Huolto- ja palautuslähetyksien ohjeet
Jos haluat palauttaa Gigantista ostetun tuotteen tai toimittaa sen huoltoon, voit tuoda tuotteen lähimpään Gigantti-myymälään. Voit myös lähettää tuotteesi veloituksetta huoltoon Matkahuollon tai Postin kautta*. Lue huolto- ja palautuslähetyksien ohjeistus ja tulosta palautushuoltolomake alta. Tutustuthan huoltoehtoihin ennen tuotteen lähettämistä huoltoon.
Tilauksen peruuttaminen
Verkossa tehty tilaus voidaan peruuttaa omien sivujen kautta, mikäli tilaustasi ei ole lähetetty. Kirjaudu sisään, avaa tilaushistoria ja tilauksen tiedoista näet onko tilauksesi jo matkalla vai voitko vielä peruuttaa tilauksen.
Jos haluat perua verkko-ostoksesi, joka on ehditty jo lähettämään, odotathan paketin saapumista ja palautat sen sitten myymäläämme tai postitse. Emme voi keskeyttää jo kulkevien pakettien toimituksia.
Palautus- ja takuuhuoltolomake
Matkahuollon ja Postin palautuslähetyksiin on aina liitettävä saatteeksi palautus- ja takuuhuoltolomake. Voit tulostaa lomakkeen alta löytyvästä linkistä. Jos sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, voit vaihtoehtoisesti kirjoittaa lomakkeessa tarvittavat tiedot. Huom! Jos tuote on tilattu Gigantti Marketplacesta partnerin kautta, olethan palautuksesta yhteydessä partneriin omien sivujen kautta.
Tuotteen pakkaus ja lähetys
Tuote tulee pakata käyttöohjeineen ja tarvikkeineen huolellisesti alkuperäispakettiin tai vastaavaan kuljetusta kestävään laatikkoon. Gigantti ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat huonosta paketoinnista.
Lähettäessä muista ottaa talteen palautuslähetystosite, josta löytyy seurantatunnus! Katso tarkemmat ohjeet lähetykseen alta.
Huoltolähetykset - Toimi näin:
Posti
Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Postin toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 646549.
Matkahuolto
Oletko lähettämässä viallista laitetta huoltoon? Huoltolähetys onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9516368.
Palautuslähetykset - Toimi näin:
Posti
Oletko palauttamassa Gigantista hankkimaasi tuotetta? SmartPostista noutamasi paketin voit palauttaa samaan automaattiin 14 päivän kuluessa paketin noudosta. Postin toimipisteissä ilmoita sopimusnumero 646499.
Matkahuolto
Palautuslähetys Gigantista hankitulle tuotteelle onnistuu mistä tahansa Matkahuollon nouto- tai toimipisteestä. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimusnumero 9503310.
*) Gigantti ei vastaa kustannuksista tyytyväisyyspalautuksissa, jotka vaativat erilliskuljetusta (kodinkoneet, isot tv:t ja muut lavakuljetusta vaativat). Tilaa kuljetus asiakaspalvelustamme. Korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, mikäli korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Jos tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista. Huoltoliike voi veloittaa tarkistuskäynnistä myös hinnastonsa mukaisen tarkistusmaksun.
Mikäli sinulla on kysyttävää palautuslähetyksestä, ilmoita seurantatunnus ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme.