Epoq reklamaatio – autamme sinua viipymättä
Voidaksemme käsitellä reklamaatiosi mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti on tärkeää, että saamme mahdollisimman tarkat asiakirjat. Perehtyäksesi reklamaation tekemiseen, tutustu alla olevaan ohjeistavaan reklamaatio-oppaaseemme.
Reklamaatio-opas - toimi näin
Sujuvaa kuvien lataamista varten suosittelemme, että käytät matkapuhelinta tai tablettia reklamaatiosi rekisteröintiin.
1. Kirjaudu sisään omille sivuille samalla sähköpostilla, jolle osto on rekisteröity.
2. Etsi reklamaatiota koskeva ostokuitti ja valitse "Tee reklamaatio täällä"
3. Valitse tuotteet, joista haluat tehdä reklamaation
4. Dokumentoi havaitsemasi tuotantovirhe/vaurio/ongelma reklamaatio-oppaassa kuvatulla tavalla.
5. Kun vaurion/vian rekisteröinti on luotu, saat vahvistussähköpostin, ja käsittelemme reklamaatiosi.
Kun olet löytänyt kuitin omilta sivuilta ja painanut "Tee reklamaatio täällä", noudata reklamaatio-oppaan ohjeita nopeaa ja helppoa rekisteröintiä varten.