Ohita
Mainoskuva, jossa nainen pitelee tablettia kädessään, sekä teksti: Tabletti, joka pysyy aina yhteydessä

Tabletin tukipalvelu | Yrityksille

Saatuasi uuden tabletin, haluat varmasti päästä käyttämään sitä työssäsi välittömästi. Tukipalvelun avulla saat tabletin työhösi tarvittavilla sovelluksilla ja asetuksilla. Saat lisäksi teknistä tukea koko sopimuskauden ajan. Palvelun ansiosta saat enemmän aikaa olennaiseen – työpäivään.

Mitä tabletin tukipalvelu sisältää?

Tabletin ollessa uusi:

  • Yrityksen uuden tabletin asennus (suoritetaan myymälämme palvelupisteessä).
  • Tuotepakkauksen purku ja laitteen ulkoinen tarkastus.
  • Tabletin alkuasetus ja käyttöönottoasennus  (Android ja iOS -laitteille):
    • Suojausasetusten määritys.
    • Mobiilidatan käyttöasetusten määritys.
    • SIM-kortin asennus.
    • Eri lisätarvikkeiden asennus, kuten Screensmart -näytönsuoja, suojakotelo (lisätarvikkeet myydään erikseen).
  • McAfee Live Safe -viruksentorjunta ja VPN yrityksille:
    • McAfee VPN suojaa laitteen etätyöskentelyn ja matkojen aikana.
    • McAfee Live Safe -paketti suojaa yksityisyyden, identiteetin ja laitteet.
  • Suojattu Jottacloud Business -pilvitallennus:
    • Kaikki tiedot tallennetaan Norjassa – maailmanluokan tietosuoja.
    • Sisältää 500 Gt:n tallennustilaa kahdelle käyttäjälle.
    • Kaksinkertainen todennus lisää käyttöturvallisuutta.
    • Synkronoi kaikki asiakirjat laitteiden välillä.
    • Yhteensopivuus: Microsoft, Mac, Android ja iPhone.

Tabletin ollessa käytössä:

  • Rajaton tuki myymälässämme sijaitsevissa palvelupisteissä (voimassa sopimuskauden aikana).
  • Gigantti Technical HelpDesk -palvelun tarjoama rajaton etätuki tarvittaessa (voimassa sopimuskauden aikana):
    • RemoteFix-sovelluksen kautta saat avun suoraan näytöllesi.
    • RescueLens-sovelluksen kautta tukipalvelumme teknikko hyödyntää puhelinyhteyttä avun tarjoamiseen. Kätevä, kun sinulla on yhteysongelmia.