Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun
Ohjeet huolto- ja palautuslähetyksiin

Huolto- ja palautuslähetyksien ohjeet

Jos haluat palauttaa Gigantista ostetun tuotteen tai toimittaa sen huoltoon, voit tuoda tuotteen lähimpään Gigantti-myymälään. Voit myös lähettää tuotteesi veloituksetta huoltoon Matkahuollon tai Postin kautta*. Lue huolto- ja palautuslähetyksien ohjeistus ja tulosta palautushuoltolomake alta.

Palautus- ja takuuhuoltolomake

Matkahuollon ja Postin palautuslähetyksiin on aina liitettävä saatteeksi palautus- ja takuuhuoltolomake. Voit tulostaa lomakkeen alta löytyvästä linkistä. Jos sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, voit vaihtoehtoisesti kirjoittaa lomakkeessa tarvittavat tiedot.

Tulosta Palautus- ja takuuhuoltolomake tästä

Tuotteen pakkaus ja lähetys

Tuote tulee pakata käyttöohjeineen ja tarvikkeineen huolellisesti alkuperäispakettiin tai vastaavaan kuljetusta kestävään laatikkoon. Gigantti ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat huonosta paketoinnista.

Lähettäessä muista ottaa talteen palautuslähetystosite, josta löytyy seurantatunnus! Katso tarkemmat ohjeet lähetykseen alta.

Huoltolähetykset - Toimi näin:

Posti

Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Postin toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 646549.

Matkahuolto

Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9516368.

Palautuslähetykset - Toimi näin:

Posti

Oletko palauttamassa Gigantista hankkimaasi tuotetta? SmartPostista noutamasi paketin voit palauttaa samaan automaattiin 14 päivän kuluessa paketin noudosta. Postin toimipisteissä ilmoita sopimusnumero 613046.

Matkahuolto

Palautuslähetys Gigantista hankitulle tuotteelle onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9503310.

*) Gigantti ei vastaa kustannuksista tyytyväisyyspalautuksissa, jotka vaativat erilliskuljetusta (kodinkoneet, isot tv:t ja muut lavakuljetusta vaativat). Tilaa kuljetus asiakaspalvelustamme.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä, ilmoita seurantatunnus ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme.


Aiheeseen liittyvää:


Lue lisää tilauksen muuttamisesta ja palautuksesta

Löydä valmistajan tuen -ja huoltoliikkeiden yhteystiedot

Lue Takuu-, virhevastuu ja huoltoehdot