Ohita

Nördic FI

Nördic Marketplace

Nördic FI

Ruotsalaisen brändin ja verkkokaupan NÖRDIC löysi vuonna 2019 useiden vuosikymmenten menestys asusteteollisuudesta. Konsepti on tarjota valikoitu valikoima himoituja IT- ja mobiilitarvikkeita erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Tämä on mahdollista erittäin huolellisen toimittajien ja tuotteiden valinnan sekä tehokkaan työskentelytavan ansiosta. Pakkauksemme ovat minimalistisia ja mahdollisimman ympäristöystävällisiä. Leikkaamme turhat kustannukset ja vältämme mahdollisuuksien mukaan kielteisiä ympäristövaikutuksia.

Palautuksen tiedot

How do I return a product I regret the purchase of? Log in to Gigantti.fi Open the order history on My Pages Find your order and click on "Contact Partner" Write that you wish to return or exchange your product and press "Submit". Nördic AB will contact you via email with information on how to return your product. NOTE! Products sold and delivered by Nördic AB can not be returned to Gigantti's stores. Peruuttamisoikeus Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa. Peruuttamisoikeus on voimassa tuotteen vastaanottamista seuraavasta päivästä alkaen. Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä. On tärkeää, että palautettava tuote on myyntikuntoinen eli käyttämätön, vahingoittumaton, puhdas ja pakattu alkuperäispakkaukseensa siihen liittyvine osineen, tarroineen ja käyttöohjeineen. Lähetyksen noutamatta jättämistä ei pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä. Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Paketti voidaan lähettää joko suoraan osoitteeseemme tai noutopisteeseen. Voimme lähettää palautuskuitin, jossa hyvityksestä vähennetään 8 euroa. Emme voi ottaa vastaan paketteja Schenkeriltä tai GLS:ltä. Näin käytät peruuttamisoikeuttasi: 1- Sinun täytyy palauttaa tuote meille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olet ilmoittanut meille käyttäväsi peruuttamisoikeuttasi. 2- Jos olet avannut ja tutkinut tuotteen, pakkaa se huolellisesti ensin alkuperäispakkaukseen ja sitten sopivaan kuljetuspakkaukseen (laatikko, kuplapussi yms.), joka suojaa tuotetta hyvin. Jos mahdollista, käytä samaa pakkausta, jossa vastaanotit tuotteen. 3- Tärkeää! Merkitse pakkaukseen nimi ja tilausnumero. Ne ovat välttämättömiä, jotta voimme tunnistaa tilauksesi ja käsitellä palautuksen. 4- Lähetä palautus osoitteeseen: Nördic AB Nytorpsvägen 13B 191 35 Sollentuna Sverige 5- Palautus käsitellään 3–10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Sitten suoritamme hyvityksen maksunsaajalle (esim. Klarna). Hyvitykset suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen yhteydessä. On tärkeää, että alkuperäinen pakkaus ei ole vaurioitunut, joten vältä kirjoittamista tai teippien liimaamista siihen. Mikäli tuote palautetaan muussa kunnossa, saatetaan palautuksesta tehdä hinnanvähennys, joka on vähintään 30 % tuotteen arvosta. Pidätämme myös oikeuden kieltäytyä takaisinostosta, jos palautettava tuote tai sen pakkaus ei ole myyntikuntoinen. Terveisin Nördic-asiakaspalvelu

Nördic FI

Keskimääräinen arvio

Tämä tuote on saanut arvion 2.67/5.2.7 27
Lajittele haku
1–48 kaikkiaan 1198 tuotteesta
Ruotsalaisen brändin ja verkkokaupan NÖRDIC löysi vuonna 2019 useiden vuosikymmenten menestys asusteteollisuudesta. Konsepti on tarjota valikoitu valikoima himoituja IT- ja mobiilitarvikkeita erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Tämä on mahdollista erittäin huolellisen toimittajien ja tuotteiden valinnan sekä tehokkaan työskentelytavan ansiosta. Pakkauksemme ovat minimalistisia ja mahdollisimman ympäristöystävällisiä. Leikkaamme turhat kustannukset ja vältämme mahdollisuuksien mukaan kielteisiä ympäristövaikutuksia.