Vertaa tuotteita Lisää maksimissaan kolme tuotetta vertailuun

Tervetuloa Gigantti Markeplaceen

Tämä on Gigantti Marketplace

Toivotamme sinut tervetulleeksi Gigantti Marketplaceen. Gigantti Marketplace ja Marketplace Partnerit tarjoavat entistä laajemman tuotevalikoiman, houkuttelevia tarjouksia sekä turvallisen ja sujuvan ostokokemuksen osoitteessa gigantti.fi!



Gigantti Marketplace

Gigantin yhteistyö uusien Partnereiden kanssa tarjoaa entistä laajemman tuotevalikoiman Gigantin nettikaupassa, gigantti.fi. Marketplace tarjoaa  tuotteita, joita ei ole aikaisemmin Gigantin tuotevalikoimasta löytynyt. Kattavampi tuotevalikoima, korkealaatuiset tuotteet sekä turvalliset ja tutut Gigantin maksuratkaisut - tätä kaikkea on Gigantti Marketplace. 

Onko sinulla kysyttävää Gigantti Marketplacesta tai Marketplace-tilauksestasi? Tutustu alla "Usein kysytyt kysymykset" -osioon

Anna palautetta

Jotta voimme tarjota sinulle nyt ja tulevaisuudessa mahdollisimman sujuvan ostokokemuksen, toivomme sinun antavan palautetta ostokokemuksestasi ja siitä, kuinka voimme parantaa palveluitamme. Voit lähettää palautteen sähköpostitse osoitteeseen: feedback.marketplace@gigantti.fi

Oletko kiinnostunut olemaan Gigantti Marketplace Partneri?
Ota yhteyttä osoitteessa marketplace@gigantti.fi.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Gigantti on aloittanut yhteistyön useiden tavarantoimittajien ja maahantuojien kanssa tarjotakseen sinulle entistä laajemman tuotevalikoiman. Partnereidemme tuotteet löydät nyt verkkokaupassamme, gigantti.fi. Kutsumme tätä nimellä Gigantti Marketplace. Toivomme Marketplacen tarjoavan sinulle mielenkiintoisia tuotteita, helpolla ja turvallisella ostokokemuksella!

Marketplace Partnereiden tuotteet löydät Gigantin verkkokaupasta. Tilaus ja maksu tapahtuu Gigantin turvallisten järjestelmien kautta ja yhtä helposti kuin Gigantin tuotteiden tilaaminen. Kun Partnerimme on vastaanottanut tilauksen, lähetetään tilaus antamaasi osoitteeseen. Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen.

Jos sinulla on kysyttävää koskien tilausta, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen tarjoavaan Partneriin. Lisätietoja tuotteen tarjoavasta Partnerista löydät omilta sivuilta osoitteessa gigantti.fi. Omilta sivuilta näet myös tilauksen etenemisen ja voit olla yhteydessä Partneriin viestitse.

Partneri on tavarantoimittaja, joka tarjoaa tuotteitaan Gigantti Marketplacessa. Marketplace Partnerimme ovat tarkkaan valittuja toimijoita, joiden tarjoamat tuotteet ja palvelut täyttävät asettamamme korkeat vaatimukset. Kaikki Marketplace Partnerit ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajalain asettamia säädöksiä.

Meille ensisijaista on, että sinä olet tyytyväinen! Tämän vuoksi olemme kiinnostuneita kuulemaan, kuinka hyvin asiat sujuivat tilauksen tekemisen jälkeen.

Kun teet ostoksia Gigantti Marketplacessa, saatat välillä huomata, että ostoksesi on veloitettu useamman kerran. Tämä on normaalia, mutta emme koskaan veloita maksukortiltasi suurempaa summaa kuin ostostesi yhteen laskettu summa.

Kun tilaat tuotteen Partnerilta, veloitetaan tilauksen summa maksukortilta, kun Partneri lähettää tilauksen.

Jos olet tilannut tuotteita useammalta kuin yhdeltä partnerilta, saat jokaiselta tilaamaltasi Partnerilta lähetyksen erikseen. Tämän vuoksi jokainen Partneri myös veloittaa tilauksen erikseen, joka näkyy useampana veloituksena maksukortillasi.

Jos olet tilannut tuotteita Gigantin omasta tuotevalikoimasta ja Partnerilta samanaikaisesti, veloitetaan maksukorttiasi myös tässä tilanteessa useamman kerran – Gigantti veloittaa omasta tuotevalikoimasta tilatuista tuotteista ja Partneri veloittaa omat tuotteensa.

Veloitettava summa ei koskaan ylitä tilauksesi yhteenlaskettua loppusummaa.

Ota yhteyttä Partneriin näiden yksinkertaisten vaiheiden avulla ja saa vastaus koskien tilaustasi tai tuotetta:

  • Kirjaudu profiiliisi ja avaa tilaushistoria
  • Löydä tilaus ja valitse Ota yhteyttä Partneriin
  • Kirjoita viesti
  • Paina «Lähetä»

Kun olet lähettänyt viestin Partnerillemme, sinulle lähetetään vahvistus sähköpostitse. Saat vastauksen Partneriltamme 2 arkipäivän kuluessa. Jos et ole saanut vastausta kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Gigantin Asiakaspalvelu auttaa sinua ottamaan yhteyttä Partneriin.

Ota aina ensin yhteyttä Partneriimme ennen kuin pyydät apua Gigantin asiakaspalvelusta.

Marketplacesta tilaama tuote tulee palauttaa Partnerille, jolta tilasit tuotteen. Partnerilta tilamaasi tuotetta ei voi palauttaa Gigantin myymälään. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, tai haluat hyvityksen, tulee sinun ottaa yhteyttä Partneriin. Partnerilla on vastuu tilaamasi tuotteen toimituksesta, tuotetuesta, palautuksesta, hyvityksestä ja muusta asiakaspalvelusta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua täyttämään tilausvahvistuksen yhteydessä toimitetun palautuslomakkeen ja toimimaan seuraavasti:

  • Kirjaudu profiiliisi ja avaa tilaushistoria
  • Löydä tilaus ja valitse Ota yhteyttä Partneriin
  • Kirjoita viesti
  • Paina «Lähetä»

Partneri ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo, kuinka voit palauttaa tuotteen.

Kyllä. Marketplace Partnereidemme myymissä tuotteissa on valmistajantakuu. Osa Partnereistamme tarjoaa tämän lisäksi tuotteilleen ylimääräisen takuun. Takuutiedot löytyvät tuotekuvauksesta.

Kyllä. Voit määrittää vaihtoehtoisen toimitusosoitteen käyttäjätililläsi maksun yhteydessä.

Partnerilta tilaamasi toimituskulut määräytyvät toimitusmuodon ja tuotteen painon sekä koon mukaan. Tarkistaessasi tuotteen hinnan, näytämme edullisimman toimitusvaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitusmuotoa tuotteen maksun yhteydessä kassalla.

Ostaessasi useamman tuotteen samalta partnerilta, toimituskulut veloitetaan ainoastaan yhden kerran. Jos tilaat useamman tuotteen useammalta partnerilta, vastaanotat tuotteet jokaiselta partnerilta erikseen ja sinulta veloitetaan toimituskulut jokaisen partnerin tilauksesta erikseen.

Suurin osa Partnereistamme tarjoaa tuotteilleen lähetyksen seurannan. Tilausvahvistuksen yhteydessä saat linkin, jonka avulla voit seurata lähetyksen etenemistä. Löydät lähetyksen seurantalinkin myös Tilaushistoria-sivuilta, kun Partnerimme on lähettänyt tuotteen.

Jos et vastaanottanut lähetyksen seuranta -linkkiä tilausvahvistuksen yhteydessä, suosittelemme olemaan yhteydessä partneriin.

Gigantin 50 päivän palautusoikeus ei koske Partnerilta tilattuja tuotteita. Partnerimme ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajasuojalakia, mutta ei velvoitettu noudattamaan Gigantin 50-päivän palautusoikeussäädöstä. Pyydämme sinua tutustumaan Partnerin toimitus- ja palautusehtoihin klikkaamalla Partnerin nimeä tuotekuvaussivulla.

Nopein tapa palauttaa tuote on ottaa Partneriin yhteyttä omien sivujen kautta. Huomioithan, että Partnereiltamme ostamia tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään.

Partnerimme lähettää tilausvahvistuksen 72 tunnin kuluessa tilauksen teosta. Kun tuote on lähetetty Partnerin varastolta, vastaanotat lähetystunnuksen sisältävän sähköpostin.

Jos sinulla on kysyttävää Marketplacessa tehdystä tilauksesta, pyydämme ystävällisesti ottamaan suoraan Partneriin.

Satunnaisesti Partnerimme joutuu peruuttamaan aktiivisen tilauksen. Tällaisen peruutuksen syy saattaa olla tuotteen loppuminen Partnerin varastosta. Tällaisissa tilanteissa ilmoitamme peruutuksesta sähköpostitse ja palautamme rahat maksukortille. Huomioithan, että palautuksen näkyminen pankkitilillä saattaa kestää jopa 7 arkipäivää riippuen pankkisi käsittelyajasta.

Jos ostamasi tuote ei vastaa tuotekuvausta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.

Jokaisella Marketplace Partnerilla on omat menettelyt toimituksien ja palautuksien suhteen. Suosittelemme lukemaan huolellisesti Partnerin toimitus -ja palautusehdot ennen tilauksen tekemistä. Löydät ehdot klikkaamalla Partnerin nimeä tuotesivulla.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin. Jos Partneri ei ole vastannut kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Gigantti Marketplacen Partnerilta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa Gigantti-myymälään. Tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Partneriin oman käyttäjäprofiilisi kautta.

Ota yhteyttä tuotteen myyneeseen Partneriin omien sivujen kautta osoitteessa gigantti.fi

Ongelmatilanteissa MArketplace Partnerin tulee aina ratkaista tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Ongelmatilanteissa voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa varmista, että sinulla on tilauksen vahvistusnumero saatavilla ja riittävän selkeä kuvaus ongelman luonteesta – näin kykenemme auttamaan sinua mahdollisimman tehokkaasti.

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et ole tyytyväinen Marketplace Partnerin tapaan ratkaista ongelmasi. Asiakaspalvelumme yrittää ratkaista ongelmasi 7 arkipäivän kuluessa.

Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.

Jos olet lähettänyt Partnerille viestin oman profiilisi kautta osoitteessa gigantti.fi, saat usein vastauksen kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamiseen kuluu kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Marketplace-tilauksia koskevissa asioissa pyydämme olemaan aina yhteydessä ensin Partneriin ja vasta tämän jälkeen Gigantin asiakaspalveluun, jos katsot sen olevan aiheellista.

Jos vastaanotat Partnerilta mainoksia tai muuta, tilaukseesi kuulumatonta sähköpostia, pyydämme sinua ilmoittamaan asiasta asiakaspalveluumme. Partnerilta saapuvan sähköpostisisällön tulee koskea ainoastaan tilaamaasi tuotetta ja toimitusta.

Jos et ole vastaanottanut tilaustasi sovittuna aikana tai tilauksesta puuttuu yksittäisiä tuotteita, tulee sinun ensisijaisesti ottaa yhteyttä Partneriin. Voit ottaa yhteyden Partneriin kätevästi omien sivujesi kautta osoitteessa gigantti.fi

Jos yhteydenottosi koskee tilauksesta puuttuvia yksittäisiä tuotteita, tulee Partnerin ilmoittaa, lähetetäänkö puuttuva tuote erikseen vai onko puuttuvan tuotteen kanssa ilmennyt muita ongelmia. Partnerimme vastaavat kyselyihin kahden arkipäivän kuluessa. Jos vastauksen saamisessa kestää kauemmin kuin 2 arkipäivää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme yrittää löytää ratkaisun ongelmaasi 7 arkipäivän kuluessa.

Kun tilauksesi on käsitelty, sinulle lähetetään sähköposti, jossa sinulta pyydetään arviota ostokokemuksesta ja arviota Partnerista. Kehitämme palveluitamme mm. asiakaspalautteen perusteella, jonka vuoksi kaikenlainen palaute on tärkeää ja tervetullutta..