Superpäivät sunnuntaihin asti - katso tarjoukset!
Ohita
AppleCare yrityksille Gigantista

AppleCare yrityksille – näin palvelu toimii

AppleCare tarjoaa yrityksille laitteistohuollot paikan päällä ja 24/7 teknisen tuen Apple-tuotteille: Mac, Apple Studio Display, iPhone ja iPad. Palvelu kattaa paikan päällä tehtävät laitteistokorjaukset jopa seuraavan arkipäivän kuluessa sekä rikkoutuneiden laitteiden nopean vaihdon.

MacBook-kannettavia, iPadeja ja Airpodeja vihreällä pöydällä

Näin korjauspalvelu toimii

Esimerkkitapaus - Mac

Akku ei lataudu kunnolla.


Ratkaisu

1. Yrityksesi työntekijä soittaa AppleCare-palveluun ja näppäilee PIN-koodin.

2. AppleCare tutkii ongelmaa ja vahvistaa millainen korjaus on tarpeen.

3. AppleCare sopii korjauksen ajankohdan yhdessä työntekijäsi kanssa.

Mies osallistuu videopalaveriin iPadilla

Näin rikkoutunut laite vaihdetaan

Esimerkkitapaus - iPad 

Yrityksesi työntekijä rikkoo iPadin näytön.
 

Ratkaisu

1. Yrityksesi IT-tuki siirtää asian AppleCare-huoltopalvelulle.

2. Yrityksesi nimetty AppleCare-yhteyshenkilö tekee asiasta tiedustelun.

3. AppleCare ottaa yhteyttä yrityksesi työntekijään ja sopii laitteen vaihdosta.

Tiimipalaveri pyöreässä pöydässä Apple-tuotteiden äärellä

Tukea tiedostojen siirtoon

Esimerkkitapaus - tiedostojen siirto

Yrityksesi työntekijä haluaa siirtää tiedostoja uudelle Mac-tietokoneelle.
 

Ratkaisu

1. Työntekijä soittaa AppleCare-palveluun ja näppäilee PIN-koodin.

2. Työntekijä ilmoittaa laitteen sarjanumeron.

3. AppleCare-tuki opastaa työntekijääsi tietojen siirrossa alusta loppuun.

Olemme täällä yritystäsi varten
- Verkossa, myymälässä, puhelimitse tai videolla