20.6.2024 - Viimeksi päivitetty 5.11.2024

- Mitä puhelimen tukipalvelu sisältää?- Puhelimen ollessa uusi:- Yrityksen uuden puhelimen asennus (Android-puhelimille ja iPhonelle).
- Tuotepakkauksen purku ja laitteen ulkoinen tarkastus.
- Puhelimen alkuasetus ja käyttöönottoasennus (suoritetaan myymälämme palvelupisteessä): - Suojausasetusten määritys.
- Mobiilidatan käyttöasetusten määritys.
- SIM-kortin asennus.
- Eri lisätarvikkeiden asennus, kuten Screensmart -näytönsuoja, suojakotelo (lisätarvikkeet myydään erikseen).
 
- Tiedonsiirto vanhasta puhelimesta uuteen.
- McAfee Live Safe -viruksentorjunta ja VPN yrityksille:- McAfee VPN suojaa laitteen etätyöskentelyn ja matkojen aikana.
- McAfee Live Safe -paketti suojaa yksityisyyden, identiteetin ja laitteet.
 
- Suojattu Jottacloud Business -pilvitallennus:- Kaikki tiedot tallennetaan Norjassa – maailmanluokan tietosuoja.
- Sisältää 500 Gt:n tallennustilaa kahdelle käyttäjälle.
- Kaksinkertainen todennus lisää käyttöturvallisuutta.
- Synkronoi kaikki asiakirjat laitteiden välillä.
- Yhteensopivuus: Microsoft, Mac, Android ja iPhone.
 
 
- Puhelimen ollessa käytössä:- Rajaton tuki myymälässämme sijaitsevissa palvelupisteissä (voimassa sopimuskauden aikana).
- Gigantti Technical HelpDesk -palvelun tarjoama rajaton etätuki tarvittaessa (voimassa sopimuskauden aikana):- RemoteFix-sovelluksen kautta saat avun suoraan näytöllesi.
- RescueLens-sovelluksen kautta tukipalvelumme teknikko hyödyntää puhelinyhteyttä avun tarjoamiseen. Kätevä, kun sinulla on yhteysongelmia.
 
 
- Tietokoneen tukipalvelu voidaan ostaa Gigantti-myymälöissä. Löydä lähin myymälä. 
- Haluatko puhua yritysmyyjämme kanssa?- Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää! Täytä alla oleva yhteydenottolomake ja ammattitaitoiset yritysmyyjämme ottavat sinuun yhteyttä. Autamme sinua löytämään oikeat tuotteet tarpeisiisi yrityksen toimialasta tai koosta riippumatta. 
