Palvelut - oppaat ja artikkelit
Gigantin palvelut tarjoavat apua uuden tuotteen kotiinkuljetukseen ja asennukseen. Pidämme huolta laittestasi, saat apua ja tukea tarvittaessa sekä turvaamme laitteesi kaikkialla maailmassa. Täältä löydät kaikki palveluitamme koskevat oppaat ja artikkelit.
Tutustu palveluita käsitteleviin oppaisiin ja artikkeleihin
Lue lisää palveluistamme.
Me huolehdimme toimituksesta - helppoa ja kätevää
Lue lisääGigantti toimittaa tilauksesi haluamaasi osoitteeseen sovittuna ajankohtana. Lue lisää toimitustavoistamme. Kun tilaus toimitetaan keskusvarastoltamme, saat seurantatunnuksen jonka avulla voit seurata toimituksen etenemistä.
Tuoteturva ja takuu
Lue lisääTarjoamme Gigantilla tuotteillemme vakuutuksia tai laajennettuja takuita, joilla turvaat laitteesi vahinkojen varalta. Tutustu palveluihimme ja valitse itsellesi sopiva ratkaisu. Gigantti - kaikkeen löytyy ratkaisu.
Miksi yrityksesi tulisi harkita ammattikäyttöön tarkoitettuja tuotteita
Lue lisääMe Gigantilla tiedämme, että luotettavat ja kustannustehokkaat tuotteet ovat tärkeitä pienyrityksille. Siksi tarjoamme laajan valikoiman ammattikäyttöön tarkoitettuja laitteita.
Opas: Näin asennat toimivan mesh-verkon
Lue lisääNäillä vinkeillä asennat toimivan mesh-verkon ja voit sanoa hyvästit huonolle WiFi-yhteydelle. Tutustu oppaaseen ja lue lisää eri ratkaisuista kotiverkkosi parantamiseksi.
Valitse oikea internet älylaitteillesi mökillesi
Lue lisääÄlypalveluiden käyttö mökillä edellyttää hyviä internet-ratkaisuja. Vaihtoehtojen viidakossa voi olla vaikeaa tehdä valintoja. Tämä opas kertoo sinulle kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää.
Apple Financial Services (AFS)
Lue lisääAina ajankohtaiset Applen laitteet yrityksesi käytössä. Apple Financial Services (AFS) tarjoaa yrityksellesi Applen laitteet korottomasti ja kuluttomasti.
Device Management
Lue lisääDevice Management on nykyaikaisille yrityksille räätälöity ratkaisu, joka auttaa hhallitsemaan ja suojaamaan yrityksen tiedot ja yksittäiset laitteet.
Suuret projektit ja tarjouspyynnöt
Lue lisääTarjoamme vankkaa kokemusta tuotteiden hankinnassa suurempiin projekteihin. Autamme löytämään parhaat ratkaisut yrityksellesi kilpailukykyisin hinnoin ja lyhyellä toimitusajalla.
Opas: Mitä tehdä, jos älypuhelimesi näyttö menee rikki
Lue lisääVahinkoja sattuu ja harva asia raivostuttaa niin paljon kuin puhelimen näytön särkyminen. Sen vaihtaminen voi olla kallista, mutta Gigantti on tukenasi.
Opas: Uuden television asennus
Lue lisääTarvitsetko apua uuden televisiosi kanssa? Tässä oppaassa kerromme, mitä pitää ottaa huomioon kun kiinnität televisiota seinälle tai jalustalle, miten määrität kaukosäätimen asetukset, päivität television, asennat sovellukset ja yhdistät television digiboksiin ja muihin laitteisiin.
Live-myyjä auttaa
Lue lisääTee ostokset kätevästi etänä. Live-myyjä auttaa sinua löytämään oikeat tuotteet. Saat tilauksesi kotiin toimitettuna tai voit noutaa sen lähimmästä myymälästä.
Opas: Rikkoontunut tabletin tai iPadin näyttö
Lue lisääKun tabletin tai iPadin näyttö on särkynyt, on hyvä tietää, että käytettävissäsi on Gigantin asiantuntijoita, jotka voivat vaihtaa näytön. Lue lisää näytön korjauksesta täältä.
Nosta tietokoneen käyttösi uudelle tasolle hyödyllisillä tietokonetarvikkeilla
Lue lisääPitkälle digitaalisoituneessa maailmassamme tietokoneistamme on tullut välttämättömiä työkaluja työhön, viihteeseen ja yhteydenpitoon rakkaimpiemme kanssa. Hyödyntäksemme laitteidemme tehoa ja parantaaksemme tietokonekokemustamme parhaalla mahdollisella tavalla, tarvitsemme kuitenkin usein tietokoneen avuksi muita lisälaitteita. Tässä tilanteessa tietokonetarvikkeet tulevat peliin, muuttaen tavallisen tietokoneen aivan muuksi. Tässä artikkelissa tutustumme tietokonetarvikevalikoimaan, joilla nostat tietokoneen käyttökokemuksesi uusiin korkeuksiin.
Opas: Gigantti hoitaa homman puolestasi
Lue lisääOletko ostamassa uutta jääkaappia, pyykkikonetta tai liettä? Tässä artikkelissa listaamme asiat, jotka tulee ottaa huomioon, jos aiot kuljettaa tai asentaa tuotteen itse.
Rikkoutunut televisio - toimi näin
Lue lisääMitä tehdä kun televisio menee rikki? Tällä sivulla kerromme oikeanlaisen vakuutuksen tärkeydestä, sekä kuinka hyödyllinen Gigantin tuoteturva on.
ELCARE - pidempi takuu tuotteillesi
Lue lisääELCARE -takuulla voit pidentää tuotteesi takuuaikaa kaikkiaan jopa 10 vuoteen (yritysasiakkaille enintään 5 vuotta) ja tuoda tai lähettää ne tarpeen vaatiessa huoltoa tai vaihtoa varten lähimpään Gigantti-myymälääsi.
Jatkotakuu
Lisäturvaa jatkotakuullaJatkotakuun avulla saat kaiken irti tuotteestasi ilman huolta teknisistä ongelmista. Pidennä takuuta jopa 10 vuoteen (yksityisasiakkaille). Yritysasiakkaille ELCARE jopa 5 vuoteen asti.
5 syytä, miksi Gigantti on paras valinta pienyrityksellesi
Lue lisääGigantti tarjoaa paljon muutakin kuin upean tuotevalikoiman ja edulliset hinnat. Saatavilla on useita lisäpalveluita ja erinomaista tietotaitoa, jotka helpottavat yrityksesi arkea.
Etätuki: tukea helposti ja nopeasti
Lue lisääAiheuttaako tietokone, älypuhelin, tabletti tai televisio päänvaivaa? Etätuen ansiosta voit soittaa teknikolle ja saada apua!