Toimitustavat ja kotiinkuljetus
Toimitamme tilaukset haluamaasi osoitteeseen sovittuna ajankohtana. Alla lisätietoa toimitustavoistamme. Kun tilaus toimitetaan keskusvarastoltamme, saat seurantatunnuksen jonka avulla voit seurata toimituksen etenemistä.
Toimitus- ja asennusehdot
EPOQ-keittiöiden toimitus- ja asennusehdot
EPOQ-keittiöiden säilytysmaksu: Mikäli joudut siirtämään toimitusta yli 5 arkipäivää myöhäisemmäksi veloitetaan säilytyksestä jokaiselta alkavalta viikolta 100€ per keittiötoimitus
Enemmän kuin toimitus…
Tarvitsetko toimituksen lisäksi apua esimerkiksi television tai pyykinpesukoneen asentamiseen? Gigantti on palveluksessasi! Kotiinkuljetuksen lisäksi tarjoamme myös seuraavia palveluita (myydään erikseen):
- Purkaminen pakkauksesta: Haluatko, että joku muu ottaa tuotteen esiin pakkauksesta ja vie pakkausmateriaaliat mukanaan? Me hoidamme sen puolestasi! Muista valita palvelu tilatessasi verkosta.
- Asennus: Kysy lisätietoa saatavilla olevista asennuspalveluista myymälähenkilökunnaltamme.
- Asennus käyttövalmiiksi: Voimme auttaa sinua asentamaan muun muassa television, tietokoneen, puhelimen, ilmalämpöpumpun ja urheilukellon käyttövalmiiksi, joten sinun ei tarvitse pähkäillä asennuksen kanssa.
- Kierrätys: Toimitamme vanhat kodinkoneet kierrätykseen puolestasi. Muista myös, että voit aina tuoda vanhat kodinkoneesi kierrätettäväksi myymälöihimme – täysin ilmaiseksi!
Lue toimitus- ja asennusehdot ennen toimitusta.
Unohditko tilata asennuksen toimituksen yhteyteen?
Tai onko sinulla kenties vanha pakastin, jonka haluat kierrättää? Ei huolta! Jos toimituksesi odottaa vielä parin päivän päässä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään lisäämään tilaukseesi tarvitsemasi lisäpalvelut.
Jos huomaat vasta toimitushetkellä tarvitsevasi lisäpalveluita, voimme auttaa sinua myös paikan päällä. Kuljettajamme ovat koulutettuja suorittamaan asennuksia, mutta joissain tilanteissa heillä ei välttämättä ole aikaa lisäpalveluiden suorittamiseen ja joskus palvelun toteuttamiseen tarvitaan kaksi henkilöä.
Kun lisäpalvelu on suoritettu, sinulta pyydetään allekirjoitus toimitustositteeseen. Saat tekstiviestitse maksulinkin, jossa on ohjeet lisäpalvelun maksuun.