Gigantti ja Pohjola Vakuutus -yhteistyö
Gigantti ja Pohjola Vakuutus tekevät yhteistyötä, jotta vahingon sattuessa avun saaminen olisi mahdollisimman nopeaa ja mutkatonta. Gigantista saat nopeasti ja helposti avun kodinkoneiden ja viihde-elektroniikkalaitteiden vahinkotapauksiin.
Yhteystiedot
Kodinkoneen tai viihde-elektroniikkalaitteen rikkoutuessa Pohjola Vakuutuksen asiakkaat voivat soittaa Gigantin valtakunnalliseen palvelunumeroon, joka palvelee arkisin klo 9–18 ja lauantaisin klo 10–16.
Puhelun hinta: normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista. Soita 010 253 0106.
Hoitaessasi vahinkoasian Gigantin palvelunumerossa ei sinun tarvitse täyttää vahinkoilmoitusta. Vahinkoilmoituksen tekeminen, huollon tilaaminen ja uuden laitteen hankinta onnistuu yhdellä puhelinsoitolla.
Jos laitteesi korjaaminen ei ole järkevää ja päädytään uuden laitteen hankintaan, ovat Pohjola Vakuutuksen asiakkaat oikeutettuja etuihin. Näissä tilanteissa maksettavaksesi jää ainoastaan mahdollinen ikävähennys ja omavastuu, sekä uuden laitteen kotiinkuljetuksen ja asennuksen mahdolliset kulut. Loppuosasta Gigantti laskuttaa suoraan Pohjola Vakuutusta.
Mahdollisen uuden laitteen hankinnan yhteydessä saat myös vapaasti valita minkä tahansa tuotteen Gigantin valikoimasta vahingoittuneen laitteen tilalle. Pohjola Vakuutuksen asiakkaat saavat näissä tilanteissa myös alennuksen uuden laitteen hinnasta.
Sinulla on oikeus ottaa korvaussumma Gigantin lahjakorttina tai rahakorvauksena. Valitessasi korvauksen lahjakorttina voit tutustua uusiin laitteisiin myymälässämme ja saamasi etuviestin avulla voit hyödyntää edut myös myymälässä asioidessasi.
Näin Gigantin palvelu toimii:
Gigantti tarkistaa soittajan henkilöllisyyden ja vakuutuksen voimassaolon.
- Gigantti kysyy rikkoutuneen laitteen hankintavuoden sekä laitteen rikkoutumispäivän.
- Gigantti määrittää rikkoutunutta laitetta vastaavan laitteen tämän päivän valikoimasta.
- Gigantti laskee korvauksen rikkoutuneesta laitteesta ja arvioi, kannattaako laitetta huollatta.
- Huollon ollessa kannattavaa Gigantti tilaa huollon.
- Jos laitteen huoltaminen ei ole järkevää, voit tilata uuden laitteen suoraan puhelinpalvelusta tai vaihtoehtoisesti ottaa korvauksen Gigantin lahjakorttina tai rahakorvauksena.
Palvelun ja asiakaskokemuksen parantamiseksi olisi hyvä selvittää rikkoutuneen laitteen mallitieto ennen soittamista. Mallitiedon puuttuessa määrittävät Gigantin vahinkokäsittelijät vastaavan tuotteen ominaisuuksien perusteella.
Näin löydät laitteesi mallimerkinnän:
Pyykinpesukoneet ja kuivausrummut
Tyyppikilpi löytyy kannen tai luukun sisäpuolelta tai luukun reunasta.
Kylmälaitteet
Tyyppikilpi sijaitsee laitteen sisällä sisäseinässä. Tyyppikilpi löytyy usein kylmälaitteen säilytyslaatikot poistamalla.
Astianpesukoneet
Tyyppikilpi sijaitsee laitteen luukun yläreunassa. Joissain laitteissa se on sijoitettu luukun oikeaan tai vasempaan sivureunaan.
Keittotasot
Tyyppikilpi sijaitsee keittotason pohjassa ja sen voi tarkistaa tasoa nostamalla. Yleensä mallin selvittäminen on hankalaa. Ilmoita tällöin laitteen merkki ja se, ovatko keittoalueet laajenevat vai vakiokokoiset.
Uunit
Tyyppikilpi sijaitsee laitteen luukun reunassa.
Liedet
Tyyppikilpi sijaitsee yleensä laitteen uunin luukussa sisäpuolella tai lieden alapuolella olevassa säilytyslaatikossa.
Televisiot
Tyyppikilpi sijaitsee yleensä laitteen takana virtalähteen läheisyydessä.