a11y.skip.navigation
Tervetuloa uudistettuun verkkokauppaamme! Oletko yritysasiakas? Klikkaa tästä
Asiakaspalvelu
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas
Etsi lähin myymälä

Suosituimmat tuoteryhmät - Gigantti

PuhelimetTelevisiotKuulokkeetPelipöytäkoneetPyykinpesukoneetAstianpesukoneetWindows-kannettavatPölynimuritPelikannettavat

Main Categories follow

  • Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
    Tietokoneet ja toimistotarvikkeet
  • Puhelimet, tabletit ja älykellot
    Puhelimet, tabletit ja älykellot
  • TV, ääni ja älykoti
    TV, ääni ja älykoti
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
    Epoq-keittiö ja -kodinhoitohuone
  • Kodinkoneet
    Kodinkoneet
  • Kodin pienkoneet
    Kodin pienkoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
    Terveys ja hyvinvointi
  • Urheilu ja vapaa-aika
    Urheilu ja vapaa-aika
  • Palvelut ja lisävarusteet
    Palvelut ja lisävarusteet
  • Outlet
    Outlet
  • Gigantti_logo-670x335-Finnish
    Tarjoukset ja kampanjat
  1. Asiakaspalvelu
  2. Maksutavat
  3. Laskutuslupa yrityksille
Mies istuu kotitoimistossa ja kirjoittaa puhelimella

Laskutuslupa yrityksille – Luo tili ja hae laskutusta!

Tarjoamme yritysasiakkaillemme mahdollisuutta hakea laskutuslupaa, kätevää 30 päivän korotonta ja kulutonta maksuvaihtoehtoa suoraan netissä. Kun olet rekisteröitynyt ja yritystilin ylläpitäjä, voit hakea laskutusta Omilta sivuilta.

Haluatko tietää tarkemmin yritystilin käyttäjärooleista? Lue lisää täältä.

Gigantti Yritysmyynti tarkistaa aina laskutuslupa -hakemuksen yhteydessä yrityksen luottotiedot ja taustat. Hankintoja tekevän henkilön henkilöllisyys todennetaan. Yritykselle asetettava luottoraja määritetään aina luottoluokituksen mukaan.

Invoice_payment-670x335-Finnish (1)

Ylläpitäjänä hallinnoit laskutuksen käyttöä

Yritystilin ylläpitäjänä päätät tilin muiden käyttäjien oikeudesta tilata laskulla. Kun yrityksellä on laskutuslupa voimassa, on kaikilla ylläpitäjillä laskutus käytössä ja lisäksi niillä käyttäjillä, joille ylläpitäjä on laskutuksen myöntänyt.

Invoice_payment2-670x335-Finnish (1)

Joustavuutta asiointiin

Laskutuslupaa kannattaa hakea, sillä se antaa joustoa ja selkeyttä maksamiseen. Tilauksen tekeminen on kätevää laskulla. Tarjoamamme laskutus on 30 päivää koroton ja kuluton.

Näin haet laskutuslupaa:

  1. Rekisteröidy ja kirjaudu sisään. Ohjeet yritystilin luomiseen löydät täältä.
  2. Siirry Omille sivuille etusivun yläkulmasta "Hei (nimesi)"-kohdasta.
  3. Vain yrityksen ylläpitäjä voi hakea yritykselle laskutuslupaa. Voit tarkistaa oman roolisi ja hakea ylläpitäjän roolia Asiakastili -välilehdeltä.
  4. Kun olet ylläpitäjä, siirry Omat sivut -välilehdelle. Käyttäjärooleista löydät lisätietoa täältä.
  5. Klikkaa Hae laskutuslupaa yrityksellesi -kohdasta "Hae nyt".

  6. Lisää toivomasi luottoraja.

  7. Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksesi 2 arkipäivän kuluessa ja saat päätöksestä tiedon sähköpostiisi.

Onko hakemuksesi käsittely viivästynyt? Voit olla yhteydessä yritysmyyntipalveluumme laskutuslupaan liittyvissä asioissa.

Usein kysytyt kysymykset laskutusluvasta:


Miksi laskutuslupaani ei hyväksytty?

Selvitämme aina yrityksen taustat ja myös laskutuslupaa hakevan henkilöllisyys todennetaan. Tarkistamme yrityksen luottotiedot. 

Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemuksen kahden arkipäivän kuluessa. Päätöksestä lähetetään tieto sähköpostitse.

Mikäli haluat tietää tarkemmin päätöksestä, ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin (yritysmyynti@gigantti.fi).

Olen yritystilin ylläpitäjä, kuinka lisään laskutusluvan toiselle käyttäjälle?

Siirry kirjautuneena Käyttäjä -välilehdelle. Valitse käyttäjä, jonka tietoja haluat muokata. Klikkaa oikeasta kulmasta "Katsele tai muokkaa tietoja" ja pääset määrittämään käyttäjän oikeuksia.

Hain laskutusta Omilta sivuilta, milloin saan vastauksen päätöksestä?

Gigantti Yritysmyynti käsittelee hakemukset pääsääntöisesti 2 arkipäivän aikana. Ruuhkaisimpina aikoina hakemusten käsittelyyn voi kulua 5 arkipäivää.

Miten yritykseni luottoraja määritetään?

Hakiessasi yrityksellesi laskutuslupaa, voit lisätä toivomasi luottorajan. Gigantti Yritysmyynti ottaa toivomuksesi huomioon, mutta luottoraja määrittyy aina yrityksen luottoluokituksen mukaan.

"Hae laskutuslupaa"-nappi on harmaana. Miksi en voi hakea laskutusta?

Joku yritystilin ylläpitäjistä on jo hakenut laskutusta, ja silloin nappi muuttuu harmaaksi. Laskutusluvan käsittely tapahtuu kahden arkipäivän kuluessa ja ylläpitäjänä saat tiedon tästä myös sähköpostitse. Mikäli et ole kahteen arkipäivään saanut tietoa päätöksestä, ota yhteyttä Gigantti Yritysmyyntiin (yritysmyynti@gigantti.fi).

50 päivän palautusoikeus
50 päivän palautusoikeus
Varaa netistä, nouda myymälästä
Varaa netistä, nouda myymälästä
Toimitus ja asennuspalvelut
Toimitus ja asennuspalvelut
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Sama hinta netissä ja myymälöissä
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Ota yhteyttä
  • Usein kysyttyä
  • Kaikkeen löytyy ratkaisu – Artikkeleita ja inspiraatiota
  • Maksutavat
  • Myymälät
  • Näin aloitat yritysasiakkuuden
Tietoa Gigantista
  • Tietoa Gigantista
  • Gigantti tekee hyvää
  • Vastuullisuus
  • Ymparistölupaus
  • Gigantin arvot ja visio
  • Avoimet työpaikat
  • Evästeet
  • Gigantti Oy AB:n poikkeamakäytäntö
Gigantti - yksityisasiakasGigantti - yritysasiakas

©2022 Gigantti Oy | Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki | Kaikki oikeudet pidätetään.

OstoehdotTuoteryhmätTuotemerkit