Toimitus - apua alusta loppuun
Lue lisää siitä, kuinka voimme auttaa tuotteita pääsemään perille helposti ja turvallisesti.
Tärkeää!
Kuljetus kotiin tai yrityksen toimipisteeseen on saatavilla vain osoitteisiin, joihin on mahdollista saapua kuorma-autolla. Toimitukset sijainteihin, joihin ei ole suoria tieyhteyksiä tai säännöllisiä lauttayhteyksiä, toimitetaan lähimmälle lauttalaiturille tai laiturialueelle. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että paikalla on joku vastaanottamassä lähetyksen.

Enemmän kuin toimitus…
Tarvitsetko toimituksen lisäksi apua esimerkiksi television tai pyykinpesukoneen asentamiseen? Gigantti on palveluksessasi! Kotiinkuljetuksen lisäksi tarjoamme myös seuraavia palveluita (myydään erikseen):
- Purkaminen pakkauksesta: Haluatko, että joku muu ottaa tuotteen esiin pakkauksesta ja vie pakkausmateriaaliat mukanaan? Me hoidamme sen puolestasi! Muista valita palvelu tilatessasi verkosta.
- Asennus: Me ripustamme television puolestasi seinälle tai asennamme pyykinpesukoneen käyttövalmiiksi – muutamia esimerkkejä mainitaksemme.
- Asennus käyttövalmiiksi: Voimme auttaa sinua asentamaan muun muassa television, tietokoneen, puhelimen, ilmalämpöpumpun ja urheilukellon käyttövalmiiksi, joten sinun ei tarvitse pähkäillä asennuksen kanssa.
- Kierrätys: Toimitamme vanhat kodinkoneet kierrätykseen puolestasi. Muista myös, että voit aina tuoda vanhat kodinkoneesi kierrätettäväksi myymälöihimme – täysin ilmaiseksi!
Lue toimitus- ja asennusehdot ennen toimitusta.
FAQ - usein kysytyt kysymykset
Kaikki alle 35 kg painoiset tuotteet voidaan toimittaa kotiisi tai yrityksen osoitteeseen. Mikäli ostat useita tuotteita samanaikaisesti, kuten esimerkiksi painavan television ja pelejä, televisio voidaan toimittaa kotiin ja pelit lähetetään postin välityksellä.
Toimitus voidaan tilata joko verkossa tai myymälässä:
- Voit valita toimituspäivän ja -ajan ostaessasi tuotteen kaupastamme. Tarkan toimitusajan määrittely ei valitettavasti ole mahdollista. Kuriiri soittaa sinulle noin 30 minuuttia ennen tuotteen toimitusta.
- Voit tilata tuotteen kotiinkuljetuksella myös verkkokaupastamme. Saat valittavaksesi erilaisia toimitusvaihtoehtoja sen jälkeen, kun olet lisännyt tuotteen ostoskoriin.
Voit valita toimitetaanko tuote kynnykselle vai perille asti:
- Mikäli valitset toimituksen kynnykselle, kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle asti (esimerkiksi portille tai portaille)
- Voit myös valita toimituksen perille asti, jolloin toimitamme tuotteen paikkaan, johon haluat sen sijoittaa. Huomaathan, että kuljettajat eivät riisu työturvallisuussyistä kenkiä, joten suojaa lattia tarvittaessa.
Toimitusosoite ja -tapa vaikuttavat toimituksen hintaan. Näet tarkat toimituskustannukset kotiinkuljetukselle lisättyäsi tuotteen ostoskoriin.
Ongelmia toimituksessa? Katso vastauksia täältä:
Ilmoitamme sinulle aina huomatessamme, että toimituksessa on viivästyksiä. Ota meihin yhteyttä, jos kuljettaja ei saavu sovittuna ajankohtana, ja tarkastelemme toimituksen mahdollisuutta toisena päivänä.
Voit muuttaa toimitusta mikäli ilmoitat meille asiasta vähintään 48 tuntia etukäteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin korjaamme toimituksen yksityiskohtia sopivammiksi.
Mikäli tuotetta ei voitu toimittaa sen vuoksi, että et ollut paikalla sovittuna ajankohtana, joudut valitettavasti ostamaan uuden kotiinkuljetuksen. Kustannamme uuden kuljetuksen mikäli kyse on kuljettajan myöhästymisestä ilman, että sinulle on ilmoitettu tilanteesta.
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme selvittää tilanteen.
Gigantti haluaa varmistaa tyytyväisyytesi myös tilanteissa, joissa tuote on päässyt vaurioitumaan. On tärkeää, että kirjaat vahingot ylös heti pakkauksen avaamisen jälkeen - ota valokuvia ja ilmoita sanallisesti, missä vika on. Ilmoita toimituksen aikana sattuneet vahingot suoraan kuriirille, ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pyrimme tarjoamaan sinulle uuden tuotteen, korjauksen tai hinnan alennuksen mahdollisimman nopeasti - riippuen vahingon laajuudesta. Lue lisää kuljetuksen aikana tapahtuneista vahingoista.