Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun
Palautus ja tilauksen muuttaminen

Palautus ja tilauksen muuttaminen

Oletko tilannut tuotteen, mutta haluat tehdä muutoksen tai peruuttaa tilauksen? Tältä sivulta löydät tietoa, kuinka toimia mahdollisen tilauksen muutoksen tai peruttamisen yhteydessä. Jos olet tilannut tuotteen Gigantti Marketplacen kautta, tulee sinun olla palautus- ja reklamaatioasioissa suoraan yhteydessä myyjään omien sivujen kautta.

Toimi näin:

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tuotetta ei ole vielä lähetetty varastoltamme.

2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.

3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.

Palautuslähetys Matkahuollolla tai postitse

Voit palauttaa tuotteen veloituksetta sekä Postin että Matkahuollon kautta*. Palautettavan tuotteen mukaan tulee liittää palautuslomake. Voit tulostaa palautuslomakkeen tästä. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa mukaan lomakkeessa tarvittavat tiedot.

Pakkaa tuote käyttöohjeineen ja tarvikkeineen huolellisesti alkuperäispakettiin tai vastaavaan, kuljetusta kestävään laatikkoon. Gigantti ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat huonosta paketoinnista.

Matkahuollon palautuslähetykset tehdään Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Ilmoita palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9503310.

Postin palautuslähetykset tehdään Postin toimipisteissä. Ilmoita palautuksen yhteydessä sopimusnumero 613046. SmartPostista noutamasi paketin voit palauttaa samaan automaattiin 14 päivän kuluessa paketin noudosta.

Lähettäessä muista ottaa talteen palautuslähetystosite josta löytyy seurantatunnus!

Jos tuote on tilattu Gigantti Marketplacesta partnerin kautta, olethan palautuksesta yhteydessä partneriin omien sivujen kautta.

*) Gigantti ei vastaa kustannuksista tyytyväisyyspalautuksissa, jotka vaativat erilliskuljetusta (kodinkoneet, isot tv:t ja muut lavakuljetusta vaativat). Tilaa kuljetus asiakaspalvelustamme.


Oletko toimittamassa laitetta huoltoon?

Jos haluat lähettää laitteesi huoltoon, voit tehdä sen Postin tai Matkahuollon toimipisteissä.

  • Postilla lähettäessä ilmoita lähetyksen yhteydessä sopimusnumero 646549.
  • Matkahuollolla lähettäessä ilmoita lähetyksen yhteydessä sopimusnumero 9516368.

Lue lisää huolto- ja palautuslähetyksistä täällä