
Ilmoita vahingosta
Onko tuotteesi varastettu tai vaurioitunut? Jos sinulla on Gigantti-vakuutus, katso täältä ohjeet vahinkoilmoituksen tekemiseen.

Tuotevakuutus puhelimelle
Oletko hankkinut puhelimellesi tai muille ostamillesi tuotteille vakuutuksen ennen 1.5.2022 ja laitteesi on nyt rikkoontunut tai varastettu? Klikkaa allaolevaa linkkiä tehdäksesi vahinkoilmoitus.

Puhelinvakuutus
Oletko hankkinut puhelimellesi vakuutuksen 1.5.2022 jälkeen ja laitteesi on nyt rikkoontunut tai varastettu? Klikkaa allaolevaa linkkiä tehdäksesi vahinkoilmoitus.


1. Ota tilauksen numero
Vahinkoilmoitusta tehtäessä on ilmoitettava ostokuitista, käteiskuitista tai laskusta löytyvän tilauksen numero.

2. Etsi puhelimen IMEI-numero
Varmista, että laitteesi ja IMEI-numero ovat valmiina ennen vahinkoilmoituksen tekoa. IMEI on lyhenne sanoista International Mobile Equipment Identity, 15-numeroinen numerosarja, joka on yksilöllinen jokaiselle laitteelle.

3. Kirjaudu portaaliin
Portaalissa voit kuvailla laitteen vauriot tai ongelman ja saat mukautetun korjausvaihtoehdon.
Maksa omavastuu ja saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää tarvittavat tiedot laitteen huoltoa varten.

4. Käännä puhelimen painannus pois päältä
Ennen laitteen huoltoon lähettämistä, tulee sinun kääntää Etsi iPhoneni/Etsi matkapuhelimeni -toiminto pois päältä.
Voit tehdä tämän helposti puhelimen asetuksissa tai verkkosivun kautta. Toiminto vaihtelee puhelinmallista riippuen.
Huom! Jos toimintoa ei ole kytketty pois päältä, ei puhelinta voida korjata ja sinulta voidaan veloittaa maksu.

Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä!
Yksityisasiakkaat: (+358) 020 321 321
Yritysasiakkaat: (+358) 050 500 5500
Puhelun hinta lankapuhelimesta: 8,4 snt/min
Puhelun hinta matkapuhelimesta: 19,2 snt/min