Palvelut - oppaat ja artikkelit
Gigantin palvelut tarjoavat apua uuden tuotteen kotiinkuljetukseen ja asennukseen. Pidämme huolta laittestasi, saat apua ja tukea tarvittaessa sekä turvaamme laitteesi kaikkialla maailmassa. Täältä löydät kaikki palveluitamme koskevat oppaat ja artikkelit.
Tutustu palveluita käsitteleviin oppaisiin ja artikkeleihin
Lue lisää palveluistamme.
Tuoteturva pelitietokoneille
Lue lisääOletko valmis vapauttamaan sisäisen pelaajasi? Tuoteturvasopimuksen avulla voit sukeltaa pelimaailmaan murehtimatta teknisistä haasteista. Hoidamme kaikki asennukset ja suoritamme tietokoneen käyttöönoton puolestasi. Matkan varrella saat apua, mikäli kohtaat ongelmia – yksinkertaisesti sanottuna sinulla on sujuvampi suhde pelitietokoneeseesi, jotta pääset pelin pariin nopeammin.
Apple Financial Services (AFS)
Lue lisääAina ajankohtaiset Applen laitteet yrityksesi käytössä. Apple Financial Services (AFS) tarjoaa yrityksellesi Applen laitteet korottomasti ja kuluttomasti.
Vinkkejä uuden Chromebookin käyttöön
Lue lisääChromebookista on tullut suosittu ja yhä useampi valitsee sen kannettavaksi tietokoneekseen. Eikä syyttä! Chromebook on nopea, helppokäyttöinen ja sillä on erinomainen akunkesto. Tutustu kannettavan tarjoamiin ominaisuuksiin, joiden avulla käyttökokemuksesta tulee entistä monipuolisempi.
Miksi yrityksesi tulisi harkita ammattikäyttöön tarkoitettuja tuotteita
Lue lisääMe Gigantilla tiedämme, että luotettavat ja kustannustehokkaat tuotteet ovat tärkeitä pienyrityksille. Siksi tarjoamme laajan valikoiman ammattikäyttöön tarkoitettuja laitteita.
Opas: Rikkoontunut tabletin tai iPadin näyttö
Lue lisääKun tabletin tai iPadin näyttö on särkynyt, on hyvä tietää, että käytettävissäsi on Gigantin asiantuntijoita, jotka voivat vaihtaa näytön. Lue lisää näytön korjauksesta täältä.
Suuret projektit ja tarjouspyynnöt
Lue lisääTarjoamme vankkaa kokemusta tuotteiden hankinnassa suurempiin projekteihin. Autamme löytämään parhaat ratkaisut yrityksellesi kilpailukykyisin hinnoin ja lyhyellä toimitusajalla.
Huolto
Lue lisääMe Gigantilla uskomme, että elektroniikan tulee olla luotettava käytössä ja toimia pitkään. Huoltopalvelumme auttavat korjaamaan sisäiset ja ulkoiset viat. Teknikkomme auttavat sinua matkapuhelimen näytön vaihdosta tietokoneesi korjaamiseen. Tarjoamme myös takuun korjauksille, joten voit olla varma, että laitteistasi pidetään huolta. Tutustu palveluvalikoimaamme ja anna meidän auttaa sinua niiden huollossa. Gigantti - kaikkeen löytyy ratkaisu.
Asennus
Lue lisääGigantti tarjoaa useita asennuspalveluja. Saat apua pesukoneen ja jääkaapin asennuksessa tai television kiinnittämisessä seinälle. Gigantin teknikot varmistavat, että kodinkoneet, televisiot ja muut laitteet asennetaan turvallisesti ja oikein. Tilaa palvelu verkosta tai lähimmästä Gigantti-myymälästä. Gigantti - kaikkeen löytyy ratkaisu.
Me huolehdimme toimituksesta - helppoa ja kätevää
Lue lisääGigantti toimittaa tilauksesi haluamaasi osoitteeseen sovittuna ajankohtana. Lue lisää toimitustavoistamme. Kun tilaus toimitetaan keskusvarastoltamme, saat seurantatunnuksen jonka avulla voit seurata toimituksen etenemistä.
Device Management
Lue lisääDevice Management on nykyaikaisille yrityksille räätälöity ratkaisu, joka auttaa hhallitsemaan ja suojaamaan yrityksen tiedot ja yksittäiset laitteet.
Toimitus
Lue lisääTarjoamme Gigantilla tuotteiden ja palveluiden helpon ja luotettavan toimituksen. Voit valita kotiinkuljetuksen tai noutaa tuotteet myymälästä, itsellesi sopivalla tavalla. Toimitamme tuotteesi turvallisesti ja nopeasti kaikkialle Suomeen. Tutustu palvelu- ja tarvikevalikoimaamme. Gigantti - kaikkeen löytyy ratkaisu.
Opas: Gigantti hoitaa homman puolestasi
Lue lisääOletko ostamassa uutta jääkaappia, pyykkikonetta tai liettä? Tässä artikkelissa listaamme asiat, jotka tulee ottaa huomioon, jos aiot kuljettaa tai asentaa tuotteen itse.
Vakuutus gaming-tuotteille
Lue lisääLisää extraelämiä pelituotteillesi. Vakuutuksen kanssa sinun ei tarvitse huolehtia laitteiden hajoamisesta läikkyneiden juomien tai yli-innostuneiden ystävien takia – me huolehdimme puolestasi.
Rikkoutunut televisio - toimi näin
Lue lisääMitä tehdä kun televisio menee rikki? Tällä sivulla kerromme oikeanlaisen vakuutuksen tärkeydestä, sekä kuinka hyödyllinen Gigantin tuoteturva on.
Live-myyjä auttaa
Lue lisääTee ostokset kätevästi etänä. Live-myyjä auttaa sinua löytämään oikeat tuotteet. Saat tilauksesi kotiin toimitettuna tai voit noutaa sen lähimmästä myymälästä.
Käyttöönotto
Lue lisääGigantilta ostamiesi laitteiden käyttöönoton tulisi olla helppoa. Siksi tarjoamme erilaisia käyttöönottopalveluita, kuten asennus ja asetusten määritys. Teknikkomme auttavat sinua laitteen ja sen ohjelmien asennuksessa. Tutustu palveluihimme ja ota uudet laitteesi käyttöön vaivattomammin. Gigantti - kaikkeen löytyy ratkaisu.
Palvelut - Puhelimet ja älykellot
Tutustu tukipalveluihinGiganttti auttaa sinua älypuhelimen tai -kellon käyttöönotossa ja käytössä. Palveluvalikoimamme kattaa myös vakuutuksen, rahoituspalvelut ja monipuolisen toimituksen.
ELCARE - pidempi takuu tuotteillesi
Lue lisääELCARE -takuulla voit pidentää tuotteesi takuuaikaa kaikkiaan jopa 10 vuoteen (yritysasiakkaille enintään 5 vuotta) ja tuoda tai lähettää ne tarpeen vaatiessa huoltoa tai vaihtoa varten lähimpään Gigantti-myymälääsi.
Tietokoneen tukipalvelu
Lue lisääGigantin tukipalvelu tarjoaa heti käyttövalmiin tietokoneen, McAfee-tietoturvaohjelmiston ja Gigantti Pilvipalvelun koko sopimuskauden ajaksi.
Jatkotakuu
Lisäturvaa jatkotakuullaJatkotakuun avulla saat kaiken irti tuotteestasi ilman huolta teknisistä ongelmista. Pidennä takuuta jopa 10 vuoteen (yksityisasiakkaille). Yritysasiakkaille ELCARE jopa 5 vuoteen asti.