AppleCare yrityksille – näin palvelu toimii
AppleCare tarjoaa yrityksille laitteistohuollot paikan päällä ja 24/7 teknisen tuen Apple-tuotteille: Mac, Apple Studio Display, iPhone ja iPad. Palvelu kattaa paikan päällä tehtävät laitteistokorjaukset jopa seuraavan arkipäivän kuluessa sekä rikkoutuneiden laitteiden nopean vaihdon.
Sisältää laitteistotakuun
AppleCare yrityksille -palvelu kattaa myös iPhone, iPad, Mac ja Studio Display -tuotteiden laitteisto-ongelmien ratkaisun Apple-jälleenmyyjien ja Applen valtuuttamien huoltoliikkeiden toimesta, aina alkuperäisillä osilla. Laitteistotakuun pituuden voi valita tuotekohtaisesti laitteen ostopäivästä alkaen.
AppleCare for Enterprise on saatavilla tuen piiriin kuuluvien laitteiden määrään perustuvilla hintatasoilla alkaen 50 laitteesta.
Jos haluat tarjouksen AppleCare for Enterprise -palvelusta, ota yhteyttä laittamalla sähköpostia osoitteeseen yritysmyynti@gigantti.fi.
Hintaesimerkkejä
AppleCare for Enterprise - iPad 10.2 - 3 vuotta
(SAA42ZM/A)
1,32/kk (alv. 0%) 1,64/kk (alv. 24%) AppleCare for Enterprise - MacBook Air (M2) - 3 vuotta
(SFGA2ZM/A)
3,34/kk (alv. 0%) 4,14/kk (alv. 24%) AppleCare for Enterprise - MacBook Pro - 3 vuotta
(SAJG2ZM/A)
2,89/kk (alv. 0%) 3,58/kk (alv. 24%) AppleCare for Enterprise - iMac - 3 vuotta
(SAQJ2ZM/A)
2,89/kk (alv. 0%) 3,58/kk (alv. 24%)
Valitse laitteistotakuun pituus tuotekohtaisesti, laitteen ostopäivästä alkaen:
iPhone 2 tai 3 vuotta iPad 2, 3 tai 4 vuotta Mac 3 tai 4 vuotta Studio Display 3 tai 4 vuotta
Näin korjauspalvelu toimii
Esimerkkitapaus - Mac
Akku ei lataudu kunnolla.
Ratkaisu
1. Yrityksesi työntekijä soittaa AppleCare-palveluun ja näppäilee PIN-koodin.
2. AppleCare tutkii ongelmaa ja vahvistaa millainen korjaus on tarpeen.
3. AppleCare sopii korjauksen ajankohdan yhdessä työntekijäsi kanssa.
Näin rikkoutunut laite vaihdetaan
Esimerkkitapaus - iPad
Yrityksesi työntekijä rikkoo iPadin näytön.
Ratkaisu
1. Yrityksesi IT-tuki siirtää asian AppleCare-huoltopalvelulle.
2. Yrityksesi nimetty AppleCare-yhteyshenkilö tekee asiasta tiedustelun.
3. AppleCare ottaa yhteyttä yrityksesi työntekijään ja sopii laitteen vaihdosta.
Tukea tiedostojen siirtoon
Esimerkkitapaus - tiedostojen siirto
Yrityksesi työntekijä haluaa siirtää tiedostoja uudelle Mac-tietokoneelle.
Ratkaisu
1. Työntekijä soittaa AppleCare-palveluun ja näppäilee PIN-koodin.
2. Työntekijä ilmoittaa laitteen sarjanumeron.
3. AppleCare-tuki opastaa työntekijääsi tietojen siirrossa alusta loppuun.
Tapaa asiantuntija. Vieraile myymälässämme.
Löydä lähin yritysmyyntipisteTutustu Apple-tuotevalikoimaamme myymälässämme ja tutustu tuotteisiin Applen asiantuntijan avustuksella.
Yrityksille suunnatuissa osastoissa palvelemme asiantuntevasti useissa myymälöissä ympäri Suomea.
Rekisteröidy yritysasiakkaaksi
Rekisteröidy yritysasiakkaaksiYritysasiakkaanamme voit avata ilmaisen yritystilin Giganttiin ja ottaa edut käyttöösi!
Kuka tahansa yrityksestä voi avata yritystilin y-tunnuksen ja sähköpostiosoitteen avulla.
Ota yhteyttä myyntiimme
Ota yhteyttäHaluatko tehdä suuremman oston vai oletko kiinnostunut tarjouksesta? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin autamme sinua oikeiden tuotteiden valinnassa.
Saat meiltä asiantuntevaa palvelua etänä ja läsnä. Olemme yli 40 myymälän verkoston avulla lähelläsi ja voit olla myös yhteydessä puhelimitse ja sähköpostitse.