Nyt alkoi kesäale! Katso tarjoukset

Ohita

Huolto- ja palautuslähetyksien ohjeet

Jos haluat palauttaa Gigantista ostetun tuotteen tai toimittaa sen huoltoon, voit tuoda tuotteen lähimpään Gigantti-myymälään. Voit myös lähettää tuotteesi veloituksetta huoltoon Matkahuollon tai Postin kautta*. Lue huolto- ja palautuslähetyksien ohjeistus ja tulosta palautushuoltolomake alta. Tutustuthan huoltoehtoihin ennen tuotteen lähettämistä huoltoon. 

Outlet tuotteet tulee ensisijaisesti palauttaa siihen myymälään, mistä tuote on ostettu tai lähetetty. Mikäli ostit verkosta Outlet tuotteen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, mistä saat tarkemmat ohjeet palautukselle postipakettina. Mikäli outlet tuotteen palauttaa normaalin palautusohjeistuksen mukaisesti, palautusprosessi saattaa kestää huomattavasti kauemmin. 

Tilauksen peruuttaminen

Verkossa tehty tilaus voidaan peruuttaa omien sivujen kautta, mikäli tilaustasi ei ole lähetetty. Kirjaudu sisään, avaa tilaushistoria ja tilauksen tiedoista näet onko tilauksesi jo matkalla vai voitko vielä peruuttaa tilauksen. 

Jos haluat perua verkko-ostoksesi, joka on ehditty jo lähettämään, odotathan paketin saapumista ja palautat sen sitten myymäläämme tai postitse. Emme voi keskeyttää jo kulkevien pakettien toimituksia.

*) Gigantti ei vastaa kustannuksista tyytyväisyyspalautuksissa, jotka vaativat erilliskuljetusta (kodinkoneet, isot tv:t ja muut lavakuljetusta vaativat). Tilaa kuljetus asiakaspalvelustamme. Korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, mikäli korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Jos tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista. Huoltoliike voi veloittaa tarkistuskäynnistä myös hinnastonsa mukaisen tarkistusmaksun.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä, ilmoita seurantatunnus ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme.