
19,2 snt/min

50 päivän palautusoikeus
50 päivän palautusoikeus
Varaa netistä, nouda myymälästä
Varaa netistä, nouda myymälästä
Toimitus ja asennuspalvelut
Toimitus ja asennuspalvelut
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Ota yhteyttä
  • Usein kysyttyä
  • Kaikkeen löytyy ratkaisu - Artikkeleita ja inspiraatiota
  • Maksutavat
  • Myymälät
  • Näin aloitat yritysasiakkuuden
Tietoa Gigantista
  • Tietoa Gigantista
  • Gigantti tekee hyvää
  • Vastuullisuus
  • Ymparistölupaus
  • Gigantin arvot ja visio
  • Avoimet työpaikat
  • Evästeet
  • Väärinkäytösten ilmoituskäytännöt - Gigantti Oy Ab
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas

©2022 Gigantti Oy | Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki | Kaikki oikeudet pidätetään.

OstoehdotTuoteryhmätTuotemerkit