
Laitteen suojaaminen kannattaa
Tuotevakuutuksemme korvaa rajoittamattoman määrän huoltoja tapaturman sattuessa. Vakuutus on voimassa, tapahtui vahinko missä päin maailmaa tahansa. Vahinkoilmoituksen tekeminen on helppoa ja huollamme laitteesi nopeasti – näin saat laitteesi takaisin käyttöön mahdollisimman pian.
Miksi kannattaa valita Gigantin tuotevakuutus?

Maailmanlaajuinen kattavuus
Tarjoamme maailmanlaajuisen turvan tapaturman sattuessa – näytön rikkoontuminen, pudotukset, nestevauriot ym. kotona ja matkalla. Korvaamme myös varastetun laitteen, jos olet valinnut vakuutuksen varkauksien varalta.*
Kun valitset kattavimman vakuutuksemme, ei sinun tarvitse maksaa omavastuuta, jos tuote on korjattavissa.

Nopeat ja helpot korjaukset
Nopeat ja kätevät korjaukset. Korjauta laitteesi paikallisen Gigantti-myymäläsi kautta 2-4 arkipäivässä. Korjattu laite voidaan noutaa myymälästä tai se voidaan lähettää annettuun kotiosoitteeseen.
Jos tuote on varastettu tai sitä ei voida korjata, saat korvaavan tuotteen 1-3 arkipäivän kuluessa sijainnista ja saatavuudesta riippuen.

Nopeat ja helpot korjaukset
Rajoittamaton vahingonkorvaus (voi sisältää omavastuun) tarjoaa mielenrauhaa onnettomuuksien varalta.
Voit tehdä vahinkoilmoituksen nopeasti ja helposti kaikkina vuorokauden aikoina osoitteessa squaretrade.fi.
Tuotevakuutuksen piiriin kuuluu myös myyntipakkauksen mukana tulleet tarvikkeet, kuten esim. laturi ja kuulokkeet.

Mobiilivakuutus ja AppleCare Services sisältää Applen huollon ja tuen, mihin kuuluvat Apple Store -myymälöiden ja Applen valtuuttamien huoltoliikkeiden sertifioidut korjaukset aidoilla Apple-osilla sekä nopea yhteys Apple-tukeen.

Mitä vakuutus kattaa?
- Rikkoontuneet näytöt
- Lisävarusteet (myyntipakkaukseen sisältyneet)
- Neste- ja kosteusvauriot
- Vaurioituneet liitännät ja kaiuttimet
- Kolmannen osapuolen, kuten lasten, eläinten tai muiden ihmisten, aiheuttamat vahingot
- Akku, kun suorituskyky alle 50 % alkuperäisestä suorituskyvystä
- Tulipalon, räjähdyksen ja ylijännitteen aiheuttamat vahingot
- Laajennettu takuu valmistajan takuun päätyttyä
- Varkaus (vaatii poliisille on tehdyn ilmoituksen) – jos sisältyy vakuutussopimukseen
*Tee vahinkoilmoitus missä tahansa. Korjaustapaukset käsitellään, kun palaat Suomeen.
Gigantti on SquareTrade Europe Limitedin (STEL) (C90216) sivutoiminen vakuutusedustaja. STEL:llä on Maltassa vakuutusten tarjonnasta annetun lain mukainen vakuutusasiamiehen toimilupa. STEL on Starr Europe Insurance Limitedin (C85380) (vakuutuksenantaja) asiamies ja sekä asiamies että vakuutuksenantaja ovat Malta Financial Services Authorityn valvomia.

Tietoa vahinkoilmoituksen teosta
Vahinkoilmoituksen tekeminen on helppoa. Teemme yhteistyötä SquareTraden kanssa varmistaaksemme tapahtuman helpomman käsittelyn ja että saat laitteesi takaisin käyttöön nopeammin.

1. Etsi puhelimen IMEI-numero
Varmista, että laitteesi ja IMEI-numero ovat valmiina ennen vahinkoilmoituksen tekoa. IMEI on lyhenne sanoista International Mobile Equipment Identity, 15-numeroinen numerosarja, joka on yksilöllinen jokaiselle laitteelle.

2. Kirjaudu portaaliin
Portaalissa voit kuvailla laitteen vauriot tai ongelman ja saat mukautetun korjausvaihtoehdon.
Maksa omavastuu ja saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää tarvittavat tiedot laitteen huoltoa varten.

3. Käännä puhelimen painannus pois päältä
Ennen laitteen huoltoon lähettämistä, tulee sinun kääntää Etsi iPhoneni/Etsi matkapuhelimeni -toiminto pois päältä.
Voit tehdä tämän helposti puhelimen asetuksissa tai verkkosivun kautta. Toiminto vaihtelee puhelinmallista riippuen.
Huom! Jos toimintoa ei ole kytketty pois päältä, ei puhelinta voida korjata ja sinulta voidaan veloittaa maksu.

Tee vahinkoilmoitus täällä
Linkki ohjaa sinut yhteistyökumppanimme SquareTraden sivuille.