Gigantin yhteystiedot yrityksille
Tiesitkö, että palvelemme yrityksiä juuri siellä missä yrityksesi on? Olemme siellä missä sinäkin, läsnä ja etänä. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse yritysmyyntiimme, omaan yhteyshenkilöön, tai vaikkapa suoraan myymälään yritysasiantuntijoille. Täältä löydät kootusti kaikki yhteystiedot yrityksille.
Yleisimmät yhteydenotot asiakaspalveluumme:
Voit olla yhteydessä, joko asiakaspalveluumme tai suoraan laitevalmistajan tukeen, joka mahdollisesti ratkaisee ongelman puhelimitse tai lähettää huollon kotiisi. Suuret kodinkoneet tai elektroniikkatuotteet pyritään huoltamaan asiakkaan kotona, riippuen valmistajan huoltoliikeverkostosta alueilla. Mikäli tuotetta ei voida huoltaa asiakkaan kotona, noudetaan se huoltoliikkeelle huollettavaksi. Pienemmät tuotteet voidaan tuoda myymälöihimme tai suoraan valmistajan valtuutettuun huoltoliikkeeseen.
Mikäli tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksessa, voit seurata näitä toimintaohjeita.
Autamme sinua kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa Gigantin myymälöissä ja asiakaspalvelussa.
Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää. Jos olet tilannut tuotteen jota ei ole varastossa ostohetkellä, toimitamme sen heti kun olemme vastaanottaneet toimituksen keskusvarastollemme.
Suuremmille tuotteille (mm. isot kodinkoneet, suuret televisiot jne.) valitset itse toimituspäivän ja -ajan tilauksen yhteydessä. Nopeimmillaan toimitus voi onnistua jopa samana päivänä, riippuen tuotteesta, sijainnista ja toimitustavasta.
Voit rekisteröityä ja kirjautua sisään verkkosivuillemme ja näet toimitusten seurannan avulla missä toimituksen vaiheessa tilauksesi etenee.
Yritysasiakkaana näet toimitusten seurannan kätevästi kirjautuneena Omilta sivuilta. Luo yritystili tästä.
Voit useimmissa tapauksissa muokata tilaustasi helposti verkkosivuillamme. Kirjaudu omille sivuille ja avaa tilauksesi Tilaukset-välilehdellä, niin näet, voiko sitä vielä muokata. Voit myös tarvittaessa olla meihin yhteydessä. Huomaathan, että peruutus on tehtävä vähintään kaksi päivää ennen toimitusta.
Emme valitettavasti voi palauttaa toimitusmaksua liian myöhään tehdyistä peruutuksista. Postipakettien peruutus täytyy tehdä ennen kuin paketti on lähtenyt meiltä.
Kun haluat peruuttaa Gigantti Marketplace -partnerin kautta ostetun tuotteen, sinun on oltava yhteydessä suoraan Partneriin omien sivujen kautta: Gigantti (giantti.fi)
Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaamaasi tuotetta, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan Partneriin. Partnerimme vastaavat pääsääntöisesti 2 arkipäivän sisällä. Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus, kun Partnerimme on vastannut viestiisi. Jos et kuule Partnerista kahden arkipäivän sisällä, voit olla yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun lisäavun saamiseksi.
Haluatko tehdä tilauksen?
Soita meille: 020 500 5500
(0€/min + mpm / pvm)
Maanantai-perjantai 9-17
Lauantai-sunnuntai: suljettu
Kysyttävää tilauksesta?
Soita meille: 020 500 5500
(0€/min + mpm / pvm)
Maanantai-perjantai 9-17
Lauantai-sunnuntai: suljettu
Haluatko tarjouksen sähköpostiin?
Lähetä sähköpostia
Kun olet tekemässä tilausta, voit olla yhteydessä yritysmyyntiimme sähköpostitse:
yritysmyynti@gigantti.fi
Etätuki
Onko sinulla huolenpitosopimus ja tarvitset apua laitteesi kanssa? Etätuen avulla löytyy usein apu ongelmiin helposti ja nopeasti.
Chattaa kanssamme!
Chatbottimme auttaa sinua kellon ympäri ja voi tarvittaessa siirtää sinut asiakaspalvelijalle aukioloaikoinamme. Nyt voit myös tehdä ostokset Livemyyjämme ja videopuhelun avustuksella.
Löydät molemmat, asiakaspalvelumme chatin ja Livemyyjän painamalla ruudun alakulmassa olevaa pyöreää myyjän kuvaa.
Epoq Keittiöt -yhteystiedot
Puh: 020 321 321
(0€/min + mpm / pvm)
Sähköposti: epoq.service@gigantti.fi
Asiakaspalvelu:
Maanantai - perjantai 9-18